Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kokeumuksia vastaavasta tilanteesta toivon.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Otan osaa. Sieltä ei ainakaan vielä muutama vuosi sitten saatu aikaiseksi mitään muuta kuin "kuntouttavaa" työtoimintaa, henkilökuntakin oli jokseenkin tympeän oloista (Helsingissä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

en muista, olinko typ:ssa vai typassa, mutta ihan ystävällismielinen käynti oli.

Vierailija

Jonne ei kyseessä. 53.-vuotias nainen olen. 

Ja jokseenkin tyytyväinen tähän tilanteeseen. En totisesti halua joihin ryhmätymisiin... Mutta sinänsä mielekkäitä töitä olen valmis tekemään. Auttaako tuo typpi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavaan joudut

Ja mitä se pitää sisällään konkereettisesti?

Voinko valita jotenkin toimintaa vai pitääkö mnun leikkiä piirissä "karhu nukkuu" -juttuja? 

Ihan oikeasti haluan töihin el kyselen, onko mitään mahdollisuutta tätä kautta?

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Sieltä ei ainakaan vielä muutama vuosi sitten saatu aikaiseksi mitään muuta kuin "kuntouttavaa" työtoimintaa, henkilökuntakin oli jokseenkin tympeän oloista (Helsingissä)

Käenkujallako? Olin itse 2012 siinä niiden infotilaisuudessa joka riitti minulle :D Juurikin tosi tympääntyneen oloisia virkailijoita ja erityisesti mieleen jäi harvinaisen töykeä vahtimestari joka lähestulkoon komenteli meitä tutustujia :D

Vierailija

Tämä nimenomaan olisi Käenkujalla. Katsoin s-postit läpi, mutta varsinaista aikaa ei vielä ole annettu. 

-ap