Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täält mt-ongelmista kärsivää naista, joka...

Vierailija
18.05.2017 |

Onko tällä palstalla ainuttakaan naista, johon sopii jokainen seuraavista kohdista:

- 25-40 -vuotias
- sinkku
- työkyvytön ahdistuksen, masennuksen ja/tai paniikkihäiriön takia
- ei päihdeongelmaa
- hyvännäköinen + sellainen, josta ei ulospäin huomaa mitään poikkeavaa
- haluaisi löytää vaikeasta terveydellisestä tilanteesta huolimatta samassa jamassa olevan miehen, jonka kanssa voisi jutella, joka tukisi ja jolta voisi saada myös läheisyyttä, jota kaipaa tosi paljon

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki, mutta olen 24...

Vierailija
42/46 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovin kuvaukseen hyvin, olen 31v. Mutta tavoitteeni on tulevaisuudessa voida paremmin. Joten en taida olla etsimäsi tyyppi.

Heh, rivien välistä vihjaat, ettei mun tavoite olisi voida tulevaisuudessa paremmin. Oletus on niin kaukana totuudesta kuin olla ja voi. Teen nimittäin kaikkeni toipuakseni ja toivon sydämeni pohjasta, että pääsen parempaan kuntoon mahdollisimman pian. :) ap 

En vihjaillut mitään. Mietin vaan, että kun yksi vaatimuksesi on työkyvyttömyys ja mielenterveysongelmat, niin et välttämättä haluakaan ihmistä, joka yrittää parantua. Toisekseen, moni suhde kaatuu siihen että toisen elämässä tapahtuu isoja muutoksia, oli kyse sitten laihtumisesta tai muusta elämän remontista, ja paitsi että kahden mt-ongelmaisen suhde voi toimia enemmin parantumista estävänä tekijänä, niin toisen elämän kohentuminen voi myös herättää mustasukkaisuutta ja negatiivisuutta kumppanissa, joka ei koe samaa muutosta. Kumppanin etsiminen nimenomaan kriteerillä mt-ongelmat (koska oltaisiin kivasti "samalla tasolla") tekee valitettavasti vaikutelman, että ongelmia on tiedossa sitten kun kumppani ei olekaan enää samalla tasolla.

Kiitos selvennyksestä. Ymmärrän. Mä olin ensisijaisesti etsimässä vertaistukea. Toiveena ja haaveena toki ihan luonnollisesti se, että jos kemiat kohtaa ja kiinnostusta löytyy, niin miksei jotain muutakin. Ja toki oot tossa sun skenaariossa ihan oikeassa, noin voisi periaatteessa myös käydä. Mutta toisaalta elämään ja suhteisiin liittyy aina omat riskinsä. Ite voisin ihan yhtä hyvin tutustua ihmiseen, jolla ei ole mitään ongelmia. Kunhan se vaan jaksaa sit tukea ja ymmärtää omaan elämään tällä hetkellä liittyvän problematiikan! :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kaikki, mutta olen 24...

Ei se vuodesta parista kiinni ole, kunhan nyt vaan heitin tommosen "noin" ikähaarukan tohon. :) ap

Vierailija
44/46 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriö luetaan mt-sairauksien kirjoon, ei siitä mihinkään pääse.

no kyllä tällähetkellä, koska lääketiede ei VIELÄKKÄÄN TIEDÄ mikä sen aiheuttaa. Lääkekin on sattumalta löydetty, masennuslääke

Kohta tulee aika kun se syy löydetään ja veikaan kyllä jotain ihan muuta kuin mielenterveyssyytä. Johan se tiedetään ettei se ole mielenterveyssairaus, vaan nimenomaan aivokemiallinen epätasapaino.

on niin monia tiloja joissa eri ihmset reagoivat paniikkikohtuksella, esim. ilman hiilidioksisdipitoisuuden nousu. Näin voi itse kuka vaan tehdä kokeen itselleen eli hengiitttää kiivaasti jonkun aikaa niin kohta saa paniikkikohtauksen. Olitko hullu? No et.Olitko ahdistunut ? et Kehosi vain reagoi hengitysilman hiilidioksiidin nousuun.

ja ei paniikkihäiriö edellytä mitään ahdistuneissuhäiriötä, mistä lie niiin luulet? Yritys lokeroida?

Vierailija
45/46 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriö luetaan mt-sairauksien kirjoon, ei siitä mihinkään pääse.

no kyllä tällähetkellä, koska lääketiede ei VIELÄKKÄÄN TIEDÄ mikä sen aiheuttaa. Lääkekin on sattumalta löydetty, masennuslääke

Kohta tulee aika kun se syy löydetään ja veikaan kyllä jotain ihan muuta kuin mielenterveyssyytä. Johan se tiedetään ettei se ole mielenterveyssairaus, vaan nimenomaan aivokemiallinen epätasapaino.

on niin monia tiloja joissa eri ihmset reagoivat paniikkikohtuksella, esim. ilman hiilidioksisdipitoisuuden nousu. Näin voi itse kuka vaan tehdä kokeen itselleen eli hengiitttää kiivaasti jonkun aikaa niin kohta saa paniikkikohtauksen. Olitko hullu? No et.Olitko ahdistunut ? et Kehosi vain reagoi hengitysilman hiilidioksiidin nousuun.

ja ei paniikkihäiriö edellytä mitään ahdistuneissuhäiriötä, mistä lie niiin luulet? Yritys lokeroida?

Kyllä. Syitä voi olla monia, paniikkihäiriöstä kärsiviä ei voi tosiaan niputtaa samaan ryhmään. Ja oot ihan oikeassa, että lääketiede on vielä hyvin alkutekijöissä monien sairauksien nk. "juurisyiden" selvittämisessä. Myös autonomisen hermoston toimintahäiriöt voi aiheuttaa paniikkia ilman mitään ahdistusherkkyyttä. Ja sekin on pohjimmiltaan hyvin fyysistä. Mutta tän jutun pointti ei nyt ollut kuitenkaan se, että mihin ph ja ahdistus luokitellaan. :) ap

Vierailija
46/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö jo haluamasi?