Tiedättekö sen tunteen, kun ovuloinnin aikaan naapurin "nääh, taviksen näköinen" mies
onkin yhtäkkiä ihan jumalattoman seksikäs ja pantavan näköinen? Käveli tuossa vastaan ja moikkasi mukaseksikkäästi ja "katsoi sillain". Hah. On tää karmeaa.
Niin ja tiedoksenne, olen onnellisesti naimisissa ja pystyn ovuloinnin aikaankin käyttäytymään ihan normaalisti.
Kommentit (34)
Tiedän ja niitä pantavia alkaa näkymään vähän joka puolella,kaupassa,kadulla tv mainoksissa jne. :D Tältäkö miehistä tuntuu aina
Tiedän. Mä pystyn tuolloin myös haistamaan miehet. Onnellisesta avioliitosta huolimatta :D
Jep, oma mieskin on upea seksipeto josta en saa silmiäni irti.. Olisikin aina..:D
Tiedetään :D Se on hauskaa ja ihanaa.
En tiedä mistä puhutte. Onneksi. Ehkä en sitten ovuloi tai jotain.
N25
Tuttu tunne. Muuten olisi kamalaa mutta kun tietää että se kestää muutaman päivän ja sitten se hulluus loppuu. Ja todellakin rima laskee niin alas,että kunhan ei haise pahalle eikä ole 200 kiloinen, niin minä mietin "entä jos...".
Vierailija kirjoitti:
N25
Sama täällä. Joskin on yksi lapsi, joten ainakin kerran olen ovuloinut.
En ole huomanut tuollaista ilmiötä? Kait sitten oon tyypillinen pihtari..
Vierailija kirjoitti:
onkin yhtäkkiä ihan jumalattoman seksikäs ja pantavan näköinen? Käveli tuossa vastaan ja moikkasi mukaseksikkäästi ja "katsoi sillain". Hah. On tää karmeaa.
Niin ja tiedoksenne, olen onnellisesti naimisissa ja pystyn ovuloinnin aikaankin käyttäytymään ihan normaalisti.
En tiedä koska seksi on ihan viimeinen asia mitä mietin oviksen aikaan, sen verran paljon se tekee kipeää!
Vierailija kirjoitti:
En ole huomanut tuollaista ilmiötä? Kait sitten oon tyypillinen pihtari..
Hormoniehkäisy? Se ei toimi silloin.
Tiedän tunteen. Eilen se alkoi ja telkkarissa oli vain hyvännäköisiä miehiä. Harmi että mies tekee pitkää päivää...
Mulla alkoi moinen himo vasta sen jälkeen kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25Sama täällä. Joskin on yksi lapsi, joten ainakin kerran olen ovuloinut.
Mäkin aloin tuntemaan tätä vasta tokan lapsen saannin jälkeen. Ihan joka kuu ei tule ja välillä on voimakkaampaa. On tää samalla ihanaa ja tyhmää ja rasittavaa :D
Ap
En. En edes tiedä milloin ovuloin. Ja olen "jo" 36-vuotias enkä käytä hormonaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Eilen se alkoi ja telkkarissa oli vain hyvännäköisiä miehiä. Harmi että mies tekee pitkää päivää...
Mulla alkoi moinen himo vasta sen jälkeen kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn.
Ah no niinpä tietenkin! Tokan lapsen jälkeen lopetin hormonaalisen ehkäisyn, siinä siis syy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja niitä pantavia alkaa näkymään vähän joka puolella,kaupassa,kadulla tv mainoksissa jne. :D Tältäkö miehistä tuntuu aina
Just siltä.
Te olette varmaan niitä, jotka ovat menkkojen aikaan jäätävän vittumaisia ja vihaisia pirttihirmuja?
T. Nainen, jolla ovulaatiot ja menkat ei aiheuta mitään mielenheittelyitä
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Muuten olisi kamalaa mutta kun tietää että se kestää muutaman päivän ja sitten se hulluus loppuu. Ja todellakin rima laskee niin alas,että kunhan ei haise pahalle eikä ole 200 kiloinen, niin minä mietin "entä jos...".
Just! Muutaman päivän yrität olla käyttäytymättä kuin (kiimainen) aasi. :) Joskus ei yhdistä, ja luulee seonneensa lopullisesti mittaillessaan esim. posteljoonia Sillä Silmällä - kunnes yhdistää, että tätähän tämä taas on, ok :D
Ja ne unet..!. Pääsin viimeksi muhinoimaan kapteeni Cassian Andorin kanssa. En valita, sillä olen aiemmin hormonihuuruissa kellistänyt unessa Matti Vanhasen...
Tiedän kyllä. Syy on feromonit, jotka kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta.