Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa haluaisitte syödä treffeillä ja mikä elokuva olisi hyvä?

Vierailija
18.05.2017 |

Ajattelin valmistaa, ehdotuksia otetaan vastaan. Leffavinkkejä myös koska olen ollut niin kiireinen, että pudonmut kartalta kokonaan. Mitään örinäpotkupätkää ei viitsi laittaa pyörimään joita normaalisti katson stressin lieventämiseksi :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko deittisi mies vai nainen. Ja miljoonasta muustakin asiasta.

Miten voi olla niin vaikeaa laittaa näihin aloituksiin edes sitä perustietoakaan?

Vierailija
22/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin sushia ja kauhuleffan, mutta tuskin tämä on se kaikkien yleisin toive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikea näillä perustiedoilla arvailla mitään:) Jos on ihan ensimmäinen/-siä treffejä ja tarkoitus syödä siinä olohuoneen pöydän ääressä leffaa katsoen ei ainakaan mitään raskasta tai sotkevaa.

Mulle kävisi hyvin vaikka näin:

- bruschettoja eri päällisillä (pateta, tapenadea, tomaatti-basilikasekoitusta ilman sipulia, avokadoa jne)

- juustoja ja hilloa (viikuna ihan perinteisin)

Em riittäisi ihan hyvin ateriaksi pitkin iltaa naposteltuna

Jos ihan ruoka-annoksesta olisi kyse joku takuuvarma esim tomaattirisotto, parsaa ja broileria tai tuorekasviswokki kanalla.

Vierailija
24/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Ruoaksi jotain italialaista, esim. itsetehtyä pizzaa, pastaa tai risottoa (oikeaa risottoa). Melkein kaikki tykkäävät italialaisista ruoista.

Elokuvaksi suosittelen jotain klassikkoa, kuten jonkun edellä mainitsema Vertigo. Myös muut Hitchcockin klassikot käyvät, esim. Takaikkuna, Täydellinen rikos, Köysi tai Muukalaisia junassa. Tai jos deitti on avaramielinen ja älykäs, niin jopa Psyko on minusta sopiva treffeille :)

Nainen on tosi fiksu, joten tuo leffan valitseminen on ehkä haastavinta ja ollaan hetki tapailtu joten mun kämpille tulo on ihan luontevaa tässä vaiheessa vaikka ollaankin suht alussa.

Rupesin miettimään, jos laittasi grillin kuumaksi, sellanenkin löytyy.

Vierailija
25/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoille treffeille tilattu pitsa. Oppii paljon toisesta, kun näkee lempitäytteet.

Vierailija
26/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, onko deittisi mies vai nainen. Ja miljoonasta muustakin asiasta.

Miten voi olla niin vaikeaa laittaa näihin aloituksiin edes sitä perustietoakaan?

:)

-aloittaja

Vierailija
27/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vaikea näillä perustiedoilla arvailla mitään:) Jos on ihan ensimmäinen/-siä treffejä ja tarkoitus syödä siinä olohuoneen pöydän ääressä leffaa katsoen ei ainakaan mitään raskasta tai sotkevaa.

- bruschettoja eri päällisillä (pateta, tapenadea, tomaatti-basilikasekoitusta ilman sipulia, avokadoa jne)

Jos ihan ruoka-annoksesta olisi kyse joku takuuvarma esim tomaattirisotto, parsaa ja broileria tai tuorekasviswokki kanalla.

Ja se leffa - jotain kevyttä romanttista draamaa tai komediaa. Joku Toscanan auringon alla tai Mainio vuosi. Hienoja maisemia, mukavia ihmisiä jne.

Vierailija
28/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin sushia ja kauhuleffan, mutta tuskin tämä on se kaikkien yleisin toive.

Mielenkiintoinen ehdotus, noissa voi tuntikin pyörähtää tekiessä mutta jos onnistuu on vaivan arvoista.

-aloittaja

Vierailija
29/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se leffa - jotain kevyttä romanttista draamaa tai komediaa. Joku Toscanan auringon alla tai Mainio vuosi. Hienoja maisemia, mukavia ihmisiä jne.

Ei mitään yleispäteviä ohjeita olekaan. Itse en voi sietää romanttista draamaa tai komediaa.

Vierailija
30/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa en tilaa, kun yritän pikkusen hurmata ja nähdä vaivaa naisen eteen :)

-aloittaja

Vierailija
31/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa pitää kysästä juu, mulla on n.200 leffan kokoelmakin jota voi kattoa jos löytyy jotain.

-aloittaja

Vierailija
32/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kovasti vastauksista ja päädyin sushiin, leffa on mysteeri. Toivottavasti onnistuu tuo sapuska, ei se ihan helpoin ole mutta pikkusen haastetta elämään.

-aloittaja

Vierailija
33/34 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tuli leffaksi?

Vierailija
34/34 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin Stand By Me, kumpikin tykkäsi sarjasta Stranger Things ja juteltiin siitä kuinka sarjassa on paljon tuon leffan tunnelmaa, multa löyty tuo leffa kokoelmista. Suosittelen, nähny viimeksi vuosia sitten ja klassikko se on vieläkin.

Ruokakin onnistu ainakin omasta mielestä ihan ok, en mitään keittiöpaloa tai katastrofia saanu aikaan. Kiva ilta oli, nainenkin on tosi mukava, ei voi valittaa.

-aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi