Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa haluaisitte syödä treffeillä ja mikä elokuva olisi hyvä?

Vierailija
18.05.2017 |

Ajattelin valmistaa, ehdotuksia otetaan vastaan. Leffavinkkejä myös koska olen ollut niin kiireinen, että pudonmut kartalta kokonaan. Mitään örinäpotkupätkää ei viitsi laittaa pyörimään joita normaalisti katson stressin lieventämiseksi :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vastausta, ei kai siinä sitten.

Hyvät päivänjatkot t.Ap

Vierailija
2/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys ei auta sinua mitenkään, koska jokaisella on oma makunsa noiden molempien asioiden suhteen. Kysy siltä deitiltäsi suoraan.

Ihmettää muutenkin tämä palstan hyödyntäminen kaikessa. Täällä kysellään jopa lapsille nimiä, ei tulisi kuuloonkaan että lähtisin joltain helvetin palstalta sellaista kysymään. Kyse on omasta lapsestani, herranjestas. Jos en itse sille keksi nimeä niin ei hyvin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku klassikko. Vertigo, Yksin kotona, jne.

Vierailija
4/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä lähinnä kysyin leppoisassa hengessä, mutta näköjään siitäkin suututaan. Ehkä tämä on väärä foorumi nykyään tälläiselle, ihmiset kun tuntuu olevan niin vihaisia täällä.

Mutta joo, mä rupeen valmistautumaan jonkun ajan kuluttua treffeille ja käyn kaupassa. Hyvää alkavaa kesää kaikille.

Vierailija
5/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulietanat ja leffana joku Likainen Harry -raina.

Vierailija
6/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä lähinnä kysyin leppoisassa hengessä, mutta näköjään siitäkin suututaan. Ehkä tämä on väärä foorumi nykyään tälläiselle, ihmiset kun tuntuu olevan niin vihaisia täällä.

Mutta joo, mä rupeen valmistautumaan jonkun ajan kuluttua treffeille ja käyn kaupassa. Hyvää alkavaa kesää kaikille.

Mä olin jo vastaamassa, kun satun olemaan leffahullu ja kokkikin vielä, mut ap onkin mökömökö, niin olkoon.

Vierailija
7/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömäksi jääkaappikylmiä mikrohampurilaisia ja Hartwall Lonkeroa. Elokuvaksi Sokea Raivo (the boys next door).

Vierailija
8/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy mikä vaan hyvin laitettu ruoka, kunhan se ei ole tasoa Hese/Amarillo/Abc ja ole jotain, jonka kanssa tulee ranskalaisia.

Leffoista taas suosin sellaisia, jotka herättää ajattelua tai keskustelua, en haluaisi katsoa viihdyttävää tai erityisesti viihdyttävää, keskinkertaista ja ennalta-arvattavaa elokuvaa.

Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin kysyisin deitiltäsi.:)

Vierailija
9/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt burgerit (saa laittaa itse omat täytteet) ja leffaksi Martian. (jos ei vielä oo nähty...)

Vierailija
10/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa helposti kiukustuva. Enemmän pohjatietoa olisi kaivattu. Onko ekat treffit vai vakiintunut parisuhde? Jos suhde on ihan tuore, itse en haluaisi syödä raskaasti niin, että alkaa nukuttaa ja vatsa pömpöttää, vaikka pihvi ja kermaperunat muuten maistuvatkin. Mieluiten söisin vaikka sushia, aasialaisia salaatteja, vietnamilaisia kesäkääryleitä tms. ja joisin kuoharia. Paras treffileffa on varmaan kevyt romanttinen komedia, jollet sitten seukkaa jäätävän älykön kanssa, johon voisi tehdä vaikutuksen jokin synkän realistinen romanialainen taideleffa.

Mutta kun et kertonut deitistä mitään, tai omista kokkaustaidoistasi, niin hakuammuntaahan tämä:)

Vierailija
11/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ruualla ja leffalla oo mitään väliä, kunhan jälkkäriksi on tarjolla kunnolla kosteaa piirakkaa. Mieluiten monessa asennossa ;)

Vierailija
12/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään tietoa treffikumppanin ruokamieltymyksistä? Onko esim. jotain rajoitteita (todellisia tai itse luotuja eli allergiaa/yliherkyyttä tai esim. kasvissyöjä/muotigluteeniton/ei tykkää kalasta?). Onko tarkoitus syödä leffaa katsoessa vai sitä ennen eli pitääkö olla helposti syötävä? Jos ihmeempiä rajoituksia ei ole, niin miten olisi joku hyvä äyriäispasta tai vaikka tattirisotto ja siihen hyvä salaatti seuraksi? Tai hyvä pihvi, parsaa ja hollandaisekastiketta? Leffaksi jotain neutraalihkoa laatuleffaa, jos et toisen osapuolen leffamakua tunne. Esim. Tahraton mieli voisi sopia tuohon tilanteeseen.

Vierailija
13/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo vastaamassa, kun satun olemaan leffahullu ja kokkikin vielä, mut ap onkin mökömökö, niin olkoon.

Ihan hyvä fiilis mulla on, jännittää älyttömästi sillain hyvällä tavalla, olen innoissani treffeistä :)

-aloittaja

Vierailija
14/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacoja itse täyttäen tai chiliburgeri lohkoilla, leffaksi se joulukuussa(?) mennyt scifileffa Passengers. Siinä on huumoria, actionia, romantiikkaa, seksiä ja vähän filosofista pohdiskeluakin. Erittäin upea visuaalisesti ja hyvää musaa. Viihtyisää iltaa!

Vierailija
15/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoaksi jotain italialaista, esim. itsetehtyä pizzaa, pastaa tai risottoa (oikeaa risottoa). Melkein kaikki tykkäävät italialaisista ruoista.

Elokuvaksi suosittelen jotain klassikkoa, kuten jonkun edellä mainitsema Vertigo. Myös muut Hitchcockin klassikot käyvät, esim. Takaikkuna, Täydellinen rikos, Köysi tai Muukalaisia junassa. Tai jos deitti on avaramielinen ja älykäs, niin jopa Psyko on minusta sopiva treffeille :)

Vierailija
16/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonia.

Sodoman 120 päivää.

M

Vierailija
17/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa helposti kiukustuva. Enemmän pohjatietoa olisi kaivattu. Onko ekat treffit vai vakiintunut parisuhde? Jos suhde on ihan tuore, itse en haluaisi syödä raskaasti niin, että alkaa nukuttaa ja vatsa pömpöttää, vaikka pihvi ja kermaperunat muuten maistuvatkin. Mieluiten söisin vaikka sushia, aasialaisia salaatteja, vietnamilaisia kesäkääryleitä tms. ja joisin kuoharia. Paras treffileffa on varmaan kevyt romanttinen komedia, jollet sitten seukkaa jäätävän älykön kanssa, johon voisi tehdä vaikutuksen jokin synkän realistinen romanialainen taideleffa.

Mutta kun et kertonut deitistä mitään, tai omista kokkaustaidoistasi, niin hakuammuntaahan tämä:)

Komm

Komppaan tätä. Ja lisäyksenä, jos ekat treffit niin älä kutsu kotiin vaan ulos syömään ja leffaan.

Vierailija
18/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennet treffit?

Minulle on kokattu siten, että valmiina on ollut salaatti ja jotain lisuketta, ja sitten mies on paistanut pihvit. Se on ollut kivaa.

Mutta yhtä kivaa on ollut pizzan tilaaminen.

Miksette vaikka yhdessä valitsisi leffaa jos sinulla on netflix tai vastaava. Siinä voi oppia toisesta vaikka mitä samalla.

Vierailija
19/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyviä vinkkejä, kiitoksia.

-aloittaja

Vierailija
20/34 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin jälkiruokaa kans vielä, pannacotta tai cremebrulee tai sitten sopiva Ainon jäätelö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän