Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä naispuolinen kaverini on hulluna aasialaisiin miehiin ja olen asiasta mustasukkainen

Vierailija
18.05.2017 |

Olemme tunteneet 10 vuoden ajan ja viimeaikoina nainen on alkanut puhua matkasta Aasiaan, koska haluaa sieltä kotoisin olevan miehen. Olen aina ajatellut, että meistä tulisi hyvä pari, mutta en näköjään ehtinyt tunnustaa tunteitani ajoissa, hidas hämäläinen kun olen. Nainen puhuu aasialaisista miehistä todella paljon ja kuolaa heidän peräänsä netissä. Ystävänä olen huolissani hänestä, koska en halua hänen päätyvän kauas Aasian maaseudulle. Te naiset, joilla on tai olette seurustelleet ulkomaalaisen miehen kanssa onko kulttuuriterot olleet suuret?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on japanilainen mies johon tutustuin työmatkalla ja ei meillä kyllä mitään kulttuurieroja ole. Ainoa että hän on komea, yatävällinen, keskustelukykyinen ja rakastava sekä perhekeskeinen. Mitä suomalaiset miehet eivät ole.

Itsekkin iskin japanilaisen naisen.

Pysyy parempana yli 25v toisin kuin suomalaiset ja ei ole mikään sotanorsu jo 12v iässä.

Ja sitten toi kans että hän kunnioittaa minua puolisona toisin kuin suomalaiset muumimammat.

Vierailija
22/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset miehet ovat usein todella hyvännäköisiä.

Makuasiat on maksuasioita, mun silmään ovat usein (ei aina) hullunkurisen siroja tai pikkasia. En yhtään lämpene siroon ja lyhyeen. Hiukset ja kasvot toki aasian alueella usein kauniita, etenkin Intiassa ja Japanissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on pieni pili. fakta

Mikä pakkomielle kaikilla on aasialaisten piliin? Miksi siitä pitää mainita joka kerta, vaikkei se ole edes aiheena?

Suomessa keskipituus 13.77, Japanissa 12.60. Huima ero on tosiaan.

Vierailija
24/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on japanilainen mies johon tutustuin työmatkalla ja ei meillä kyllä mitään kulttuurieroja ole. Ainoa että hän on komea, yatävällinen, keskustelukykyinen ja rakastava sekä perhekeskeinen. Mitä suomalaiset miehet eivät ole.

Kaverini on jutellut netissä kahden aasialaisen miehen kanssa ja ovat ymmärtääkseni tapaamassa. Kun olen kysellyt on hän kuvaillut heitä samoilla sanoilla kuin sinäkin, että ovat perhekeskeisiä, komeita ja ystävällisiä.

Vierailija
25/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tunteet sisälläni.Anna ystäväsi kokeilla aasialaista miestä jos on niin ihastunut.Jos homma ei toimi niin olet vielä ystävänä vierellä.Eihän sitä tiedä jos sillä aasialaisille miehellä on sinulle joku aasialainen nainen,joka etsii länsimaalaista valkoista miestä.

Vierailija
26/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näihin aasialaisiin miehiin voi tutustua ? Netissä ? En jaksa suomalaisia enää yhtään, täysin mennyt maku jo. Haluan perheen...ja rakastavan miehen.

Vierailija
27/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilin ennen japanilaisesta miehestä, mutta Japanissa asuminen muutti vähän mielipiteitäni. Asuin siis Japanissa työn puolesta yli vuoden.

Japanilaiset miehet ovat ulkonäöltään joko erittäin rumia tai erittäin komeita. Tai minusta on aina tuntunut näin. Siihen välimaastoon asettuvia tuntuu olevan aika vähän.

Japanissa vallitsee edelleen kulttuuri, jossa naisen odotetaan vetäytyvän työelämästä naimisiinmenon tai viimeistään lasten saannin jälkeen. Vaikka uranaisiakin on siellä nykyisin, niin kyllä edelleen pääsääntöisesti naiselta odotetaan kotiäitiyttä ja sitä miehen passaamista silloin kun mies on kotona - joka voi olla todella harvoin!! Ystävieni miehet lähtevät aamulla aikaisin ja tulevat illalla myöhään kotiin. Totta kai tämä riippuu miehen ammatistakin, mutta yleensä miesten kuitenkin odotetaan tekevän paljon töitä.

Tasa-arvomaana Japani sijoittuu mittauksissa aika alas ja sen näkee siellä monissa asenteissa ja odotuksissa jne.

Tietysti miehiä ja tilanteita on erilaisia, mutta itse en tahtoisi ainakaan Japaniin asettua elämään miehen rinnalle, enkä välttämättä tahtoisi itse enää työskennellä siellä. Vierailla, kyllä.

Miehet ovat tietysti yksilöitä ja jos löytäisin modernin ja hyvännäköisen japanilaisen miehen, joka olisi valmis muuttamaan luokseni Suomaan, niin homma voisi toimia. Muuten en itse lähtisi siihen veneeseen.

Vierailija
28/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle kaikilla on aasialaisten piliin? Miksi siitä pitää mainita joka kerta, vaikkei se ole edes aiheena?

Suomessa keskipituus 13.77, Japanissa 12.60. Huima ero on tosiaan.

Mikään ei miehiä kiinnosta yhtä paljon kuin toisten miesten kikulit :D "Onko se isompi, onko se pienempi, millainen se on??"

Vierailija
29/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aasialainen poikaystävä, ihana nepalilainen.<3 Kokemukseni mukaan nepalilaiset ovat ystävällisiä, ahkeria, kohteliaita ja perhekeskeisiä. Ja ainakin omaan silmääni tosi komeita ja söpöjä monet. Poikaystäväni penis on ihan normaalikokoinen, jos suomalaisiin vertaan, ei valittamista. ;-) Hellyyttä riittää ja hän osaa keskustella myös tunteistaan.

Vierailija
30/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollu minun ihastuksella tarpeeksi pieni...

Vierailija
31/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin tunteet sisälläni.Anna ystäväsi kokeilla aasialaista miestä jos on niin ihastunut.Jos homma ei toimi niin olet vielä ystävänä vierellä.Eihän sitä tiedä jos sillä aasialaisille miehellä on sinulle joku aasialainen nainen,joka etsii länsimaalaista valkoista miestä.

Pidän tunteet sisälläni, koska koen olevan liian myöhäistä paljastaa niitä nyt. Tuen ystävääni vaikka minua harmittaa mutta jos hän ei löydä pysyvää suhdetta niin sitten kerron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä