Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä naispuolinen kaverini on hulluna aasialaisiin miehiin ja olen asiasta mustasukkainen

Vierailija
18.05.2017 |

Olemme tunteneet 10 vuoden ajan ja viimeaikoina nainen on alkanut puhua matkasta Aasiaan, koska haluaa sieltä kotoisin olevan miehen. Olen aina ajatellut, että meistä tulisi hyvä pari, mutta en näköjään ehtinyt tunnustaa tunteitani ajoissa, hidas hämäläinen kun olen. Nainen puhuu aasialaisista miehistä todella paljon ja kuolaa heidän peräänsä netissä. Ystävänä olen huolissani hänestä, koska en halua hänen päätyvän kauas Aasian maaseudulle. Te naiset, joilla on tai olette seurustelleet ulkomaalaisen miehen kanssa onko kulttuuriterot olleet suuret?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset miehet ovat usein todella hyvännäköisiä.

Vierailija
2/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole Aasialaiset miehet, vaan että et saa puhutuksi tunteistasi. Joko teet avauksen tai annat hänen seurata tietään. Kulttuurierot ovat aina isoja, mutta myós aina voitettavissa jos tahtoa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset miehet ovat usein todella hyvännäköisiä.

Kaverini sanoo samaa, että aasialaiset miehet ovat komeita ja ystävällisiä.

Vierailija
4/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ootte olleet kavereita ja nyt kun kaveris on sanonut haluavansa aasialaisen miehen, niin kiukuttelet itekses kun nainen ei pidä sua kaveria kummempana?

Vierailija
5/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen vastaus kirjoitti:

Ongelma ei ole Aasialaiset miehet, vaan että et saa puhutuksi tunteistasi. Joko teet avauksen tai annat hänen seurata tietään. Kulttuurierot ovat aina isoja, mutta myós aina voitettavissa jos tahtoa on. 

Ajattelin kertoa tunteistani, mutta muutin mieleni, koska en halua menettää häntä lopullisesti. Olen mieluummin hiljaa kuin menetän hyvän kaverin. Tuntuu pahalta, kun nainen puhuu komeista aasialaisista mutta en uskalla sanoa vastaan, koska pelkään hänen suuttuvan. Tilanne on hankala.

Vierailija
6/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään aasialaisista, mutta ainakaan mulla ei kuulu tavoitteisiin mihinkään maaseudulle muutto siitä huolimatta. Olen seurustellut itä-aasialaisen kanssa kyllä ja varsinkin suomalainen ja japanilainen kulttuuri käyvät monissa kohdissa hyvin yksiin. Enemmän kuitenkin on kiinni ihan yksilöiden yhteensopivuudesta.

Vierailija
7/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kertoa tunteistani, mutta muutin mieleni, koska en halua menettää häntä lopullisesti. Olen mieluummin hiljaa kuin menetän hyvän kaverin. Tuntuu pahalta, kun nainen puhuu komeista aasialaisista mutta en uskalla sanoa vastaan, koska pelkään hänen suuttuvan. Tilanne on hankala.

Näissä jutuissa käy aina niin että menetät hänet joka tapauksessa. On siis aivan sama kerrotko vai et. Jos kerrot niin ainakin on pieni mahdollisuus

Vierailija
8/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on pieni pili. fakta

Vierailija
9/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kaveri on sellainen joka suuttuu jos kerrot sille mitä ajattelet. Mä ainakin voin paukauttaa mun miespuoliselle kaverille ajatukset sensuroimatta ja sitten niistä voidaan vaihtaa mielipiteitä ja keskustella, jompi kumpi voi jopa muuttaa omaa ajatustaan.   Muunlaisilla kavereilla en tekis mitään.

Vierailija
10/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tykkään aasialaisista, mutta ainakaan mulla ei kuulu tavoitteisiin mihinkään maaseudulle muutto siitä huolimatta. Olen seurustellut itä-aasialaisen kanssa kyllä ja varsinkin suomalainen ja japanilainen kulttuuri käyvät monissa kohdissa hyvin yksiin. Enemmän kuitenkin on kiinni ihan yksilöiden yhteensopivuudesta.

Seurusteletko edelleen japanilaisen kanssa?

Vierailija
11/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vuosien saatossa alkanut ällöttää miehet jotka esittää olevansa kavereita vaikka elättelevät jotain ihan muita toiveita. Sitten "sattumalta" hylkäävät tämän ystävyyden kun löytävätkin jonkun halukkaan pimatsun.

Vierailija
12/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en pidä aasialaisista miehistä. Ovat aika pienikokoisia ja vähän naisellisiakin.

Vierailija
13/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Hyvin pärjää patukan pituudessa suomalaiselle.

Vierailija
14/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on vuosien saatossa alkanut ällöttää miehet jotka esittää olevansa kavereita vaikka elättelevät jotain ihan muita toiveita. Sitten "sattumalta" hylkäävät tämän ystävyyden kun löytävätkin jonkun halukkaan pimatsun.

Samaa mieltä. Ei ole reilua esittää kaveria, jos oikeasti olisi kiinnostunut parisuhteesta. Kaikkien parisuhteiden aloittaminen vaatii riskinottoa sen suhteen, ettei se toinen olekaan kiinnostunut sinusta. On loppuviimeeksi aika itsekästä olla ottamatta sitä riskiä ja kuitenkin jäädä osaksi ihastuksen elämää toivoen, että hän tekisi joskus sen aloitteen. Sitten kun se ihastuksen kohde ilmaiseekin kiinnostusta jotakuta toista kohtaan (vaikka aasialaisia miehiä), ollaan kauhean loukkaantuneita. Oikea ystävä sen sijaan olisi iloinen siitä, että kaverilla on vientiä/kiinnostusta, eikä toivoisi hänen luopuvan muiden deittailusta huolen varjolla.

Ap:lla on nyt kaksi kunniallista vaihtoehtoa: joko tunnustaa tunteensa tai hyväksyä, ettei teistä tullutkaan paria, ja alkaa rakentaa oikeaa ystävyyttä sen pohjalta.

https://xkcd.com/513/

Vierailija
15/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen kun alkaa seurustelemaan naisen kanssa ja tapaat tällaisen miespuolisen "ystävän", niin itse näen muutamassa sekunnissa ne tunteet jotka miehellä on naista kohtaa. Miten nainen ei koskaan näe tätä itse vuosien varrella? Väitetään tosissaan et ihan kavereita ollaan vaikka sivusta näkee selvästi että mies haikailee aivan jotain muuta.

Vierailija
16/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lololol =D

Ihan oikeasti tää on paras ikinä.

Muka aasialaiset miehet komeita ja ystävällisiä hahaha.

Samaan aikaan mamma kuolaa karalahtea.

Aasialaiset miehet on lyhyitä ja naamanltaan clooneja. Heiverörakenteisia ja äänikin kimeä....

Koittakaa nyt mammat päättää mistä tykkäätte.

Oikeasti tykkäätte kaikesta jossa dissataan perus suomi miestä.

Ja tämä on fakta.

Vierailija
17/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lololol =D

Ihan oikeasti tää on paras ikinä.

Muka aasialaiset miehet komeita ja ystävällisiä hahaha.

Samaan aikaan mamma kuolaa karalahtea.

Aasialaiset miehet on lyhyitä ja naamanltaan clooneja. Heiverörakenteisia ja äänikin kimeä....

Koittakaa nyt mammat päättää mistä tykkäätte.

Oikeasti tykkäätte kaikesta jossa dissataan perus suomi miestä.

Ja tämä on fakta.

Eksotiikka kiehtoo.

Vierailija
18/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskailu kiehtoo.

Vierailija
19/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on japanilainen mies johon tutustuin työmatkalla ja ei meillä kyllä mitään kulttuurieroja ole. Ainoa että hän on komea, yatävällinen, keskustelukykyinen ja rakastava sekä perhekeskeinen. Mitä suomalaiset miehet eivät ole.

Vierailija
20/31 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, valitettavasti. Aasian markkinoille valmistetaan pienemmät kortsutkin. Mutta ei kai tuo nyt ylläri ole, onhan ne miehet muutenkin pieniä ja siroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi