Tapailemani mies haluaa mennä yhdessä kylpyyn
Mies siis ehdotti ihan suoraan sitten kun nähdään, että menisimme yhdessä kylpyyn.On ostanut kuulemma jo kylpyvaahdonkin valmiiksi.Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä usko, että se mies siellä kylpyammeessa halua vaan istua ja jutella.
Tuntuu että koko tilaantesta tulisi jotenkin nolo jos mentäisiin sinne kylpyyn.
Mitä mun kannattais siinä vaiheessa tehdä?? Mitä uskotte, että se mies tuosta yhteisestä kylpy-hetkestä haluaa??
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No en menisi. En vaikka olisi vuosi tunnettu. Ihan perinteistä seksiä kiitos ensin ja sitten vasta ammepuuhia ehkä, ei mitään ällöliukasta kopelointia limaisessa ammeessa. Mielummin vaikka saunaankin ennen ammeita. Oletko neitsykäinen?
Kyllä olen neitsyt siksi tulinkin kysymään neuvoa
-ap
Kuulostaapas tutulta. Onko miehen etu- ja sukunimi kirjaimet H&H?
Kuulostaa hyvältä,mutta miten olette tapailleet yli vuoden eikä seksiä ole ollut?
Oletteko edes hiplailleet? Onko kundi nähnyt sua alasti?
Joku kääpiökö se kundi on?
Minä ainakin tykkään naisen kanssa saunoa,kylpeä,suihkussa olla peseytymisen päälle seksiä ym.
Tahdon kanssasi kyyylpyyn, tahdon samaan ammeeseen, vaahto välilläämme yyyhtyyy, siihen piirrän sydäämmeen...
Tapailin 19 v sellaista kundia, joka myös ehdotteli kylpyä. Sanoin, ettei kiinnosta. Koko ajatus on epäluonteva, oikeesti jossain koppero kph"ssa pikkuammeeseen ahtautuisi nakuina. Jipii. Siinä sitä olisi sitten ja varmaan kiusallinen tunnelma. Ei yhtään romanttistakaan. Mies haluaa tietysti seksiä, mutta miten voi vedessä köyttää kondomia? Ei kiitos suojaamatonta seksiä ikinä! Ja se ahkaus ja saippuoitu amme on liukas pinnoiltaan. Ihan epäonnistumaan tuomittu idea. Eli sano vain suoraan, ettei ammetreffit kiinnosta.
Me käytiin miehen kanssa yhdessä saunassa ennen ekaa seksikertaa. Jotenkin se kyllä tuntuu luontevammalle kuin kylpyamme...
M kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä,mutta miten olette tapailleet yli vuoden eikä seksiä ole ollut?
Oletteko edes hiplailleet? Onko kundi nähnyt sua alasti?
Joku kääpiökö se kundi on?
Minä ainakin tykkään naisen kanssa saunoa,kylpeä,suihkussa olla peseytymisen päälle seksiä ym.
Mies on arastellut näyttää kehoaan siksi seksiä ei ole ollut
-ap
Ihmiset harrastaa irtoseksiä enemmän kuin ikinä ennen ja nyt on ongelmana mennä yhdessä kylpyyn?
Et mene kylpyyn ellet tunne riittävän hyvin. Tiesitkö että hukuttamisesta ei jää jälkiä? Todellakin kannattaa olla varovainen. Ja tiedän että kuulostaa absurdilta, mutta menet kun tunnet hyvin, mieluummin.
Samaan ammeeseen :D
Kun piereskelette se on poreamme :)
Hmm.... 1+2=4 ei mitään taka-ajatuksia
No en menisi. En vaikka olisi vuosi tunnettu. Ihan perinteistä seksiä kiitos ensin ja sitten vasta ammepuuhia ehkä, ei mitään ällöliukasta kopelointia limaisessa ammeessa. Mielummin vaikka saunaankin ennen ammeita. Oletko neitsykäinen?