Onko sulla: kuiva tai huono iho, turvotusta, päänsärkyä, väsymystä, vaikeuksia painonhallinnassa, napostelun halua?
Kokeile juoda reilusti enemmän vettä. Minulla auttoi kaikkiin yllämainittuihin vaivoihin :) 2-3l vettä päivässä kurkusta alas.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mulla. Juon vähintään kolme litraa ja mitään muuta vaikutusta en ole (eikä kukaan muukaan) itsessäni huomannut kuin vessapaperia ja pöntönvetovettä menee enemmän.
Aijaa, no voi harmi :( Nukutko tarpeeksi? Stressaatko jotain? Syötkö hyvin ja liikut? Jos nuokin on kunnossa, niin erikoiselta kuulostaa. Ehkä kysyisin lääkäriltä apuja, toki en tiedä oletko jo kysynytkin :)
t.ap
3l/pv on jo liikaa, 1,5-2l+ruoasta tuleva neste on riittävä määrä.
Liika vedenjuonti aiheuttaa myös turvotusta.
Lääkäri sanoi; jaa. Se siitäkin neuvosta.
Vierailija kirjoitti:
3l/pv on jo liikaa, 1,5-2l+ruoasta tuleva neste on riittävä määrä.
Liika vedenjuonti aiheuttaa myös turvotusta.
Ei ole 3 litraa päivässä liikaa. Mieti nyt jos harrastaa vaikka päivän aikana liikuntaa 2-3h. Kyllä mulla tulee siinä samalla hörpittyä litra.
t.ap
Kiitti vinkistä, täytyypä kokeilla :) Vaikka väkisin juomista minulle on tuollaisen määrän lipittäminen.
Ei auta mulla. Juon vähintään kolme litraa ja mitään muuta vaikutusta en ole (eikä kukaan muukaan) itsessäni huomannut kuin vessapaperia ja pöntönvetovettä menee enemmän.