On kaunista katsoa, kun hoikka ja nuori nainen syö ison määrän ruokaa
Joskus Raxissa tulee bongattua noita yksin aterioivia neitoja, jotka syövät kuin eivät olisi ennen ruokaa nähneetkään. Ovat silti monesti ihanan sorjia ja siroja vartaloltaan. Varmaan hyvä aineenvaihdunta, nuoria kun ovat.
Kommentit (16)
Noh... Itse rakastan buffetteja sillä saan syödä,oksentaa niin paljon kuin haluan ja pysyä laihana 😍😍
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... Itse rakastan buffetteja sillä saan syödä,oksentaa niin paljon kuin haluan ja pysyä laihana 😍😍
T. Colette
Voisin maksaa siitä, että saisin katsoa ahmimistasi. Vaikka skypen välityksellä?
laitoitko tän jodeliin yks päivä xD
Vierailija kirjoitti:
laitoitko tän jodeliin yks päivä xD
Jodeli?
5: Nope!
6: Hampaat kunnossa, hengitys raikas kiitos minttujen ja hammastahnan, kasvoni ovat suht kapeat sekä käytän kosteusvoidetta :-)
Colette kirjoitti:
6: Hampaat kunnossa, hengitys raikas kiitos minttujen ja hammastahnan, kasvoni ovat suht kapeat sekä käytän kosteusvoidetta :-)
Colette kirjoitti:
No höh. Pimpulia olet kuulemma valmis antamaan rahaa vastaan, mutta murkinointi on ilmeisesti liian intiimiä. :(
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
No höh. Pimpulia olet kuulemma valmis antamaan rahaa vastaan, mutta murkinointi on ilmeisesti liian intiimiä. :(
Niin olen.
Jos pitäisi valita niin haluaisin jonkun mieluummin yllättävän minut oksentamasta kuin ahmimasta. Vaikka molemmat ovat vastenmielisiä minulle.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Niin olen.
Jos pitäisi valita niin haluaisin jonkun mieluummin yllättävän minut oksentamasta kuin ahmimasta. Vaikka molemmat ovat vastenmielisiä minulle.
Colette kirjoitti:
Ei ole kauaa. Mutta itsepä valitset. Niitä haittoja ja muita (esim. osteoporoosi, lapsettomuus) ei enää pysty korjaamaan koskaan.
Hmh. Tämäkin meni joksikin ihme syömishäiriökeskusteluksi. Ei kenellekään tullut mieleen, että monesti nuoret naispuolisetkin ovat opiskelijoita tai muuten pienituloisia. Kokemuksesta voin kertoa, että silloin syödään, kun on ruokaa. Jos buffetista on maksettu, syödään niin paljon kuin ikinä mahtuu.
Ei minulla ainakaan ole mitenkään erikoisen hyvä aineenvaihdunta, en vain mässäile joka päivä niin ei siitä yhdestä raximätöstä silloin tällöin paino mihinkään nouse.
Colette kirjoitti:
Toisessa ketjussa itkit hampaidesi herkkyyttä, jonka arvelit johtuvan oksenteluistasi. Tässä ketjussa on taas denialismi-viahde päällä. :D
Mikä olet arvostelemaan muiden ruokamääriä. On varaa syödä, kun käyttää hieman vähemmän aikaa vauvapalstalla arvioimassa nuorten naisten syömisiä. Ikään kuin syömishäiriöitä ei olisi jo tarpeeksi.