Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kaunista katsoa, kun hoikka ja nuori nainen syö ison määrän ruokaa

Vierailija
17.05.2017 |

Joskus Raxissa tulee bongattua noita yksin aterioivia neitoja, jotka syövät kuin eivät olisi ennen ruokaa nähneetkään. Ovat silti monesti ihanan sorjia ja siroja vartaloltaan. Varmaan hyvä aineenvaihdunta, nuoria kun ovat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet arvostelemaan muiden ruokamääriä. On varaa syödä, kun käyttää hieman vähemmän aikaa vauvapalstalla arvioimassa nuorten naisten syömisiä. Ikään kuin syömishäiriöitä ei olisi jo tarpeeksi.

Vierailija
2/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Itse rakastan buffetteja sillä saan syödä,oksentaa niin paljon kuin haluan ja pysyä laihana 😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan paljon kakkia? :)

Vierailija
4/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh... Itse rakastan buffetteja sillä saan syödä,oksentaa niin paljon kuin haluan ja pysyä laihana 😍😍

T. Colette

Voisin maksaa siitä, että saisin katsoa ahmimistasi. Vaikka skypen välityksellä?

Vierailija
5/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoitko tän jodeliin yks päivä xD

Vierailija
6/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitoitko tän jodeliin yks päivä xD

Jodeli?

Vierailija
7/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Nope!

6: Hampaat kunnossa, hengitys raikas kiitos minttujen ja hammastahnan, kasvoni ovat suht kapeat sekä käytän kosteusvoidetta :-)

Vierailija
8/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

6: Hampaat kunnossa, hengitys raikas kiitos minttujen ja hammastahnan, kasvoni ovat suht kapeat sekä käytän kosteusvoidetta :-)

Vierailija
9/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

No höh. Pimpulia olet kuulemma valmis antamaan rahaa vastaan, mutta murkinointi on ilmeisesti liian intiimiä. :(

Vierailija
10/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

No höh. Pimpulia olet kuulemma valmis antamaan rahaa vastaan, mutta murkinointi on ilmeisesti liian intiimiä. :(

Niin olen.

Jos pitäisi valita niin haluaisin jonkun mieluummin yllättävän minut oksentamasta kuin ahmimasta. Vaikka molemmat ovat vastenmielisiä minulle.

Vierailija
11/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Niin olen.

Jos pitäisi valita niin haluaisin jonkun mieluummin yllättävän minut oksentamasta kuin ahmimasta. Vaikka molemmat ovat vastenmielisiä minulle.

Vierailija
12/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Ei ole kauaa. Mutta itsepä valitset. Niitä haittoja ja muita (esim. osteoporoosi, lapsettomuus) ei enää pysty korjaamaan koskaan.

Vierailija
13/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh. Tämäkin meni joksikin ihme syömishäiriökeskusteluksi. Ei kenellekään tullut mieleen, että monesti nuoret naispuolisetkin ovat opiskelijoita tai muuten pienituloisia. Kokemuksesta voin kertoa, että silloin syödään, kun on ruokaa. Jos buffetista on maksettu, syödään niin paljon kuin ikinä mahtuu.

Vierailija
14/16 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama fetissi!

Vierailija
15/16 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole mitenkään erikoisen hyvä aineenvaihdunta, en vain mässäile joka päivä niin ei siitä yhdestä raximätöstä silloin tällöin paino mihinkään nouse.

Vierailija
16/16 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Toisessa ketjussa itkit hampaidesi herkkyyttä, jonka arvelit johtuvan oksenteluistasi. Tässä ketjussa on taas denialismi-viahde päällä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä