Rukouspyyntö
Voisiko joku rukoilla puolestani? Elämä hajoaa ympäriltäni enkä tiedä mitä tehdä... Tulevaisuus näyttää toivottomalta.
Kommentit (29)
Rukoilin.<3 Jeesus kulkee vierelläsi, ei hätää! Kiitos Herralle että sinä olet olemassa!
Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta nähtäisiin tuon valtavan voiman olevan peräisin Jumalasta eikä meistä itsestämme. Me olemme kaikin tavoin ahtaalla mutta emme umpikujassa, neuvottomia mutta emme toivottomia, vainottuja mutta emme hylättyjä, maahan lyötyjä mutta emme tuhottuja.
2 Kor. 4:7,8
Kaikki, mitä pyhät kirjoitukset sisältävät, on kirjoitettu meille opiksi, jotta saisimme siitä kestävyyttä, lohtua ja toivoa.
Room. 15:4
En kuulu kirkkoon ja olen aika ei-uskovainen. Luin tämän ja rukilin. Muista et ole yksin, kaikki esi-isiesi ja äitiesi ketju on siellä taustatukena myös. Valoa ja voimia sinulle!
Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja rauhalla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo.
Room. 15:13
"Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."
Jer. 29:11
En ole kristitty, en kuulu oikeastaan mihinkään uskontokuntaan, mutta en ole ateistikaan. Minulla ei ole Jumalaa jota rukoilla, mutta toivon sinulle maailman kaikkeudelta kaikkea hyvää! Lämmitä ja positiivista energiaa Sinulle, sekä voimaa jaksaa! <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ette tiedäkään, kuinka paljon olette avullanne ja tuellanne jo auttaneet minua. Vastauksenne olivat muistutus siitä, ettei minun tarvitse kantaa murheitani yksin. AP
Herra kuuli rukouksemme. Kiitos rakas Jeesus! Halleluja! Aamen.
"Mene nyt, minä olen sinun kanssasi, kun puhut, ja neuvon sinulle, mitä sinun tulee sanoa."
2 Moos. 4:12