Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukouspyyntö

Vierailija
17.05.2017 |

Voisiko joku rukoilla puolestani? Elämä hajoaa ympäriltäni enkä tiedä mitä tehdä... Tulevaisuus näyttää toivottomalta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene nyt, minä olen sinun kanssasi, kun puhut, ja neuvon sinulle, mitä sinun tulee sanoa."

2 Moos. 4:12

Vierailija
22/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin.<3 Jeesus kulkee vierelläsi, ei hätää! Kiitos Herralle että sinä olet olemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta nähtäisiin tuon valtavan voiman olevan peräisin Jumalasta eikä meistä itsestämme. Me olemme kaikin tavoin ahtaalla mutta emme umpikujassa, neuvottomia mutta emme toivottomia, vainottuja mutta emme hylättyjä, maahan lyötyjä mutta emme tuhottuja.

2 Kor. 4:7,8

Vierailija
24/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä pyhät kirjoitukset sisältävät, on kirjoitettu meille opiksi, jotta saisimme siitä kestävyyttä, lohtua ja toivoa.

Room. 15:4

Vierailija
25/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon ja olen aika ei-uskovainen. Luin tämän ja rukilin. Muista et ole yksin, kaikki esi-isiesi ja äitiesi ketju on siellä taustatukena myös. Valoa ja voimia sinulle!

Vierailija
26/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja rauhalla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo.

Room. 15:13

Vierailija
27/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

Jer. 29:11

Vierailija
28/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kristitty, en kuulu oikeastaan mihinkään uskontokuntaan, mutta en ole ateistikaan. Minulla ei ole Jumalaa jota rukoilla, mutta toivon sinulle maailman kaikkeudelta kaikkea hyvää! Lämmitä ja positiivista energiaa Sinulle, sekä voimaa jaksaa! <3 

Vierailija
29/29 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ette tiedäkään, kuinka paljon olette avullanne ja tuellanne jo auttaneet minua. Vastauksenne olivat muistutus siitä, ettei minun tarvitse kantaa murheitani yksin. AP

Herra kuuli rukouksemme. Kiitos rakas Jeesus! Halleluja! Aamen.