Mun, Valiksen elämä muuttui
Sisaret haluavat antaa anteeksi elämäni. Todella mielenkiintoista.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit kampaajalle.
Voin mä sinnekin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Toiseksi vanhin sisar otti yhteyttä ja sanoi, että haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä. Oli todella outoa.ap
Mistä teillä sitten on ollut riitaa/huonot välit?
En ymmärtänyt aloitusta. Selittäisitkö hieman monisanaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä teillä sitten on ollut riitaa/huonot välit?
En tiedä. Sisko vaan sanoo, että haluaa unohtaa huonot, menneet asiat. En tiedä, mitä ne on. Ei sano sitä.ap
Montako päivää olet ajatellut tästä samasta asiasta jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää olet ajatellut tästä samasta asiasta jauhaa?
Minusta tämä on outoa. Vuosikymmeniä vihasi minua. Äidin hautajaisissakin en olisi hänen mielestään saanut olla.ap
Kuinka voi yhdessä unohtaa huonot menneet asiat, jos ei toinen tiedä mitä ne ovat? On teillä outo meno.
-eri
Vierailija kirjoitti:
:))))
Mielenkiinnolla odotamme "raporttia".
(kuuleeko av, kuuleeko av ..... nyt meillä näyttää olevan jotain teknisiä ongelmia....).
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi yhdessä unohtaa huonot menneet asiat, jos ei toinen tiedä mitä ne ovat? On teillä outo meno.
-eri
Niin. En mä tiedä. Mä suhtaudun hyvin epäluuloisesti tähän juttuun. Mun tämä toinen sisar on sellainen, että veikkaisin että hän haluaa musta jotenkin hyötyä. En tiedä.ap
Johan tämä asia on täällä jauhettu. Eikö sun huomionhaulla ole mitään rajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Niin. En mä tiedä. Mä suhtaudun hyvin epäluuloisesti tähän juttuun. Mun tämä toinen sisar on sellainen, että veikkaisin että hän haluaa musta jotenkin hyötyä. En tiedä.ap
Tuolla aiemmin sanoit, että ette ole olleet vuosikymmeniin tekemisissä. Jos ei noin pitkiin aikoihin ole viihtynyt jonkun seurassa, niin mihin se siitä olisi muuttunut, muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Tuolla aiemmin sanoit, että ette ole olleet vuosikymmeniin tekemisissä. Jos ei noin pitkiin aikoihin ole viihtynyt jonkun seurassa, niin mihin se siitä olisi muuttunut, muuttuisi?
Joo en ole kuin nähnyt sillon äidin hautajaisissa jossa oli erittäin tyly vastaanotto.
Vierailija kirjoitti:
Johan tämä asia on täällä jauhettu. Eikö sun huomionhaulla ole mitään rajaa?
Mitä olivat ne vastaukset siinä aiemmassa keskustelussa? En ole aiemmin nähnyt tätä keskustelunaihetta täällä. Vieläkö se ketju on tallessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Joo en ole kuin nähnyt sillon äidin hautajaisissa jossa oli erittäin tyly vastaanotto.
En minäkään sitten varmaan kyllä osaisi luottaa.