Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jota kolhineet miehensä auton? Ja miten ukko suhtautunut?

Vierailija
27.03.2006 |

Itse ajoin auton sivulistan paskaksi viikonloppuna autokatoksen pylvästä vasten ja naarmujakin tuli kylkeen. Surkea parkkeeraaja kun olen.. :(

Ensin mies sanoi " Voi vi***u" ja säntäsi ulos. Hetken päästä tuli vakavana sisälle ja totesi ykskantaan että " lasku tulee sitten perässä.. Mikä v***u siinä pysköimisessä voi olla niin vaikeata..?!?" (olen hoitovapaalla, joten tulot minimaaliset). Sen jälkeen ei asiasta ole puhuttu.

Arvatkaa vaan harmittaako..

Kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on omansa rytännyt sen verran monta kertaa, että josko mulle joskus sattuu vahinko ja aukasee suunsa niin kuittaan kyllä takasin. Mä en ole pahemmin jaksanut miehelle mitää sanoa, vahingolle kun ei kai sentään mitään voi.

Ai niin auto on nyt mun nimissä ja miehellä ei ole " omaa" autoa..

Vierailija
22/24 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kolhinu. ekalla kerralla kysyi ensin oonko vauva (odotin) kunnossa ja kun sanoin että on niin sanoi että hyvä ja lähti pubiin ryyppäämään (ei oo sen tapasta) . Tokalla kerralla peruutin postilaatikkoa päin ja takavalo meni paskaks, mies tuli auton luo, otti mua päästä kinni ja huusi että näetkö sä mikä tuo on ja osotti peiliä.

Ite se peruutti hienon lincolnin lujaa päin palmua ja enkä mä uskaltanu siitä vittuilla, maksoin vaan kiltisti kun vuokra-auto oli mun nimissä, maksoi 300 dollaria eli halvalla pääsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana kylkeen kunnon naarmut kun osui tolppaan ja toisella kertaa etuspoileri halkesi kun osui samaiseen tolppaan.

Rauhallisesti otti, sattuuhan sitä =D Muistankin aina kehua kun ottaa niin coolisti minun auto-maokailut kun minä aina hermortun niistä hänelle. Ei kyllä ole ikinä kolhinut, mutta yhdet sakot saanut ja en osanut suhtautua ollenkaan fiksusti...

Vierailija
24/24 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tiedänpä vaan että jos kolhisin niin paskat se minusta tai lapsista välittäis mitään, auto on tärkein. ite kyllä on kolhinu monta kertaa ja se on sitte sitä voi vi**u ku sattu tällanen vahinko jne jne. minun ajamana olisi varmasti tahallinen teko. kerran sano että jos ajan auton mettään ku väistän hirveä ei ole kotia tulemista. pitää kuulema ajaa päin hirveä ku on hirvivahingon varalta vakuutus laajassa osakaskossa. minun henkeä se ei korvaa, tai lasten. samapa tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi