Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinköhän Stockalla on varaa menettää asiakkaitaan?

Vierailija
17.05.2017 |

Ei siellä minun lisäkseni montaakaan asiakasta ollut, vain yksi kassa käytössä vaikka oli paras myyntiaika (klo 16 arkipäivänä), jouduin vänkkäämään palvelutiskin myyjän kanssa kuinka kanta-asiakastarjouksen kohdalla ei riitä pelkkä tarjoushinta jos se ei ole kaikille. Meinasin oikeasti myyjältä kysyä tuon otsikon kysymyksen kun ei meinannut millään ymmärtää...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä minun lisäkseni montaakaan asiakasta ollut, vain yksi kassa käytössä vaikka oli paras myyntiaika (klo 16 arkipäivänä), jouduin vänkkäämään palvelutiskin myyjän kanssa kuinka kanta-asiakastarjouksen kohdalla ei riitä pelkkä tarjoushinta jos se ei ole kaikille. Meinasin oikeasti myyjältä kysyä tuon otsikon kysymyksen kun ei meinannut millään ymmärtää...

Minua ärsyttää asiakkaiden lokerointi hyviin ja huonoihin asiakkaisiin. Yksin asuvana (eikä siis mahdollisuutta jakaa ympärilleen rinnakkaiskortteja) on lähes mahdoton päästä hyväksi "Premium"-asiakkaaksi, jos nyt ei jotain autoa osta. Ja mitäpä sitä autolla Helsingin keskustan tuntumassa asuvana tekeekään. Ostorajat on niin korkealla. Ja kun ei ole hyvä asiakas, eivät enää viitsi edes tarjouksista ilmoitella ja hullarikuvastojakaan lähettää, niin että kierre onkin sitten valmis. Itse jo välillä lähes unohdan, että koko kauppa on olemassakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme