Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekee gradun jollekin yritykselle niin pitääkö se esittää ja kuinka isolle yleisölle?

Vierailija
17.05.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yrityksestä, joissain ei tarvitse esittää kenellekään, joissain taas vaikkapa 20 hengen tutkimusryhmälle. Riippuu myös alasta ja aiheesta.

Vierailija
2/3 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin omani firman johdolle ja projektin vetäjälle (3 henkeä). Vedin oikeastaan melkein saman esityksen kuin mitä yliopistolla piti pitää graduohjaajalle ja muille opiskelijoille. Olin siinä yrityksessä muutenkin koulun ohella töissä ja olin näiden henkilöiden kanssa päivittäin tekemisissä niin ei ollut mitenkään paineita - toki he maksoivat niin halusin antaa järkevää vastinetta rahalle ja tyytyväisiä olivat tutkimukseen. Annoin työn kaikille halukkaille luettavaksi ja taisinpa tehdä jonkin powerpoint-tiivistelmän lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös sitä, kun gradun tekoonhan kuuluu myös seminaareja yliopistolla, opiskelukaverin gradun arvioimista jne. Jos teen gradun yritykselle (jossa olen töissäkin) ja tutkielmaani sisältyy yrityksen strategioita ym liikesalaisuuksia, niin eihän niitä voi siellä koulun seminaarissa esittää? Tai sitten jätän ko. kohdat kertomatta mutta... vähän rikkonaiselta kuulostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi