Listataan & peukutetaan tabuja
Eli kirjoita yksi asia per viesti, joka on mielestäsi yhä tabu. Eli asioita joista ei saa/voi puhua.
Peukku ylös = tämä on mielestäni tabu
Peukku alas = tämä ei ole mielestäni tabu
Itse aloitan: se on iso tabu, että kaikki vanhemmat eivät todellakaan rakastu lapseensa ensisilmäyksellä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisellisen naisen parisuhde. Riippuu tietysti kenen seurassa tämä on tabu, mutta olen huomannut että herättää yleensä paljon enemmän vihaa ja inhoa kuin miesten välinen suhde.
Itse väittäisin vastakkaista. Naisten välistä parisuhdetta pidetään (media)seksikkäänä ja kauniina asiana, kun taas miesten välinen parisuhde on likaista ja ällöttävää ja oksettavaa peppuseksin ja tosimiehelle kuulumattoman naisellisuuden takia.
Totta tuokin. Toisaalta taas naisten välistä parisuhdetta myös yliseksualisoidaan kovasti.
Joihinkin mielen sairauksiin ihminen voi sairastuttaa itsensä tahallaan, aivan kuten fyysisiinkin. Esim. syömishäiriön kehittymistä voi itse yllyttää.
Kouluarvosanat eivät absoluuttisesti kerro ihmisen älykkyydestä mitään. On typerää, että koulussa kaikkein täytyy oppia samalla tavalla, tai leimataan tyhmäksi tai oppimishäiriöiseksi, vaikka oikeasti esim. ympäristö voi olla väärä.
Insesti