Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan & peukutetaan tabuja

Vierailija
17.05.2017 |

Eli kirjoita yksi asia per viesti, joka on mielestäsi yhä tabu. Eli asioita joista ei saa/voi puhua.
Peukku ylös = tämä on mielestäni tabu
Peukku alas = tämä ei ole mielestäni tabu

Itse aloitan: se on iso tabu, että kaikki vanhemmat eivät todellakaan rakastu lapseensa ensisilmäyksellä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insesti

Vierailija
22/28 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden naisellisen naisen parisuhde. Riippuu tietysti kenen seurassa tämä on tabu, mutta olen huomannut että herättää yleensä paljon enemmän vihaa ja inhoa kuin miesten välinen suhde.

Itse väittäisin vastakkaista. Naisten välistä parisuhdetta pidetään (media)seksikkäänä ja kauniina asiana, kun taas miesten välinen parisuhde on likaista ja ällöttävää ja oksettavaa peppuseksin ja tosimiehelle kuulumattoman naisellisuuden takia.

Totta tuokin. Toisaalta taas naisten välistä parisuhdetta myös yliseksualisoidaan kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin mielen sairauksiin ihminen voi sairastuttaa itsensä tahallaan, aivan kuten fyysisiinkin. Esim. syömishäiriön kehittymistä voi itse yllyttää.

Vierailija
25/28 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluarvosanat eivät absoluuttisesti kerro ihmisen älykkyydestä mitään. On typerää, että koulussa kaikkein täytyy oppia samalla tavalla, tai leimataan tyhmäksi tai oppimishäiriöiseksi, vaikka oikeasti esim. ympäristö voi olla väärä.

Vierailija
26/28 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhteet

Vierailija