Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalle tuli uusi nainen

Vierailija
17.05.2017 |

Minun ei tarvinnut kuin nähdä kerran hänen ilmeensä kahvihuoneessa ja tiesin, että hän on perusluonteeltaan hyvin kateellinen. Epäilykseni osoittautuivat todeksi!

Hän yritti nostaa asemaansa pomon silmissä vilauttamalla rintavakoaan ja reittään. Hän värjää hiuksensa huomiotaherättävän punaiseksi ja silmissä kipinöi aina, kun häntä edustavampi ja nuorempi nainen juttelee esimiesasemassa olevien miesten kanssa. Hän kerjää huomiota. No yksi esimies otti hänet ja pian dumppas ja kohta nainen varmasti vaihtaakin työpaikkaa. Lisää kokemuksia jakoon?

Sivustaseuraajana minua vain ilahdutti kuinka hyvin jo ensimmäisenä päivänä osasin nähdä hänen todellisen minänsä. En luottanut häneen. Hän on ehtinyt aiheuttamaan ihan riittävästi pahaa verta. On valittanut itseään menestyneemmistä, kokeneemmista, työnsä hyvin hoitavista ja nuoremmista sekä lapsia saaneista työntekijöistä. Hän kadehtii näitä asioita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen olla ja tehä juttujaan, vai koetko hänet jotenkin uhaksi? Jos koet, niin sitten kannattaa liittoutua sen kanssa.

Vierailija
2/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liittoutuisi hänenlaisensa kanssa ikinä. En koe häntä uhkaksikaan. Olen toki tyytyväinen, kun en juurikaan joudu tekeään töitä hänen kanssaan.

Aika surullista nähdä, kun nainen vanhenee ja on ilmeisesti saanut miehiä vain ulkonäöllään, yrittänyt hyötyä miehistä, kadehtinut naisia, miehet jättävät ja hän vielä oikein tyrkyttää itseään heille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan.

Vierailija
4/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekin huomannut että miesvaltaisella alalla naiset usein kilpailevat toistensa kanssa ja jos työpaikassa on vain kaksi naista niin todennäköisesti eivät tule toimeen keskenään. Itse olen yrittänyt töissä tutustua muihin naisiin mutta olen saanut vain todella viileää ja nihkeää kohtelua, vaikka olen pyytänyt kahville ja jutellut mukavia. Sen sijaan miesten kanssa on aina niin hyvää pataa. Hieman harmittaa kun pienessä firmassa nakertaa vähän yhteishenkeä tällainen...

Vierailija
5/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kadehti yhtä, mielestäni kaunista, hyvän itsetunnon omaavaa, tätä naista nuorempaa ja urallaan menestynyttä esimiesasemassa olevaa naista. Joten sen yhden ilmeen, jonka näin kahvihuoneessa jälkeen, hän olikin pian iskenyt silmänsä naisen miesystävään.

Tuo kaunis sinkkunainen jäähytteli jo miehen kanssa, mutta nainen ei sitä iskiessään tiennyt. Ex huomasi, että nainen tahtoo  miehen. Hänelle se vaikutti olevan ok. Sitten kun naiselle syntyi suhde mieheen, hän yritti tiputtaa miehen ex:än pois esimiesasemasta, mutta jopa mies ymmärsi tilanteen ja sanoi, että suhde naisenkin on ohi. Mies arvostaa tuota exäänsä. Jätettynä nainen syytti exää, että hän oli kiivennyt asemaansa avuillaan, mutta nimenomaan ei ole, vaan tuo ex on pätevin myös työssään. Nainen on määräaikaisena ja luulenpa, että työsopimusta ei jatketa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä