Toinen jalka vähän heikompi kuin toinen, normaalia?
Ja tuntuu välillä heikommin. Mulla on kondromalasiapolvet ja oikeassa se on pahempi. Olenko vain huomaamattani käyttäny vasenta ns.enemmän ja siksi oikea on heikompi? Tai tuntuu heikommalta.
Kommentit (10)
Samalla tavalla kuin ihmiset ovat joko oikea- tai vasenkätisiä, ovat he myös joko oikea- tai vasenjalkaisia.
Olen siis vasenjalkainen, mutta oikeakätinen 🤔 -ap
Mun mielestä ei kuulosta normaalilta? Selitätkö vähän lisää, milleen se siis tuntuu heikommalta? Onko ollut aina niin vai alkanut tuntua nyt joskus hiljattain tuolta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kuulosta normaalilta? Selitätkö vähän lisää, milleen se siis tuntuu heikommalta? Onko ollut aina niin vai alkanut tuntua nyt joskus hiljattain tuolta?
Olen vasta alkanut kiinnittämään huomiota asiaan. Se tuntuu heikommalta kuin vasen, enkä esimerkiksi pelkästään sen varassa pysty kauaa seisomaan. Kävellessä tuntuu välillö heikommin.
-ap
Mulla on kans tässä muutaman kuukauden ajan ollut sellasta ongelmaa, että oikea jalka tuntuu kävellessä oudolta. Sellaselta heikommalta tai puutuneelta, vaikee selittää. Tuntuu myös, että toinen jalka olis pidempi ku toinen. Oon miettiny, että onkohan vakavaa.
:(