Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet voivat valittaa deittimaailman nirsoudesta sitten kun voivat itse tulla raskaaksi

Vierailija
03.03.2025 |

Vaikka olisi ehkäisy käytössä, sekään ei ikinä ole täysin sataprosenttinen. Raskauskin voi edetä joillain hyvinkin pitkälle liki oireitta ennen kuin tajuaa että on liian myöhäistä.

Totta kai on järkevää preferoida hyvännäköistä/tervettä miestä kuin antaa ties mille randomeille jotka vaan viitsivät vongata. Etenkin jos on ihan vain yhden illan hausta/hauskanpidosta kyse. Piirteet periytyvät lapselle.

En jaksaisi lukea samoja kirjoituksia aamulehdestä, hesarista jne. milloin mistäkin, mutta kun ne aina etusivulle lävähtävät. Sukupuolet EIVÄT ole lisääntymismielessä tasa-arvoisia. Toivottavasti pääsette asiasta jotenkin yli.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
2/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo valittamista deittailusta nytkään.

Yhdenillan jutuissa mukaan kelpaa lähes kuka vaan. 

Pidempiin suhteisiin pitää tietenkin katsoa että kummankaan aikaa ei tuhlata. 

Mies keski-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne palstaulit ja mielipidekirjoittajat ovat jotain itseriittoisia äärioikeistolaisia joilla on mielestään "oikeus" naisiin.

jättää vain lukematta. helppoa

Vierailija
4/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tulevaisuudessa miehet voi synnyttää itse lapset.

Vierailija
5/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruma ja lyhyt mies, eikä minulla koskaan ole ollut kuvitelmaa että saisin irtoseksiä tai että naisille siihen kelpaisin. Kävi ilmi jo varhaisaikuisuudessa asian laita.

Silti en katkeroitunut elämälle ja olen seurustellutkin kerran 2019-2022. Ärsyttää jos jotkut niputtaa kaikki vähemmän hyvännäköiset persuihin koska iso osa on asiallisia jotka hyväksyvät korttinsa.

Vierailija
6/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, itselläni ei tätä ongelmaa ole kun en ole koskaan irtosuhteita harrastanut, mutta jos ap käännät tuon asian ympäri niin ei se ole varmaan miehelläkään herkkua aprikoida josko se ehkäisy pettää tai siitä valehdellaan tms ja löytää sitten itsensä tilanteesta jossa onkin tulossa isäksi ja mieshän ei tässä kohtaa luonnollisesti voi vaikuttaa siihen tuleeko se lapsi maailmaan vai ei vaan se on täysin naisen hallinnassa.

Huh, onneksi ei tarvitse moisia miettiä

Vierailija
7/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ruma ja lyhyt mies, eikä minulla koskaan ole ollut kuvitelmaa että saisin irtoseksiä tai että naisille siihen kelpaisin. Kävi ilmi jo varhaisaikuisuudessa asian laita.

Silti en katkeroitunut elämälle ja olen seurustellutkin kerran 2019-2022. Ärsyttää jos jotkut niputtaa kaikki vähemmän hyvännäköiset persuihin koska iso osa on asiallisia jotka hyväksyvät korttinsa.

Ei kaikki mutta hälyttävän iso osa.

Vierailija
8/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi nälkäinen, ja siksi huonolla tuulella.

Hae/tilaa kotiinkuljetus  lähi pizzeriasta kebeb ranuilla tai rullakebab. Hyvä ruoka parempi mieli.

Vierailija
9/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, itselläni ei tätä ongelmaa ole kun en ole koskaan irtosuhteita harrastanut, mutta jos ap käännät tuon asian ympäri niin ei se ole varmaan miehelläkään herkkua aprikoida josko se ehkäisy pettää tai siitä valehdellaan tms ja löytää sitten itsensä tilanteesta jossa onkin tulossa isäksi ja mieshän ei tässä kohtaa luonnollisesti voi vaikuttaa siihen tuleeko se lapsi maailmaan vai ei vaan se on täysin naisen hallinnassa.

Huh, onneksi ei tarvitse moisia miettiä

Jos lapsen tuleminen on suurin mahdollinen katastrofi, ei pidä harrastaa seksiä.

Tähän leikkiin liittyy aina vastuu. Joka ei sitä ymmärrä, se leikin jättäkööt.

Vierailija
10/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole kuollut siksi että on ollut liian valikoiva. Moni nainen on kuollut siksi että ei ole ollut. Ei pidä kuunnella miesten painostusta, ne eivät halua hyvää naisille.

Vierailija
11/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi nälkäinen, ja siksi huonolla tuulella.

Hae/tilaa kotiinkuljetus  lähi pizzeriasta kebeb ranuilla tai rullakebab. Hyvä ruoka parempi mieli.

Ruokavaliosi kertoo minulle painosi.

Vierailija
12/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä uskaltanut sanoa katkerille valittajamiehille että vika on heissä? Jos et ole, en tiedä miksi ärsyynnyt kun sinut niputetaan samaan joukkoon.

Vierailija
13/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole kuollut siksi että on ollut liian valikoiva. Moni nainen on kuollut siksi että ei ole ollut. Ei pidä kuunnella miesten painostusta, ne eivät halua hyvää naisille.

Tämä. Ihan sama vaikka joutuisi odottamaan vaikka 3 vuotta että löytää miehen joka on sekä hyvännäköinen, että pitkä, että myöskin luonteeltaan hyvä ihminen ja huumorintajuinen. Tai vaikka menisi 6 vuotta.

Kuin että tyytyy ja helpoimmassa tapauksessa menettää mielenterveytensä ja pahimmassa henkensä.

Miehissä on tosi paljon outoja sekopäitä kuten tämän palstankin kirjoittajista näkee, enkä näe mitään syytä antaa "mahdollisuutta" huonotasoiselle miehelle missään mielessä.

Joko täyttää kaikki kriteerit tai sitten odotellaan.

Vierailija
14/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä uskaltanut sanoa katkerille valittajamiehille että vika on heissä? Jos et ole, en tiedä miksi ärsyynnyt kun sinut niputetaan samaan joukkoon.

jos sen sanoo näille rodgereille ääneen, he puukottavat tai ampuvat sinua... helpoimmassakin tapauksessa tulee nyrkistä. eli ehkä parasta olla sanomatta muutoin kuin netissä, niin eivät voi nyrkillä lyödä kuin näyttöään raivon vallassa

Vierailija
15/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos niillä tinderin top miehillä sitten riittää kysyntää. Tosin myös sisäsiittoisuus lisääntyy, kun vain harvat miehet kelpuutetaan.

Vierailija
16/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja automaattisesti nai, jos lähtee treffeille. Tämä selvä. 

Vierailija
17/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos niillä tinderin top miehillä sitten riittää kysyntää. Tosin myös sisäsiittoisuus lisääntyy, kun vain harvat miehet kelpuutetaan.

Jep, jännä että naiset muutoin ovat niin eugenikkoja fyysisten piirteiden, pituuden, hiusten, kehon jne. osalta mutta heitä ei sisäsiitosriskin nousu haittaa yhtään.

Onpa kiva että jollain panomiehillä on monien eri naisen kanssa "rakkaushedelmiä" ja nämä törmäävät tietämättä toisiinsa aikuisina jossain tindereissä. Siinä sitten seulotaan kehitysvammoja.

Vierailija
18/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aloittaja automaattisesti nai, jos lähtee treffeille. Tämä selvä. 

Mitä pahaa siinä on jos molemmat kokevat fyysistä vetoa toisiinsa?

Vierailija
19/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihan sama vaikka joutuisi odottamaan vaikka 3 vuotta että löytää miehen joka on sekä hyvännäköinen, että pitkä, että myöskin luonteeltaan hyvä ihminen ja huumorintajuinen. Tai vaikka menisi 6 vuotta.

Kuin että tyytyy ja helpoimmassa tapauksessa menettää mielenterveytensä ja pahimmassa henkensä.

Miehissä on tosi paljon outoja sekopäitä kuten tämän palstankin kirjoittajista näkee, enkä näe mitään syytä antaa "mahdollisuutta" huonotasoiselle miehelle missään mielessä.

Joko täyttää kaikki kriteerit tai sitten odotellaan.

Arvioitu odotusaika tänä päivänä on maailman tappi.

Vierailija
20/38 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jännä että naiset muutoin ovat niin eugenikkoja fyysisten piirteiden, pituuden, hiusten, kehon jne. osalta mutta heitä ei sisäsiitosriskin nousu haittaa yhtään.

Onpa kiva että jollain panomiehillä on monien eri naisen kanssa "rakkaushedelmiä" ja nämä törmäävät tietämättä toisiinsa aikuisina jossain tindereissä. Siinä sitten seulotaan kehitysvammoja.

Ei teitä oikeasti mikään vammaisriski, sisäsiittoisuus jne. kiinnosta vaan yritätte pelotella naisia pois deittiäpeistä periaatteella 'jos minä en saa niin sitten rikon koko leikkikentän ettei muutkaan'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi