Suurin ikäero sinun ja seksikumppanisi välillä
Laita vaikka lisäksi oma sukupuolesi ja ikäsi.
Aloitan: Mulla oli 25-vuotiaana yhden illan juttu itseäni 17 v. vanhemman miehen kanssa.
N28
Kommentit (111)
Minä m25, nainen n65.
Oli tosi erikoinen juttu kokonaisuudessaan. Nainen oli hyvin säilynyt, tuli baarissa alkuillasta ehdottelemaan yhteistä yötä. No, lähdettiin sitten minun asunnolle (halusi välttämättä minun kämpälle). Kun päästiin sänkyyn, halusi soittaa ystävälleen että on turvassa ja tallessa. Minä hääräsi alakerrassa kun hän soitti ja laski sitten puhelimen yöpöydälle. Kun hommat oli hoidettu, otti hän taas puhelimen yöpöydältä ja muka räpläsi sitä hetken. Aamulla uusinta, jota ennen halusi taas soittaa ystävälleen, että voisi tulla hakemaan hänet tunnin päästä. Taas puhelin yöpöydälle, hommiin ja hommien jälkeen taas puhelimen räpläys. Sitten vaatteet ylle ja lähti. Lähtönsä jälkeen menin parvekkeelle tupakille ja näin, kun kyseinen rouva (sanoi olevansa naimisissa) nousi autoon, jota ajoi vanhempi mies.
Jälkikäteen jäin pohtimaan, soittiko aina ennen hommia miehelleen ja jätti linjan auki yhdynnän ajaksi. Ainakin sellainen epäilys hommasta jäi.
Tuo taitaa jäädä koko elämän ikäero-ennätykseksi, ellen sitten 20 vuoden päästä pääse parikymppisen naisen kanssa kokeileen. Tosin en usko semmoisen toteutuvan😂
n.50 mies ja 80 v. nainen (ois jaksanut vaikka koko yön jos olisi ollut aikaa)
Yhdellä muuusikolla taitaa olla Suomen epävirallinen ennätys
22 v. Olin vaihto-oppilaana usa:ssa 16-17 ikävuodet, perheen vanhemmat 38 ja 40 - ja heillä menossa jonkinlainen keski-iän kriisi ja rouva vähän huokaili että menee huonosti ja yritin lausua siihen jotain geneerisen lohdullista. Eipä kestänyt kauaa kun oltiin puuhissa. Pari kertaa oltiin kahdestaan kotona sinä vuonna ja molelmmilla kerroilla naida napsautettiin. Hävetti, mutta oli kiva koska oli mun eka koekmus.
Nainen oli 13v vanhempi (olin itse 50v silloin)
Seksi oli tosi hyvää ja estotonta
ja jos ehdotti jotain niin kokeiltiin
Harmi että se ei halunnut mihestään eroon, halusi vaan seksiä
M58v
Olin baarissa 16-vuotiaana ja sieltä jatkoille 43-vuotiaan miehen kanssa. Valehtelin olevani 19-vuotias, koska mies oli paikallinen kakkien tuntema poke.
Todella hyvää seksiä, vaikka jännitti ja vähän hirvittikin :). Olin tuolloin kokematon, vain yhden pojan kanssa ollut aiemmin.
eli 27 vuotta ikäeroa
45 vuotta ikäeroa. Naapurin mies 66v minä 21v.
Itse olen 26v mies. Tänä kesänä olen tapaillut 66v eronnutta naista. Joten ikänsä puolesta nainen sopisi minun isoäidiksi. Kiihoittavaa tuo ikäero. Nainen on todella estoton seksin suhteen.
17 vuotiaana panin naapurustossa asuneen vajaan 60 vuotiaan suomimamman kanssa ja kivaa oli. Nyt kun ite oon yli 50 niin nuorin on 18 vuotias Tsekkityttö lomareissulla ja kivaa oli.
Lienee luokkaa 45v kun olin koulussa, mutta nyt eläkkeellä ollessa vain noin 35.
17 vuotta suurin ikäero. Olen 38-vuotias nainen, ja minulla on ollut seksisuhde parinkin 21-vuotiaan miehen kanssa.