Suurin ikäero sinun ja seksikumppanisi välillä
Laita vaikka lisäksi oma sukupuolesi ja ikäsi.
Aloitan: Mulla oli 25-vuotiaana yhden illan juttu itseäni 17 v. vanhemman miehen kanssa.
N28
Kommentit (111)
Ylppäreiden jälkeen olimme menneet eri paikkakunnille opiskelemaan lapsuuden ystäväni kanssa ja tapasin hänen kauan sitten eronneen viiskymppisen (52 tai 53 silloin) isänsä sattumalta nykyisellä opiskelupaikallani. Nautimme toistemme seurasta ja läheisyydestä. Olin aina pitänyt miehestä ja joskus huomannut hänen katselevan. Suutelimme baarin nurkassa ja koskettelimme sen minkä pystyimme. Hän kävi päälläni muutaman kerran jo siinä sohvalla hämyisessä nurkassa. Lähdimme baarista ihan kiihkoissamme hän kiinni minussa koko ajan. Suutelimme hississä tulisesti ja hän nykäisi kevyesti minut ylös prinsessakantoon. Rakastelimme minä antautuen täysin miehen hotellihuoneessa. Parasta seksiä koskaan ja olin tosiaan 19 v.
Naisen ikää en kysynyt, 50-60 välillä kuitenkin. Itse olin silloin 23, tässäkin voi heittoa olla +/- vuosi, kun aikaa jo panosta kuitenkin.
Mulla (43) on keväästä asti ollut salainen suhde aikuisen poikani kaverin kanssa. Hän on 18, täyttää 19 nyt syksyllä ja ihanan innokas kiimassaan. Suutelee niin voimalla ja haluaa aina olla päällä. Painaa mua seinää vasten ja haluaa ottaa erektiotaan esiin nojaillessa ja pussaillessa. Oon itekin nuorentunut, pukeutumistyyli ja hiukset on taas pitkät jne. En oo teinivuosien jälkeen ollut näin kosteana. Pimppi tykyttää kun ajattelenkin häntä, rinnat on tosi herkät.
Tammikuussa löysin munani noin 20 vuotta vanhemman naisen pillusta. Kivaa oli, otan ehkä uusiksi joku päivä.
17-vuotta ikäeroa vaimoni kanssa M47
58v oli yhden illan suhde 26v mimmin kanssa
Kundi oli 30 v ja itse olin 60 v. N vm 60
Älkää nyt hyvät lapsukaiset haaskatko Palstatilaa noilla muutaman vuoden ikäeroillanne. Minä olen sentään 32 vuotta vaimoani vanhempi!
213 vuotta! Panin tänä kesänä raakkua!
39 vuotta. Jännä kokemus, joka sekä hävettää että kiihottaa. N 18
Vierailija kirjoitti:
39 vuotta. Jännä kokemus, joka sekä hävettää että kiihottaa. N 18
Normaalia ja oikein.
Vierailija kirjoitti:
213 vuotta! Panin tänä kesänä raakkua!
Oliko rintaliivit päällä vai ei?
16-vuotiaana pojankoltiaisena kesätöissä, opastajani oli mukava nelikymppinen nainen, tehokas mutta kiva, aina suu hymyssä. Saatoin unohtua pari kertaa tuijottamaan sen urheilullista runkoa ja ehkä se huomasi sen, kun rupesi ennen kesäjuhlia kyselemään että onko minulla tyttöystävää. Kesäjuhlien jälkeen mentiin samaa matkaa ja kun tämä kysyi että haluanko tulla hänen luokseen, en epäröinyt. Ensimmäinen kerta tulin sormille kun se yritti laittaa kumia mutta sain siinä sitten opastusta sormettamisesta, ja kun siinä sitten sammahdettiin niin aamulla jatkettiin. Kävin sen kesän aikana parilla jatkokurssillakin. Tuntui aikuiselta kun palasin kouluun.
Minulla 25 vuotta nuorempi rakastaja
Olen siis nainen.
Olen 55v. nainen, minulla on kaksi 19v rakastajaa. He eivät tiedä mitään toisistaan. Tapailen heitä n. kerran viikossa. Yleensä aloite tapaamiseen tulee heiltä.
Kymmenkunta vuotta vanhempi oli ainoa fwb-suhteeni.
Minä 35v mies, ja nainen 55v. Ahh.
Opiskeluaikan tuli tehtyä seksityötä rahoittaakseni elämääni. Olin tuolloin 20-24 vuotias ja useampi yli kuusikymppinen setä kävi luonani. Tarkkaa ikää en koskaan kysellyt.
6 vuotta nuorempi. Hän ( nainen) 42.