Suurin ikäero sinun ja seksikumppanisi välillä
Laita vaikka lisäksi oma sukupuolesi ja ikäsi.
Aloitan: Mulla oli 25-vuotiaana yhden illan juttu itseäni 17 v. vanhemman miehen kanssa.
N28
Kommentit (111)
Lähdin 70-luvulla Interrailille ennen abivuotta 18-vuotiaana. Ruotsinlaivalla tutustuin ruotsalaiseen rouvaan, joka kertoi olevansa yli 50, mutta tarkemmin ei suostunut sanomaan. Lähdettiin tanssilattialta hyttiin panemaan, mutta palattiin vielä takaisin baariin. Yöksi mentiin hänen hyttiinsä. Ennen nukkumaan menoa pantiin kerran, aamuyöllä herätin naisen taas pikaisille ja aamulla vielä viimeinen kerta. Oli nautinnollinen neljän yhdynnän tuttavuus.
Pari kymppisenä eksyin päissäni n.60 vuotiaan naisen asunnolle ja panemiseksihan se meni jopa kahteen kertaan. Aamu yöstä kun heräsin ja katsoin lihavaa , tukka sekaisin makavaa naista ja sekaista kämppää tuli kiire lähtö. Pari viikkoa pelkäsin, että kullista tippuu terska pois mutta onneksi mitään ei ilmennyt.
M Vm-62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
213 vuotta! Panin tänä kesänä raakkua!
Oliko rintaliivit päällä vai ei?
Ei päällä, metsäkoneenkuljettaja näytti mulle peukkua.
Vierailija kirjoitti:
39 vuotta. Jännä kokemus, joka sekä hävettää että kiihottaa. N 18
V.... toi mies on onnenpekka!!
Mies taisi olla 30, minä 55.
Nykyinen kumppanikin reilusti itseäni nuorempi.
Suosittelen!
Olen nainen. Nuorempaa miestä ei ole ollut. Vanhin kumppani on ollut 8 vuotta vanhempi mies, kun olin 21-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mies taisi olla 30, minä 55.
Nykyinen kumppanikin reilusti itseäni nuorempi.
Suosittelen!
komppaan. minä miestäni vaatimattomat 16v. vanhempi.
Tänä vuonna ensin 20-vuotias ja sitten 19-vuotias.
Silloin, kun olin 23-vuotias, niin vanhin oli 24-vuotias.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ensin 20-vuotias ja sitten 19-vuotias.
Silloin, kun olin 23-vuotias, niin vanhin oli 24-vuotias.
M40
Siis tarkoitin että, silloin kun oli 23v, niin vanhin oli 34v
Parikymppisenä minulla oli muutama noin viisikymppinen nainen. Nelikymppisenä taas muutama parikymppinen nainen. Suurin osa seksikumppaneista on kuitenkin ollut +-5v.
Tänä kesänä 26 vuotta, Minä mies 48v nainen 22v.
Kaverin vanhemmat erosi kun olin 19. Parin mutkan kautta päädyin sänkyyn kaverin 50v isän kanssa. Olen nyt 25 ja tapaillaan edelleen silloin tällöin. Tähän saakka elämäni parasta seksiä.
Minä olen 32 vuotias mies ja nainen jota tapailen on 59 vuotias. Todella ihana nainen ja kiihoitun pelkästään vanhemmista naisista.
Aviomiehen kaa 30v ikäero ja hyvin homma toimii😊