Olen kadottanut tämän kuun aikana jo kahdet pinsetit, mihin ihmeeseen ne katoaa?
Molempia käytin vain kotona. Kahdet siis alunperin omistin ja nyt molemmat kateissa.
Mihin ne on menneet? Olen kolunnut koko kämpän joka paikasta :o
Kommentit (18)
Katso kylpyhuoneen kaapin reunoista. Minulla katoaa aina sinne kynsileikkurit kun siinä on sellainen reuna joka taittuu sisäänpäin.
Katso kylppäristä lavuaarin tai allaskaapin alla, ihan siellä seinän vieressä. Jos sinulla on pyykkikone niin katso sen vierustat ja tausta.
Peilikaapin alahyllyn etupuolella olevassa raosta? Meiltä sieltä löytyy pinnejä :)
Ovat menneet sinne, mistä ilmestyy pieniä punaisia kumilenkkejä, Niitä ei kukaan koskaan osta...
Pinsettihyyry on kodin huomaamaton, muttei kovin harvinainen tuhohyönteinen. Se rakentaa pesänsä yleensä kylpyhuoneen tai keittiön kaapistojen alle. Pesärakennelmassa on yleensä pinsettejä (siitä nimi), hiuksia, pölyä ja erilaista jätemateriaalia.
Viekö Pinsettihyyry hiuslenksutkin ja sen kuuluisan toisen sukan joja aina katoaa?
Exä käytti ripsentaivuttimia. Tuskin ne oli itse ostanut.
Pinsettihyyry voi käyttää hiuspinnejä pesänsä rakentamiseen ja paremman puutteessa myös hiuslenksuja, mutta sukat ovat liian raskaita kuljetettavia hyyrylle.
Muodostavatko Pinsettihyyryt laumoja?
Taistelevatko ne kylpyhuoneesta ja pinseteistä?
Pinsettihyyrytveivät ole laumaeläimiä, mutta jos kerrostalon yhdestä asunnosta tavataan hyyry, on todennäköistä, että niitä on muissakin asunnoissa. Muuten ne ovat suht harmittomia, mutta aiheuttavat vahinkoa mm. viemällä pesäänsä lattialle pudonneita koruja, esim. korvakorujen takalukkoja, joita niiden pesistä on joskus tavattu huomattavia määriä.
Ovatko Pinsettihyyryt pörröisiä vaiko niljakkaita?
Mieti missä olet käyttänyt pinsettejä. Pinsettejä ei kannata kuljetella ympäri huushollia.
Pienenä esineenä hukkuu helposti.
Samaan paikkaan kuin missä kuukauden sisällä kadottamani 5 hanskaa ovat menneet. Ja kohta järkeni.
Teillä asuu Kätkijöitä. Ne käyttävät pinsettejä grillipihteinään.
Kannattaa tarkastaa pimperosta. Itsellä on pari kertaa luiskahtanut sisään kun olen nyppinyt alapääkarvojani. Sitten kun en heti niitä ole ottanut pois, niin ovat unohtuneet sinne ja oon koirien ja kissojen kanssa niitä etsinyt ennen kuin on muistunut mieleen että sinnehän ne luiskahtivat :D
Ajatuksissasi olet heittänyt ne vessapaperimytyssä vessanpönttöön ja vetänyt. Kohta menee vessanpönttö tukkoon.