Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kadottanut tämän kuun aikana jo kahdet pinsetit, mihin ihmeeseen ne katoaa?

Vierailija
17.05.2017 |

Molempia käytin vain kotona. Kahdet siis alunperin omistin ja nyt molemmat kateissa.

Mihin ne on menneet? Olen kolunnut koko kämpän joka paikasta :o

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissasi olet heittänyt ne vessapaperimytyssä vessanpönttöön ja vetänyt. Kohta menee vessanpönttö tukkoon.

Vierailija
2/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kylpyhuoneen kaapin reunoista. Minulla katoaa aina sinne kynsileikkurit kun siinä on sellainen reuna joka taittuu sisäänpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kylppäristä lavuaarin tai allaskaapin alla, ihan siellä seinän vieressä. Jos sinulla on pyykkikone niin katso sen vierustat ja tausta.  

Vierailija
4/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikaapin alahyllyn etupuolella olevassa raosta? Meiltä sieltä löytyy pinnejä :)

Vierailija
5/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat menneet sinne, mistä ilmestyy pieniä punaisia kumilenkkejä, Niitä ei kukaan koskaan osta...

Vierailija
6/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsettihyyry on kodin huomaamaton, muttei kovin harvinainen tuhohyönteinen. Se rakentaa pesänsä yleensä kylpyhuoneen tai keittiön kaapistojen alle. Pesärakennelmassa on yleensä pinsettejä (siitä nimi), hiuksia, pölyä ja erilaista jätemateriaalia.

Vierailija
7/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö Pinsettihyyry hiuslenksutkin ja sen kuuluisan toisen sukan joja aina katoaa?

Vierailija
8/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä käytti ripsentaivuttimia. Tuskin ne oli itse ostanut.

Vierailija
9/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsettihyyry voi käyttää hiuspinnejä pesänsä rakentamiseen ja paremman puutteessa myös hiuslenksuja, mutta sukat ovat liian raskaita kuljetettavia hyyrylle.

Vierailija
10/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsettihyyryn elinkaari?

Vierailija
11/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostavatko Pinsettihyyryt laumoja?

Taistelevatko ne kylpyhuoneesta ja pinseteistä?

Vierailija
12/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsettihyyrytveivät ole laumaeläimiä, mutta jos kerrostalon yhdestä asunnosta tavataan hyyry, on todennäköistä, että niitä on muissakin asunnoissa. Muuten ne ovat suht harmittomia, mutta aiheuttavat vahinkoa mm. viemällä pesäänsä lattialle pudonneita koruja, esim. korvakorujen takalukkoja, joita niiden pesistä on joskus tavattu huomattavia määriä.

Vierailija
13/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyynyjen välissä tai alla.

Vierailija
14/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Pinsettihyyryt pörröisiä vaiko niljakkaita?

Vierailija
15/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti missä olet käyttänyt pinsettejä. Pinsettejä ei kannata kuljetella ympäri huushollia.

Pienenä esineenä hukkuu helposti.

Vierailija
16/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan paikkaan kuin missä kuukauden sisällä kadottamani 5 hanskaa ovat menneet. Ja kohta järkeni.

Vierailija
17/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä asuu Kätkijöitä. Ne käyttävät pinsettejä grillipihteinään.

Vierailija
18/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkastaa pimperosta. Itsellä on pari kertaa luiskahtanut sisään kun olen nyppinyt alapääkarvojani. Sitten kun en heti niitä ole ottanut pois, niin ovat unohtuneet sinne ja oon koirien ja kissojen kanssa niitä etsinyt ennen kuin on muistunut mieleen että sinnehän ne luiskahtivat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä