Miehille kaljaa 2xvko? hohhoijakkaa taas
http://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-143514
Mitenhän sitten se aika sen elämänkumppanin kanssa, jos viikossa tehdään töitä parhaimmillaan 12h päivää, kotihommia päälle, ja 2x kaljoittelua kuppilassa. Eipä taida paljon jäädä aikaa lapsille ja vaimolle.. Hohhoijakkaa taas näitä tutkimuksia. Tuohon kun vielä laittaa että vaimokin käy 2x viikossa kuppilassa. 4 päivää viikossa perheessä alkoholia.
Kommentit (8)
Eikö jää 5 päivää lapsille ja vaimolle plus se aika niiltä kahdelta päivältä kun ei koko päivää kuppilassa ole?
Kokemuksesta osaan sanoa, että se on helposti hengenlähdön paikka siinä vaiheessa kun nainen löytää itselleen uuden kumppanin ja yllättäen onkin vailla minkäänlaista perhettä ja kavereita yksin itsemurhayksiössä. Yhdenkään naisen takia ei pidä kavereita unohtaa, vaikka se kuinka kitisisi.
Sitä en kyllä tiedä, että onko kaljoittelu muiden kohdalla se ainoa yhteydenpitomuoto kaveripiiriin, minä kun en juo käytännössä koskaan ja hyvin onnistuu viikottain nähdä kavereita. Lienee vain esimerkki tässäkin uutisessa, joten eri mieltä olevien on turha takertua siihen itse aktiviteettiin.
Mikähän mua vaivaa kun tuossa yksi ilta kaljaa maistelin,ei meinannut millään mennä alas ja kahden kaljan jälkeen lopetin.
Tänäänkään ei tee edes saunakaljaa mieli,pitäisikö mennä lääkärissä käymään?
No kyllähän jo otsikko puhuu alkoholista, joten jos tarkoitetaan kavereiden tapaamista, niin olisi ehkä kannattanut osata otsikoida "tutkimus". Meillä käy kylässä mun ystäviä viikottain, ja mies käy harrastuksensa parissa n. 4-6h/vko. Jos tuo harrastus olisi kaljalla istumista kuppilassa, niin kenkää tulisi.
Voihan sitä olutta ottaa vaikka joka päivä. Miten se perhe siihen vaikuttaa? Olut on oikein hyvä ruokajuomakin. 2 tuntia viikossa kavereiden näkemiseen ei ole mielestäni kovin paljon. Harmi, ettei Suomessa voi ottaa tenavia pubiin, kuten joissakin muissa maissa.
Ei näitä palstamammojen itkuvirsiä jaksa enää edes kommentoida. Onko aloittajakin kenties valinnut sen siippansa ihan itse, jos itkettävää on?
Onhan se ihan kamalaa, jos mies voi hyvin, miehellä on sosiaalisia kontakteja ja omaa elämää.
Tämä sotii suomalaisnaisen näkemystä vastaan räikeällä tavalla. Oluella käynti ei ole "kaljoittelua" , eikä kaikilla parisuhteessa olevilla miehillä tai naisillakaan ole lapsia.
Kakkavaipoissa kieriskelevälle mammalle ei sitten tullut sekään mieleen?
Mikä sun ongelma tässä oikein on, uskonto vai mikä?