Mitä ostat Lidlin paistopisteestä?
Mun suosikit on juuressämpylät ja kaurasydämet. <3 Myös korvapuustit maistuu.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä kurpitsasiemensämpylöitä vielä? Niitä ostin aina kun asuin lähellä Lidliä. Ja valkopäällys-donitseja, kinkkucroissantteja sekä omenataskuja. :)
Ei ole😔 olivat minunkin lemppareita.
Kysymykseen: maalaiscroissantteja
Ne sämpylät vain ovat yleisesti ottaen vehnää. Esim. jalkapallosämpylä ja siemensämpylä. Monista muista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voicroissantteja. Tosi hyviä, harmi vaan että täytyy syödä viimeistään seuraavana päivänä koska ne alkaa kuivumaan. Täytyy käydä huomenna taas hakemassa lisää :)
Säilyvät pehmeinä, kun laittaa ne siinä paperipussissa muovipussiin. Tosin lopulta homehtuvat, mutta kyllä muutaman päivän säilyy hyvin. Karjalanpiirakat kannattaa säilyttää jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ne sämpylät vain ovat yleisesti ottaen vehnää. Esim. jalkapallosämpylä ja siemensämpylä. Monista muista puhumattakaan.
Niin. Mitäs siitä?
Ostan kaiken käyttämämme leivän Lidlin paistopisteestä ja muutenkin vaikka mitä: Maalaisleipää, aamiaissämpylöitä, brezejä, karjalanpiiraloita, sokerimunkkeja, sellaisia suolaisia croisantteja,...
Onneksi on Lidlin paistopiste, koska Suomessa muuten myytävä leipä on ala-arvoista.
Semmosia suklaatyynyjä (mitä lie olivat) aikoinaan ostin, mutta ne hävis valikoimasta.
Voicroissanteja! Ne ovat todennäköisesti Suomen parhaita paistopistecroissanteja ja edullisimpia. Ne ovat yhtä hyviä kuin Ranskassa, jossa saa maailman parhaita croissanteja. Lisäksi ostan karjalanpiirakoita ja joskus patonkeja.
Voicroissanteja! Ne ovat todennäköisesti Suomen parhaita paistopistecroissanteja ja edullisimpia. Ne ovat yhtä hyviä kuin Ranskassa, jossa saa maailman parhaita croissanteja. Lisäksi ostan karjalanpiirakoita ja joskus patonkeja.
Niitä 19 centin vehnäsämpylöitä ja munkkirinkilöitä.
Voicroissantit myös täällä! Parhaita mitä oon tähän asti maistanut.
Maalaicroissantteja, brezeleitä, korvapuusteja, sämpylöitä, rahkataskuja.. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallosämpylät on mun lemppareita
Samoin mun! :)
Ne kana-kebabtaskut oli iha huippuja! Mihin ovat hävinneet? ): ei ainakaan Oulun Lidleistä löytyny.
Monenlaisia sämpylöitä lähinnä. Joskus karjalanpiirakoita ja harvoin rahka/omenataskuja.