Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan rentoja työpaikkoja ja mietitään millainen koulutus niihin tarvitaan

Vierailija
16.05.2017 |

Olen lähihoitaja, joka on kertakaikkisen kyllästynyt työn vastuullisuuteen. Ikinä ei tiedä alkaako päivä vainajanlaittamisella vai vihaisella puhelulla omaisilta. Aina saa olla iloinen jos töihin tulee toinenkin hoitaja, etkä ole ainoa hoitaja, jonka pitää ohjata vielä opiskelijatkin. Olen miettinyt seuraavia töitä ja kiinnostaisi tietää miten niihin pääsee:

1) ruumisauton kuljettaja
2) kirjastonhoitaja
3) uimahallin tai yleisen saunan kassa
4) kahvionpitäjä

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kyllä joutumista, ei pääsemistä nuo duunit. 

Vierailija
2/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaspäivärahan nostaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamataidon tai käsityön opettaja.

Vierailija
4/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi kyllä joutumista, ei pääsemistä nuo duunit. 

Oi ihanaa, kuulostat niin fiksulta ja pätevältä ihmiseltä kaikin puolin! Olen sinulle ihan kauhean kateellinen ja nyt menen nurkkaan häpeämään omaa tyhmyyttäni ja laiskuuttani. Senhän halusit kuulla? -ap

Vierailija
5/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairaspäivärahan nostaja

Helvetin rentoa kikkailla, miten jaksaa kävellä kauppaan ja miten saa rahat riittään lääkkeisiin ja lääkärimatkoihin.

Vierailija
6/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaamataidon tai käsityön opettaja.

Noille aloille tarvittaisiin ihmisiä, joilla on pedagogiikan ja käytöstapojen perusteet hallinnassa.

Vierailija
7/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövartija. Istuvat lähinnä jossain kopissa ja selaavat nettiä. Ois unelmatyö mulle, introvertille yökyöpelille, joka rakastaa kirjoja yms. :)

Vierailija
8/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähihoitaja, joka on kertakaikkisen kyllästynyt työn vastuullisuuteen. Ikinä ei tiedä alkaako päivä vainajanlaittamisella vai vihaisella puhelulla omaisilta. Aina saa olla iloinen jos töihin tulee toinenkin hoitaja, etkä ole ainoa hoitaja, jonka pitää ohjata vielä opiskelijatkin. Olen miettinyt seuraavia töitä ja kiinnostaisi tietää miten niihin pääsee:

2) kirjastonhoitaja

4) kahvionpitäjä

1) Harvemmin on pelkkää kuljettajan pestiä. Hautausurakoitsija itse ajaa.

2) Taisi vaatia uliuliopiston tutkintoa, kun on virkasuhde?

3) Taitaa olla lähempänä vastaanottovirkailijaa nuo tehtävät, kassa siis vain osa tehtävistä.

4) Isoa lainaa ja firmaa pystyyn vain. Hygipassi pitää tietes olla.

Vierailija
9/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen EU:ta vastustava meppi EU:ssa.

Vierailija
10/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuusfirmoilla, jotka valmistavat tuotteita, on sitä liukuhihnatyötä. Kokoat jotain komponentteja, jotka tullaan tarkastamaan miljoonaan kertaan sinun kätöstesi töiden jälkeen eikä kukaan tiedä kenen kokomia vialliset olivat. Aivotoiminnasta vapaata hommaa on myös esim. postissa kirjeiden ja pakettien lajittelu, sitä voi tehdä esim. paketin koon perusteella.

Vierailija
11/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) kirjastonhoitaja

4) kahvionpitäjä

3) Taitaa olla lähempänä vastaanottovirkailijaa nuo tehtävät, kassa siis vain osa tehtävistä.

Mitä väliä tarvitaanko yliopistotutkinto tai uliuliopiston tutkinto? Ei se itse työtä vähemmän rennoksi tee.

Vierailija
12/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) kirjastonhoitaja

4) kahvionpitäjä

Mitä väliä tarvitaanko yliopistotutkinto tai uliuliopiston tutkinto? Ei se itse työtä vähemmän rennoksi tee.

Ei niin, mutta eikös puhe ollut mainita myös vaatimuksista?

Vierailija
13/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu osastonsihteeriksi! Pätevyyshän sinulla on jo. Toimipisteestä riippuen ei välttämättä tarvitse edes puhua kenellekään mitään.

Vierailija
14/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kyllä kuljettajan hommassa tulee mukana lähes aina muutakin, kuten siunaustilaisuutta tai muuta vastuuta, jossa pitää vielä olla tosi hienotunteinen omaisia palvellessa.

4) Kahvion pitäminen ei ole rentoa. Vaativia asiakkaita, yrittäjien syrjiminen, asiakkaiden jatkuva haaliminen ja sosialisoituminen, pitkät työteliäät työvuorot. Et välttämättä ehdi kuin pikapissalle, jos ei ole varaa palkata alussa työntekijöitä. Pitää valmistaa ja tilata joka päivälle uudet tuotteet. On oltava gluteenitonta ja laktoositonta sorttia. Siivous ainaista puuhaa ja varsinkin pöytiä pitää pyyhkiä jatkuvasti.

Vierailija
15/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lossinkuljettaja. Ei tarvitse edes jutella kenellekään. Senkus kulkee pisteen A ja B väliä.

16/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yövartija. Istuvat lähinnä jossain kopissa ja selaavat nettiä. Ois unelmatyö mulle, introvertille yökyöpelille, joka rakastaa kirjoja yms. :)

Hyvä vinkki AP:lle. Samoin vahtimestari jossain museossa tai vastaavassa kulttuuriväen viljelemässä paikassa voisi olla aika stressitöntä. Tuskin joutuu kovin usein painimaan;) Roudausta voi olla ym. puuhaa ettei ihan nukahda

Vierailija
17/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon voi päästä jos opiskelee informaatiotutkimusta. Palkka on pieni ja työpaikat harvassa. Työ sisältää muutakin kuin asiakaspalvelua ja kirjojen lappamista hyllyyn. Rentoa ei välttämättä ole, mutta mukavaa työtä kyllä. Kirjastoissakaan kaikki asiakkaat eivät ole niitäivoja. Voit saada mm. ahdistelijoita ja uhkailijoita riesaksi. Osa ihmisistä ei myöskään tajua, että koiran tuhoaman kirjan joutuu korvaamaan ja jostain 100 euron laskusta tullaan silmille.

Vierailija
18/18 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku jätskikiskan myyjä johonkin landelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän