Mitä ostat Lidlin paistopisteestä?
Mun suosikit on juuressämpylät ja kaurasydämet. <3 Myös korvapuustit maistuu.
Kommentit (35)
Ne on pakastettu jossain ja paistetaan siellä.
Nykyään nappaan aina mukaan sellaisen lämpimän juustohampurilaisen :) En ole vielä kokeillut sitä toista (bacon & egg). Joskus ostan kinkku-juustocroissantteja ja karjalanpiirakatkin otan mieluummin paistopisteeltä kuin kylmälaarista, Goudajuustosämpylät olivat ennen parasta mitä tiesin, mutta nykyään ne jotenkin ällöttävät. Jos teen keittoruokaa, niin jalkapallosämpylät sopivat hyvin kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jokaisella PAISTOPISTEELLÄ. Ei se ole leipomo
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vallan hyvin mutta voin elää tämän asian kanssa. :) Enkä ihan päivittäin sieltä mitään osta, edes viikoittain.
-ap
Karjalanpiirakoita, maalaisleipää, korvapuustin (korvapuusti on niin iso, että jaetaan miehen kanssa puoliksi).
Munkkeja ja donitseja. Paksua patonkia.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ? Eikö siellä olekaan lihavaa leipuripaakaria, joka tilauksesta leipoo kauraleipäset?
En oikein mitään enää, olen kyllästynyt. Mutta olen kyllä ostanut varmaan kaikkia siellä myytyjä tuotteita joskus. Eniten olen pitänyt pretzeleistä.
Jalkapallosämpylät on mun lemppareita
Onko niitä kurpitsasiemensämpylöitä vielä? Niitä ostin aina kun asuin lähellä Lidliä. Ja valkopäällys-donitseja, kinkkucroissantteja sekä omenataskuja. :)
Vierailija kirjoitti:
No tämä on kyllä yleisesti tiedossa. Ihan sama systeemi muissa kaupoissa.
40 asteessa vaatepyykin, sukat, alusvaatteet 60 asteessa ja pyyhkeet ja lakanat 60 asteessa. Pesuaine Serto värilliselle ja Surf pinkki pullo värilliselle ja huuhteluainetta en käytä
Vierailija kirjoitti:
40 asteessa vaatepyykin, sukat, alusvaatteet 60 asteessa ja pyyhkeet ja lakanat 60 asteessa. Pesuaine Serto värilliselle ja Surf pinkki pullo värilliselle ja huuhteluainetta en käytä
Vastasin väärään ketjuun! Hups
Vierailija kirjoitti:
Ok
Ruisruutu, todella hyvää, 100 % ruista. Miehelle karjalanpiirakoita ja joskus viikonloppuisin herkutellaan pekoni-juustosämpylöillä.
Harmi että miniruislimppu katosi ainakin meidän Lidlin valikoimasta. Olen kyllä laittanut palautetta. Ei vaikutusta.
Voicroissantteja. Tosi hyviä, harmi vaan että täytyy syödä viimeistään seuraavana päivänä koska ne alkaa kuivumaan. Täytyy käydä huomenna taas hakemassa lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Voicroissantteja. Tosi hyviä, harmi vaan että täytyy syödä viimeistään seuraavana päivänä koska ne alkaa kuivumaan. Täytyy käydä huomenna taas hakemassa lisää :)
Niistä saa hyviä köyhiä ritareita, jos unohtuu kuivahtamaan. :)
Kinkku-juustocroissanteja ja omenataskuja.