Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Friman itkee Iltalehdessä miten ilkeitä Vauva-foorumin kirjoittajat hänelle ovat kommenteissaan.

Vierailija
16.05.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201705152200137730_vi.shtml
Milloin esim. Jenni Vartiainen tai Janna uskaltautuvat tänne katsastamaan sitä ulostetta mitä heidän päälleen tauotta heitetään? Myös Anna Abreu käy täällä ja valittaa haastatteluissaan että häntä kritisoidaan mm. isopäiseksi.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap olet noin aggressiivinen? Alkoiko omatunto kolkuttaa kenties? Sinustako on ihan ok täällä haukkua toisten ihmisten ulkonäköä?

Vierailija
22/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä itkupilli, menee heti valittamaan Iltalehdelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, onko hänestä oikeasti ollut aloituksia tällä palstalla? Olen vakkari täällä, mutta en tiedä kuka hän on.

Samaa hämmästelen:) No, nyt tiedetään kuka on Laura.

Vierailija
24/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä viimeinen lause tuosta IL jutusta. On siinä kanssa herkkähipiäinen ämmä.

"Ja sekin on varma, että tätä kirjoitusta tullaan ruotimaan Vauva.fi:ssä.

Eikä se tule olemaan kaunista."

VENLA KOKKONEN

Miksi täällä keskusteltaisiin ihmisestä, jota 99% palstailijoista ei tiedä.

Vierailija
25/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lie, never heard!

Vierailija
26/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Laura Friman palaa lehteen ilkeilemään tv-ohjelmista ja osallistujista? Sen hän osaa.

Vierailija
27/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt täällä monenlaiseen vihaan ja julkkisten parjausketjuihin, mutta Laura on mulle uusi tuttavuus. Oliko aloituksen tarkoitus mainostaa häntä?

Vierailija
28/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VENLA KOKKONEN

Tais olla Lauran itse keksimä valhe. Tuskin kukaan täällä häntä on haukkunut.

Vierailija
29/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on laura friman?

Nevöhöörd riili!

Vierailija
30/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että tämä Laura Friman, jota kukaan ei edelleenkään tunne, valittaa jostain monen vuoden takaisista kommenteista Vauva-palstalla? Onko noin huomionkipeä vai mistä tämä kumpuaa?

Vierailija
31/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Laura Friiman oli se pappi joka uhkas (lue: lupasi) muuttaa sinne Tansaniaan, mutta ei sit kuitenkaan mennyt. Jos se ei ole se, ei mitään tietoa kuka se on.. iholla sarjaa en olen seurannut, tiedän melkein ne kaikki, 2 ihan täysin vierasta, eli tämä se toinen niistä.

Vierailija
32/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo on? Siis kumpaa piti ruotia ja kumpaa ei?

Anyways..

Arvoisat molemmat henkilöt

Vauva-palstalla kirjoittaa alkoholisteja, huumehörhöjä, katkeroituneita sekopäitä, keskenkasvuisia koululintsareita jne. Että ei varmaan kannata oikeasti antaa mennä syvälle sydämeen mitä joku kannabishuuruissaan av-palstalla kirjoittelee?

Ja ihan totta, osa AV-palstalaisista on elänyt sellaisessa perheessä jossa pienestä lähtien vanhemmat ja tai sisarukset ovat mollanneet heitä ja jopa pahoinpidelleet heitä. Se on se tapa jonka he tuntevat, eivät he tiedä mitä on olla kiltti ja kohtelias tai kannustava koska heitä ei ole ikinä kohdeltu niin.

Se ei ole mikään puolustus eikä silti pitäisi mollailla ketään mutta toivoisin että joku vauva.fi täynnä anonyymejä molopäitä ei saisi ketään noin kovin pois totaltaan?

Itse olen ollut joka paikan kiusattu vuosikymmeniä ja voin sanoa että kissaakin kiinnostaa kenenkään mielipiteet enää, oikeasti.. Kun vuosikymmeniä jokaisella on joku mielipide ja kaikki poikkeavat toisistaan niin ei sellaiseen ole enää mahdollista uskoa...

Kaikki nettipalstat ympäri maailmaa ovat tuota samaa sontaa täynnä joka osaltaan osoittaa sen kaiken naurettavuuden. Kun kaikkein "täydellisimpiä" maailmantähtiä mollaillaan rumiksi niin kannattaako sen jälkeen mitään ottaa itseensä? Ei se mitä ihmiset sanovat ole totta. Täyttä höpö höpöä..

Ei silti, itse tykkäisin ettei toisten ulkonäköä arvosteltaisi ollenkaan (eli ei myöskään hehkuteta, huom, huom) mutta kun sitä kerta tehdään niin tokene, hyvä ihminen, eivät idiootit voi määritellä sitä mitä olette.

"On sanottu, että yksi paha ja satuttava palaute pyyhkii pöydältä hetkessä kymmenen hyvää. Sanoisin, että vähintään kymmenen. Vaikka itsekin olen saanut elämäni aikana paljon myös hyvää palautetta, en tähän hätään mieleeni tule yhtäkään. Pidemmän päälle ruman palautteen vastaanottaminen tekee ihmisestä voimattoman, nakertaa itsetunnon murusiksi ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa mielenterveysongelmia. Näistä itse olen kokenut kaikki."

Siis nimenomaan, hyvät ihmiset, herrajumala, ette voi ottaa tosissanne jotain 8 päivää putkeen dokanneitten juttuja av-palstalla? Nyt prioriteetit järjestykseen, itse en teitä ole seurannut enkä tiedä ketä olette mutta sanoisin kenelle tahansa tämän saman. Lopettakaa heti tuollainen että annatte ulkopuolisen määrittelyn vaikuttaa siihen mitä olette.

Av-mollaajat kertovat rumilla puheillaan ainoastaan sen miten rumia he itse sisäisesti ovat, eivät heidän sanansa määrittele mitä te olette. Ainoastaan sen miten huonosti kasvatettuja ja kykenemättömiä he itse ovat. Unohtakaa tuo sonta ja vetäkää se viemäristä alas.

Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
33/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Friman, kannattaa jättää nämä kirjoitukset omaan arvoonsa. Täällä on paljon avohoitopotilaita, joilla voi olla Touretten syndroomaa vastaava diagnoosi. Todella sairasta porukkaa.

Vierailija
34/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha tässä on tuota Lauraa huomioh*oraksi syytellä: ei hän tuolla Iltiksessä mitään valitellut vaan toimittaja Venla Kokkonen! Ja oli täällä pitkä ketju Iholla-sarjasta jossa varmasti Laurakin mainittiin törkeästi ennen kuin ketju poistettiin.

Vierailija
35/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rehellisiä ollaan niin kyllähän kyseinen naikkonen on aika tuhdissa kunnossa ja mussuttaa jatkuvasti jotakin puhuessaan, mikä on todella ärsyttävä tapa.  Mutta kai tuossa iholla-ketjussa on eniten arvioitu sitä kuvaa minkä hänestä on kuvauksen perusteella saanut ja se ei monen mielestä ole kovin positiivinen.

Vierailija
36/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Frimania on ruodittu pääasiassa tuolla iholla-ketjussa. Tiedoksi ihmettelijöille.

Mutta mistä lähtien venla kokkonen on ollut iltasanomien toimittaja? Jokin aika sitten oli vielä ihan varteenotettava musiikkitoimittaja ylex:llä (ja vanha iholla-julkkis hänkin).

Vierailija
37/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VENLA KOKKONEN

Iholla-ketju.

Vierailija
38/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan joko seurata toimittajan tekemisiä tai Iholla-ohjelmaa, mutta en tee kumpaakaan.  Palstalla käymiseen kyllä syyllistyn.

Vierailija
39/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että tämä Laura Friman, jota kukaan ei edelleenkään tunne, valittaa jostain monen vuoden takaisista kommenteista Vauva-palstalla? Onko noin huomionkipeä vai mistä tämä kumpuaa?

Et ymmärtänyt oikein.

Vierailija
40/186 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VENLA KOKKONEN

Iholla-ketju.

Ok. En ole seurannut sarjaa enkä ketjua. Laurasta tehtyä alotusta en oo täällä nähnyt, enkä tiennyt kuka Laura on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän