Rakastan olla aivan päihteetön
Eipä kulu rahoja mihinkään turhaan ja keho pysyy terveenä.
Kommentit (15)
Ihan hyvä veto, ap.
Alkoholi liuottaa aivosoluja. Itelläni ei ainakaan ole sellaiseen varaa :D
Vedän päihteitä päästäkseni nopeammin pois tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkin lopetit?
En juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea siihen sitten.
En ole ikinä edes maistanut kahvia tai tupakkaa, ehkä juonut yli 3 annosta alkoholia kerralla. Nykyään juon ehkä 3 annosta vuodessa, ja nekin lähinnä jotain alkumaljoja juhlissa.
Olen 44 v.
Minä taas kaipaan välillä lasillista viiniä, elämä vain on tilanteessa ettei voi ottaa yhtään, aina pitää olla hälytysvalmiudessa, ei tämäkään hyvää teen päälle tai kropalle, ehkä kukkarolle.
Raittius ei takaa tervettä kehoa ap.
Mä en käytä alkoholia ollenkaan, en ole ikinä polttanut enkä juo edes kahvia.
Alkoholin lopetin 20 vuotta sitten jo.
N45+
Vierailija kirjoitti:
Raittius ei takaa tervettä kehoa ap.
Ei tietenkään takaa, mutta se edesauttaa sen ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkin lopetit?
Niinpä, kahvi on riippuvuutta aiheuttava päihde. Sen lopetettua voi vasta kerskailla.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes maistanut kahvia tai tupakkaa, ehkä juonut yli 3 annosta alkoholia kerralla. Nykyään juon ehkä 3 annosta vuodessa, ja nekin lähinnä jotain alkumaljoja juhlissa.
Olen 44 v.
Minäkään en ole kahvia maistanut, hajukin kuvottaa. Outo riippuvuus siitä näköjään tulee.
56vee.
Sama. Saan kiksejä ihan muista asioista. Olen erityisherkkä sanan ap-merkityksessä, eli koen vahvasti asiat. Ilman, värit, maiseman, tanssin, liikkeen, taiteen jne. En missään nimessä haluaisi tuhria niitä päihteillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi, aikuinen ihminen. Sinä vedät päihteitä koska et osaa käsitellä tunteitasi. Pois pääsee täältä ihan milloin haluaa, päihteilemällä teet vain elämästäsi maanpäällisen helvetin.
Vierailija kirjoitti:
Köysi ja tuoli on aina odottamassa sinua varten.
Kahvinkin lopetit?