*HAAVEILIJAT* VKO 13
Huomenta kaikille haaveilijoille!Katotaan olinko eka vai ehtikö kinttunen=)
Pakko kertoa miten kauhea mä olen;)Elikkä ystäväni oli onnessaan ja kertoi että hän odottaa vauvaa!Olin toki iloinen hänen puolestaan mutta myös hieman pettynyt ja mustasukkainen=(Tänään ei taida olla mun aamu=/Nää on näitä tädin alku oireita vaiika tätiä odotan tulevaks vasta viikonloppuna...Onneksi ystäväni ymmärsi koska sillä oli sama juttu kun mä ootin esikoista=)Ja ne oli jo kummiskin yrittäny kuusi kuukautta=)Vatsakipuja on vieläkin niitä nippailuja ja kun nousin eilen lattialta ylös niin sattui oikein kun joku olisi repässy tuolta munasarjoista!nooh mutta palaan myöhemmin..aamupalalle...
Kinttunen:Tulehan sit kertomaan miten meni!
Kommentit (54)
Lyödäänkö vetoa, et kummalla menee kauemmin? ;D Haaveillaan me vaan kaikessa rauhassa.. :)
Sonnai: Kanariansaaria oon katellu. Hankin jo koirallekki hoitopaikan, joten kyllä jonnekki lämpimään lähetään.
Snowflake: Onnea! Voi ku itekki sais omakotitalon.
Tuun tässä parin päivän aikana roikkumaan täällä palstalla aika paljon, tulin nimittäin kipeeks. 38 asteen kuume ja hirvee pääkipu. Ukolle sanoin et menee ostaa mulle jotai herkkuja, mut ei se vieläkää oo itteesä kauppaan saanu. Mikä noita miehiä vaivaa!?!
Mutta palailen taas illemmalla kattelemaan onko kukaan kirjotellu tänne.
Melkein voisin pistää vaikka pääni pantiks, että sulla alkaa menkat ennen miuta... Mulla kun tää kuuluu ihan taudinkuvaan. Nyt lähinnä jännään, alkaako menkat ennen gyne käyntiä, sillon olis kp >80... Mutta saadaanpahan nyt jotain yhteistä jännättävää! ;)
-S-
Sonnai:no hyvä että en ole ainoa=)Kyllä mullakin tippa tulee linssiin kateudesta kun nään kauppakeskuksessa masu pystyssä kävelevän naisen=)
Meille on tullut 2 uutta haaveilijaa ilmottautumaan esittelypinoon!SONNAI TAI TANSEM te osaatte nuo lisäämiset jos kerkeätte joku päivä lisäämään/päivittämään=)
Tätiä ei vieläkään näy!Mutta odotan sunnuntaihin tai maanantaihin....On kyllä tätimäisiä nippailuja ja tuntu et jotain valahti pöksyyn mutta eipä tullu mitään=)Pahoinvointia on nyt selkeästi aamuisin mutta en kyllä usko olevan raskaana.Ja jos nyt olisin tullu niin kiinnittymisestä olisi vasta 4 päivää.Voikohan oireet alkaa niin aikasin?
No lähen nyt kokeilemaan syömään jotain,velloo masussa sen verran et ei tee oikeen mitään mieli...
Tervetuloa uudet haaveilijat!
Yritän etsiä just töitä kaupasta kun pitäs saada nyt vähän enemmän rahaa siihen asuntoon...luulisi että on aina kaupassa työntekijä tarvetta mutta ei täällä päin=/Pitää varmaan henk.koht mennä tapaamaan kauppiasta/myymäläpäällikköä ja kysästä.
Nyt aion ottaa kyl asenteen että en ole raskaana!Jos mietin koko ajan että missä ne menkat viipyy niin sit ne ei ainakaan ala=9ja jos stressaan et alkaa...Nyt on niin paljon ajateltavaa että ei ihme että kierto pitkittyis=)Talopaketti,työpaikka,pojalle tarhapaikka jne.
MINNE HALUAISITTE LÄHTÄ LOMALLE?
- Me ainakin sri lankaan ens talvena ellei kakkonen ole masussa=)
- Hollywoodin olen aina halunnu mennä ja New yourkiin.
- pariisissa ja roomassa olisi kiva käydä vaikka viikonloppu reissussa.
Snowflake: Yritän lepäillä mutta koira pomppii koko ajan päällä. Eilenki nukuin sohvalla niin koira pomppas suoraan mahan päälle, oli aika hirvee herätys.
MINNE HALUAISITTE LÄHTÄ LOMALLE?
-Los Angelesiin oon aina halunnu lähtee
-Mauritiusta oon miettiny häämatka kohteena.
-Ja tietenkin PARIISIIN!!! =)
Nyt tässä kipeenä ollessani totesin että päivisin ei tuu yhtää mitään telkkarista. On oikeesti tylsää ku telkust ei tuu mitään, ukko on töissä ja seurana on rusinan kokoset aivot omistava perhoskoira.
Keksin uuden gallup kysymyksen:
Oletko tilannut/ostanut vauvalehtiä?
-Ite oon ostanu vauvalehtiä, kunnes tässä yhtenä päivänä tilasin Vauva-lehden. Ens kuussa pitäs ensimmäinen numero tulla.
Telkkarista ei tuu mitään!Siksi mä täällä netissä pörrään=)Ei ajatella että on työttömiä,sairaslomalla olevia,kotiäitejä,eläkeläisiä jne.Jotka ovat päivisin kotona!Tulis vaikka jotain vanhoja sarjoja.....
Miimu:hyvä heitto toi koirasi aivojen koko;)meillä on rotweileri ja sen äo on 1-0=)
- Närästys
- Väsymys
- Lämmöt koholla
- jatkuva vessassa käynti
- rinnat arat
- alavatsassa nippailuja ollut jo dpo 5-7 nyt menee jo dpo 11
- alaselkä on kipeä
- runsas valkovuoto
- mielialanvaihtelu ja ajoittain kuvotuksen tunnetta.
- jano
- hikoilu
- hiukset rasvottuu helposti
Tässä oireita jostain...
Snow: Aikamoinen lista oireita. Suurin osa on vielä raskauden ensi oireita.
Voih ku sais semmosen pikku käärön syliin nukkumaan... Mutta on toi este , nimeltä: rakas avomieheni. *kiroaa itsekseen ja toivoo että olisi tartuttanut mieheensä sentään flunssakuumeen, kun vauvakuumeen tartuttaminen ei näytä onnistuvan*
Snowflake: Ai teilläki on koira.. ja on tyhmäki vielä.. kato meillähän on sit paljo yhteistä. =)
miimu:juuh noita oireita löytyy iso litania mut osa myös voi olla merkki tädin tulosta.Joo meillä kans vuoden ikänen hauva.Se on tosi laiska ja ei oo tuolla aivokopassa muuta kun pölyä=)Olen opettanu sitä antamaan tassua kohta 3 kk eikä mitään tapahdu...istumaan osa kyllä mennä ja paikka jne.Toi tassu jutu ei vaan natsaa sille=)Itsepäinen rotu kun on...
Snow:Mäki oon epätoivoisesi yrittäny opettaa tolle tassun antamista, mutta ei se sitä näytä oppivan. Se kattoo vaa tyhmänä ku sanon et " anna tassu" . Istumaan ja paikoillaan olon se on oppinu hyvin. Yhtenä päivänä se oli niin innoissan ku tulin kotiin et se juoksi suoraan seinää päin. Vähänkö nauroin sille!! =) Se katteli sitä seinää ja ajatteli varmaan et mistä toi nyt tohon tuli???
Miimu:voi toista!Meijä " dongi" on kans samanlainen hösö=)se ei osaa viel oikeen muksua varoa.Ovikello soi niin se juoksee ovelle kattomatta mitä eteen tulee=)
Joo me vaa kahestaa täällä höpötellää :) Teilläki on koira niin nuori ettei se tajuu innoissaan kenen päälle sattuu astumaan. Meillä on onneks koira niin pieni et ku se innoissaan menee ovelle niin pelkään aina et astun sen päälle. Eilen Vili nukku mun miehen tietokone tuolin takana ku se oli tietokoneella, sit mies peruutti sillä tuolilla suoraan koiran hännälle. Mies sano ettei se tajunnu et Vili nukkuu suoraan sen tuolin takana.
Minut voi jo varmaan poistaa listalta. Tulen sitten takaisin? haaveilemaan jos tulokkaan jarrusukat pettävät.
Oikein paljon plussia ja käännytyssäteitä ja kiitos seurasta, joskin hetkellisestä.
-Sirppana ja rv 7+4-
[b]Kinttunen[/b]: Veikkalit, että kp 50 menee rikki... Mulla on nyt kp 52 joten oo jo ylittäny ton maagisen rajan... Ja kyllä kypsyttää!
-S-