Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT* VKO 13

27.03.2006 |

Huomenta kaikille haaveilijoille!Katotaan olinko eka vai ehtikö kinttunen=)

Pakko kertoa miten kauhea mä olen;)Elikkä ystäväni oli onnessaan ja kertoi että hän odottaa vauvaa!Olin toki iloinen hänen puolestaan mutta myös hieman pettynyt ja mustasukkainen=(Tänään ei taida olla mun aamu=/Nää on näitä tädin alku oireita vaiika tätiä odotan tulevaks vasta viikonloppuna...Onneksi ystäväni ymmärsi koska sillä oli sama juttu kun mä ootin esikoista=)Ja ne oli jo kummiskin yrittäny kuusi kuukautta=)Vatsakipuja on vieläkin niitä nippailuja ja kun nousin eilen lattialta ylös niin sattui oikein kun joku olisi repässy tuolta munasarjoista!nooh mutta palaan myöhemmin..aamupalalle...

Kinttunen:Tulehan sit kertomaan miten meni!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppanalle kovasti onnea plussasta! Toivotaan että jarrusukat pitävät ja saatte sit tuhinanyytin odottelun palkinnoksi:)

Snow ja miimu; Kuulostaa hyvältä nuo teidän koirat:) Meillä oli kans joskus kun asuin kotona, niin semmoinen söpöliinikoira, mut auttamattoman tyhmä..tai sit vaan laiska:) Sille maahan ja istu komennot oli ihan latinaa, vaikka niitä kuinka yritti opettaa.

Ei oo tullut kirjoiteltua, niinkuin joku sanoikin, kun on hiljaista, niin ei voi mitään oikein kommentoida ja jos mitään ei kotosallakaan tapahdu, niin mistäs sitä sitten..

Ei meillä oo kyllä mitään tapahtunut, mut ajattelin tulla ilmoittautumaan, et hengissä ollaan, kun oli kerrankin ihan kyseltykin:)

Mulla vauvakuume nousee ja laskee, välillä tytöllä on oikein aurinkopäiviä ja etenkin silloin tuntuu että haluu toisen ja äkkii..mut sitten vähän kiukkuisempina päivinä on ihan iloinen, ettei näitä oo vielä kuin yksi..Tietty sitä itse kelläkin on välillä vähän känkkispäiviä, etten yhtään ihmettele tytönkään kiukkuja..nyt on vissiin taas hampaita tulossa lisää ja on vähä nuhaakin, niin sekin vielä.

Mut nyt mies etsi meille vähän mässyä ja kävi ostamassa elokuvankin, niin pitänee kömpiä tuonne telkulle:)

Pitää yrittää käydä useemminkin höpisemässä, ettei pinot ihan kuihdu..Onneksi tääl on kuitenkin muutamat vakiokävijät, jotka jaksaa jutskata:) Kiitos teille, meillä muillakin on luettavaa:)

Vierailija
42/54 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppanalle vielä paljon onnea odotukseen!! =)

Milenna kiva ku ilmottelit kuulumisiasi. Mullaki on päiviä jolloin tuntuu et ihan kivahan meil on miehen kanssa olla näin kahestaan, mut sit on niit päiviä jolloin itken sängyssä tyhjää syliä.

Onpas täällä taas hiljasta.. Mihis Kinttunen on kadonnu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki on kadonneet??

Ite innoistun lähtee tänään ostoksille puolkuntosena. Ei ollu hirveen hyvä idea. Tuntu et pyörryn sinne kauppaan. Onneks yks kaveri sattu olee siellä ja pääsin sen kyydillä kotiin. Pitäs lähtee illalla vähä baariin juhlimaan mut tuntuu vähä siltä et ehkä jätän sen väliin.

Hyvää viikonloppua kaikille!!! =)

Vierailija
44/54 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuumeinen olo ja lämmöt on romahtanu alas...eli nega tuli testistä ja nyt odotetaan että täti kurvaa kylään että päästää kohta taas tosi toimiin=)Mäkin miimu lähin puolkuntosena shoppailemaan ja tulos on kauhea!Jomottaa päähän ja muutenkin olen ihan vetoveks=/

Ei kyllä huomenna lähetä korkeasaareen kun poikakin on nuhanen vielä,joten viikonloppu menee peiton alla köllöttäessä.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille haaveilijoille!

Vierailija
45/54 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snow:Toivottavasti se täti kurvaa pian kyläilemään ;) Mul on hirvee pääkipu ja tuntuu et on kuumetta vaik ei oo. Eli se siitä tyttöjen illasta. Ois ollu niin ihana päästä vähä tuulettaa tätä vauvakuumeista päätä. Mutta jos tää olo täst yhtään kohenee niin tää tyttö lähtee bilettää... =)

Mutta rupean tässä syömään. Ja soittelee kaverin perään.

Vierailija
46/54 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen jaksanut kirjotella. Masensi taas niin paljon kun menkat alko vaikka tiiän että on aika minimaaliset mahikset tulla raskaaks tällä meijän systeemillä niin silti se aina vaan masentaa. Menkat oikein aina muistuttaa siitä miten kovasti haluis vauvan ja ettei sitä tällä hetkellä saa. Edelleenkin masentaa mutta ajattelin kuitenkin kirjotella tänne jos vaikka vähän piristys.

Gallupeihin:

Lomalle haluisin oikeestaan ihan minne tahansa missä ois lämmintä ja ranta ja kaupunki. Ois kyllä ihana päästä vähäks aikaa jonnekin ulkomaille lomalle ja irti tästä harmaasta arjesta. Viime vuonna kun käytiin siellä kanarialla niin se piristi tosi mukavasti elämää.

En oo tilannut enkä ostanut vauvalehtiä, tuntuu että ne vaan pahentais vauvakuumetta vaikka tykkäisin kyllä kovasti lukee niitä.

Sonnai:

Ymmärrän että välillä tuntuu ettei keksi mitään kirjoteltavaa varsinkin kun tuntuu että oma tilanne vaan junnaa paikallaan eikä mitään tapahdu. Välillä sitten taas innostuu kirjottelemaan enemmänkin, hyvä vaan välillä pitää taukoa niin jaksaa sitten taas innokkaammin kirjotella.

Kannattaa muuten hyvissä ajoin jo rueta pakkailemaan tavaroita ja suunnittelemaan muuttoa, meille nimittäin meinas tosissaan tulla kiirre, että kerettiin muuttaa siinä ajassa kun oltiin luvattu. Mutta teillä on onneks paljon enemmän aikaa niin varmaan hyvin kerkeette :) Meidän piti yhen päivän aikana muuttaa eikä oltu saatu edes paljon mitään pakattua ennen sitä päivää, kun aika vaan jotenkin lensi niin nopeesti ettei huomannukaan kun jo piti muuttaa (seli seli, oltiin vaan niin laiskoja)...

Snow ja miimu yrittäkäähän parannella itteenne! Ikäviä tuommoset flunssat, ne tekee olon niin veteläks vaikkei kuumetta oiskaan :( Snow:lle tsemppiä ens kiertoon jos vaikka tällä kertaa tärppäis :)

Vierailija
47/54 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin täällä pyörin, mut niinkuin sanoin ei tapahtunut mitään uutta niin ei aina jaksa kirjautua ja laitaa viestiä, ja tuo poika pitää kiireessä päivät, vaikka koosalla olenkin..

Nyt ajattelin kirjottaa kun mies kaverillaan ja poika nukkuu. Raukka on kipeä, meinasi tulla jo paniikki tänään kun supon jälkeen oli 39,6 astetta mutta sitten tajusin että meidän 10kg möhkäleelle pitäisi varmasti ostaa jo vahvempia suppoja.

Miimu ja sonnai valittelivat ettei tule tv:stä ohjelmaa. Musta se on hyväkin kun mä jään aina koukkuun kaikkiin sarjoihin:) Tiedättekö ihmeiden aika? Niin hömppä sarja ja sitä on pakko aina tuijotella aamupäivisin:) Ja sama tuo chigagon lääkärit jotka tulee puol neljältä..Ilta ohjelmat onkin sitten eri juttu niitä en jaksa edes luetella:)

Noista gallupeista:

-Mulle kävis ihan mikä vaan loma kohde! hirvee loma kuume

- molmmat tulee vauvalehti ja kaksplus. Mulla kalenterissa oikein ylhäällä koska ne tipahtaa postiluukusta ja sitä on ihana odotella...Halvat on huvit:)

Mitäs muuta..Pistin viime viikolla paperit ammatti korkeeseen. saas nähdä tuleeko kutsua ees pääsykokeeseen...

Mies on kovin viime aikoina alkanut kattelemaan uusia työpaikkoja..ois ihanaa koska sitten mekin saatais se omakotitalo ja vauva:) Mies kyllä haluaisi hauva vauvan ennen toista ihmis vauvaa:) Mutta katsellaan:)

Vierailija
48/54 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aprilli päivää haaveilijat!Otin eilen 3 siideriä ja mulla tuli toosi huono olo...ilta meni oksennelessa ja kuume ylty kans sit aamuks 38,7.Mietin että näinköhän mussa on nyt se rota kun ei pysy mikään sisällä=/kuumetta on ja tuntuu että taju lähtee!Poitsu on jo paremmassa kunnossa,se olisikin kiva kun ukko joutuis kahta potilasta hoivaan=)Täti pörähti tänään kaiken lisäksi että hyvin menee=)En maista mitään,ja ei oo nälkä!Koitahan MIIMU86 kanssa parantua APPELSIINIE MÄ ANNAN POITSULLE NOITA PANADOL SUPPOJA 250MG:SIA se painaa nyt 13kg mutta ostin jo kun se oli 11kf.Apteekkari sano että supot ei olisi niin tehokkaita,mutta meillä kun ei noi makeat litkut alas mene.

Meille tulee tänään ne vieraatkin,ei voitu enää soittaa että elkää tulko kun tulivat vaasasta asti tänne vantaalle=(Mutta nyt lähen lepäämään.

Vierailija
49/54 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeistaan hirveetä lomakuumetta oo, tietty ois ihan kiva joskus päästä jonnekin lämpimään..

Minkä ikäisiä lapsia teillä, appelsiinie ja snow on? Meidän tyttö on aikas jyty, ikää tulee ens kuussa se vuosi ja painoa on jo varmaan jo lähemmäs 15 kiloa..ja vaatteiden koot on jotain 80-90cm. Vajaan parin viikon päästä on neuvola, niin siellähän sen näkee, oikeat mitat:) Kyllähän tuo jo liikkuukin, mut on hyvät ruokahalutkin..ehkä vähän hoikistuu kun kävely alkaa luonnistumaan ilman tukia.

Eilen ostettiin vähän ex-tempore uus kirjahylly ja sitä kootessa on aika mennyt. Sen verran monta itsekoottavaa on tullut koottua, että ei pahempia ongelmia tullut:) Tuli hyllystä sen näköinen kuin pitikin. Niin ja paksumpi petari ostettiin kans, kun alesta löydettiin hyvä. Entinen oli semmoinen 2cm:n paksuinen, eikä oikein auttanut mitään, toi uus on sit jo 5cm:)

Nyt pitää mennä, tytöllä on unet tulossa, alkaa tuttu kiukku kuulua..

Vierailija
50/54 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna:Meijän poitsu oli kans tossa iässä 14kg,että oikein jytky=)Meillä on jo masusta asti käyrät ollu korkealla ja nyt kehityskin on koko ajan korkeammalla kun normaalisti pitäs olla=)Poitsu on nyt 1,10vuotta ja painaa 12-14kg väliltä.Hoikistu tosi paljon kun oppi kunnolla kävelemään.Pituutta poitsulla on nyt n.100cm.Meillä kans 1 vuotiaana käytettiin 90 vaatteita.Mutt isäntä onkin 180 pitkä,että sieltä toi on periytyny=)Minä kun olen hurjat 156cm pitkä=)

Nyt kuume laski ja poitsu anto mun nukkua 2 tuntia ihan kiltisti ja leikki sillä aikaa.Mites te jotka olette painoa pudotatte niin unko tuloksia tullu?Mä otan iitteni niskasta kiinni ja alotan tänään jo karppauksen.Se on niin helppo ja tuloksia saa nopiaan!Nyt lähen yrittää syömään jotain...

Vierailija
51/54 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sopiva tilaisuus käydä lueskelemassa ja nyt on jopa aikaa kirjoitella. Olen kyllä lueskellut useampana päivänä, mut ei oo oikein aikaa paneutua ja kirjoitella, eikä oikein asiaakaan. On ollu nyt niin kauhea kiire kouluhommien kanssa ettei oo oikein kerenny haaveilemaankaan, mikä on toisaaltaihan hyvä kun ei oo nyt mahdollisuutta rueta vauva puuhiin Hiljaa haaveilen ja käyn aina tuolla " syntyneet" sivuilla ihailemassa vauvoja. :)

Tuntuu olevan moni kipeänä. Kauheesti liikkeellä kaikkia tauteja ja kestävät vielä pitkään. Pikaisia paranemisia kaikille teille jotka sairastatte!

Galluppeja näkyi olevan:

- Olisin tosiaan loman tarpeessa, jonnekin lämpimään olisi ihana lähteä, esim. Thaimaaseen. Tympii ajatuskin siitä että en edes tiedä milloin olen seuraavan kerran lomalla kun kesäkin menee töissä...

- Mulle tulee vauva-lehti, sitä on kiva lueskella. Ja onhan siinä hyvää tietoa taaperon vanhemmilekin.

Meillä on tänään kiva ilta tiedossa, viedään poika ukin ja mummun luo yökylään ja mennään minun veljen luo istumaan iltaa. Saatiin joulupukilta Alias-pelin dvd versio ja meinataan kokeilla eka kertaa. Alias on hauska peli, harmi vaan ettei sitä voi kahdestaan pelata.

Kysymys muille: Tykkäättekö pelata ns. seurapelejä?

Eikun vaan mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! Yritän silloin tälläin keretä täällä pyörähtämään.

Vierailija
52/54 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuli81 kyseli niin kyllä me pelaillaan sillon tällön trivialia.Harmi kun en ole löytäny sitä frendit peliä enää mistään=(Se olisi tosi kiva kun on tytöt vs.pojat.Sitten pelataan sellasta kun täältä pesee se on sitten hauska peli=)

Taas panadoliin turvauduin=/olo on kauhea!Mut jos nyt pari tuntia jaksais seistä vieraiden keskuudessa ja takas petiin...Ei tuo poikakaan ihan kunnossa ole=(yskä onja lämpöä.

Vierailija
53/54 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Huhhuh...näin kai se kevät sitten tosiaan tulee..ollaan jo huhtikuussa menossa..sitä tosin säitten puolesta ei huomaa. :) Näin se taas loppuviikko pyörähti duunissa, sen takia mä aina kaikkoan loppuviikoksi täältä pois.

Täti tuli perjantaina!! Vihdoin ja viimein. :) Huomenna onki aika terkkarille ja saan ne uudet pilsut. Jes! :) Multa on mennyt muuten täysin ohi silmien tuo Sirppanan plussaaminen, joten onnea sinnepäin ja jarriksia täältäkin kyytiin.

Meillä on ukon kans ollut vähän onkelmia viimeaikoina, mut nyt taas näyttää asiat menevän paremmin pitkien keskustelujen jälkeen.. :) Ihana se on mun mielestä edelleen. :)

Galluppeihin vastaukset:

Minä haluaisin käydä Thaimaassa ja Uudessa-Seelannissa. Oon kuullut paljon hyvää ja kuulemma aivan mahtavia paikkoja.

Vauvalehtiä en tilaa, joskus saatan lukee jossain lääkärin odotushuoneessa. :)

Tulipas taas omaa napaa.. :) Mitäs teitien sunnuntaihin kuuluu?

Vierailija
54/54 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, ollaan oltu viikonloppu uutta asuntoa laittamassa ja nyt on puhti tyystin pois... Hetkeks piti kuitenkin piipahtaa koneelle ennen kun asettaudun sohvalle. ;)

[b]Matkakuumeesta[/b]... Mie haluisin Austaraliaan ja Thaimaahan sellasille omatoimimatkoille vähän pidemmäks aikaa, että ehtis kunnolla kierrellä tutustumassa vähän muuhunkin kun niinhin turisturysiin. Häämatkalle Aruballe ehkä... Ja kaupungeista Lontoo on miun tänastinen suosikki, sinne voisin mennä uudelleen millon vaan.

[b]Lehdistä[/b]... Mulle tulee Vauva-lehti. Pitkään ostelin irtonumeroina kaikenmaailman lehtiä, kunnes sit aattelin, että sama se on tilta kun sen kuitenkin melekin joka kuu ostan. Lisäks ostelen sit muita aiheeseen liittyviä lehtiä, jos kannessa on joku mielenkiintonen juttu.

[b]Peleistä[/b]... Myö pelataan miehen kanssa usein Scabble-peliä, se on ihan hauskaa kahdestaankin. TYkkäisin pelata muutenkin paljon, mut eipä oikein oo semmosta porukkaa, jolla kokoontua pelailemaan. Twisterissä oon ihan lyömätön, välillä pitää kuitenkin antaa miehenkin voittaa! Mut tosissaan kun pelaan, niin miuta ei voita kukaan! ;)

Sori, kun oli nyt vaan tätä omaa napaa. Huomenna keskityn sit taas teihin! Nyt on pakko päästä telkkarin ääreen löhöämään.

-S-