Millainen on komea nainen?
Miten hän eroaa vaikka kauniista tai söpöstä naisesta?
Kommentit (65)
Isot tissit, tukaa paljon, leveät lanteet, pissaa seisten.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin miljonääriäitien Gunilla. Kookas, näyttävä, hieman hevosnaamainen.
Hän on lyhyt.
Mua on useampi sanonut komeaksi naiseksi ja ihmettelen sitä, koska minustakin nimitys liittyy enemmän pitkiin naisiin ja mä olen 165 cm vain. Ehkä olen jotenkin naamasta vähän miehekäs tosin kun on sellainen laatikkoleuka ja voimakas nenä, liittyisikö siihen. Eli synonyymi epätavallisella tavalla hyvännäköisestä naisesta?
Minä ajattelen komeuteen liittyvän sukupuolesta riippumatta ryhtiä, itsensä näyttämistä, rohkeutta ja sitä, että ei pelkää. Ei pelkää tulevansa aliarvioiduksi, nolatuksi tai naurunalaiseksi. Komeus syntyy itsekunnioituksesta tai tiedostamattomasta itsearvostuksesta, ja jostain alavirrassa soljuvasta kiinnostavaan asiaan liittyvästä havahtumisesta.
Komea nainen on melko näyttävä, yleensä pitkä tai pitkähkö, mutta ei välttämättä, ei ihan laiheliini, kohtuullisen hyvännäköinen.
Esimerkiksi Urho Kekkosen naisystävä Anita Hallama oli komea nainen.
Samoin Kyllikki Virolainen.
Myös Riitta Uosukainen on komea nainen.
Minua on sanottu nuorempana muutaman kerran komeaksi tytöksi tai naiseksi. Olen n. 164 cm ja nuorena aivan hoikka, n. 52 kg. Ehkä korkea rintakehä (pystyt tissit:), korkeat poskipäät ja suht leveä lantio huolimatta hentoudesta teki vaikutelman?
Pitkä, terhakkaat tissit, viivapillu, hyvä kokki, kauniit kasvot, sopusuhtainen vartalo ja huolehtivainen nainen. Soon komia nainen. Muuta en kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Viestini poistettiin. Sanoin että komeus on kauneutta enemmän: se on paitsi kauneutta, myös samanaikaisesti viattomuutta ja vaatimattomuutta, sekä sellaista ylväyttä, rohkeutta ja arvokuutta.
Ai sanoit vai?
Ensimmäisenä tulee mieleen 90-luvun huippumalli Stephanie Seymour, jonka kasvonpiirteillä jotenkin onnistuisi olemaan sekä komea mies että kaunis nainen.
Amerikkalaisnäyttelijä Kristen Johnston.
Tulee mieleen Eeva Polttila, uutistenlukija. Oli hyvä uutisankkuri.
Pitkä, miehekäs, matala ääni (ei tietoa miksi, hormonit?), tyylikäs, itsevarma, kiva?
Sellanen kuin Satu Silvo on. Komea nainen ei oo mikään hoikka vaan hänessä pitää olla muotoja.
KAIJA KOO JA SATU SILVO OVAT SUOMI MIESTEN UNELMIA NÄLKÄ VIULU PISSIKSIÄ EI VOI EDES KUTSUA NAISEKSI