Miksen saa Tinderissä matcheja????
Olen parikymppinen perusnätti nainen. En ole lihava, eikä minulla ole kolmatta silmää keskellä naamaa tms. Olen ollut Tinderissä nyt pari viikkoa, enkä ole saanut YHTÄÄN matchia!!!! En minä itsekään kenelle tahansa anna siellä sydäntä, mutta kuitenkin sen verran, että olisin voinut kuvitella saavani edes yhden matchin... varsinkin ottaen huomioon mitä oon kuullut nuorten naisten suosiosta siellä.
MIKÄ MUSSA ON VIALLA?????
Kommentit (12)
Kokeile painaa sydäntä kaikille ja jos et saa kenestäkään paria, niin kokeile asentaa sovellus uudestaan. Jos taas noista tulee pareja, niin kannattaa ehkä laskea rimaa tai sitten tottua siihen, että parit ovat harvassa.
Asutko jossain perähikiällä? Minä asun ja täällä ei vaan tule mätsejä. Heti kun menee johonkin suurempaan kaupunkiin, alkaa tapahtumaan.
Olen kerran vahingossa antanut aika vähemmän viehättävälle miehelle supertykkäyksen, mutta siitäkään ei tullut matchia... enkä asu missään perähikiällä, tosin en myöskään pääkaupungin sydämessä. Toivottavasti kyseessä olisi vain bugi, joka korjautuisi uudelleen asentamisella. Teen sitä parhaillaan :( -ap
Perusnätti? Valkkaa paremmat kuvat esille, ehdottaisin, ja panosta tekstiin. Kukaan mies ei jaksa lukea pitkää paarustusta. Välitä itsestäsi iloinen mielikuva, niin matchaa helpommin.
Nämä ehdotukset siis 33 v naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tyttö on perusnätti?
No minun mielestäni perusnätti tyttö on ihan tavallisen näköinen nätti tyttö? En oo mikään huippumalli tai muuten tavallista kauniimman näköinen, vaan ihan tavallinen parikymppinen nätti nuori nainen :/ -ap
Tinderissä on paljon bugeja jotka voivat estää mätsien saamisen.
Kokeile asentaa uusin versio tinderistä uudestaan.
Nainen kuin nainen saa kyllä mätsejä joten vaikuttaa tekniseltä vialta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla maine kyläpyöränä?
Ei ainakaan, että olisin siitä tietoinen, enkä sellaiselle maineelle/juorulle ole mitään syytä ainakaan antanut... -ap
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti? Valkkaa paremmat kuvat esille, ehdottaisin, ja panosta tekstiin. Kukaan mies ei jaksa lukea pitkää paarustusta. Välitä itsestäsi iloinen mielikuva, niin matchaa helpommin.
Nämä ehdotukset siis 33 v naiselta.
Ei oo pitkää tekstiä ja oon kyllä kuvissani ihan hymyileväinen... -ap
Huh sain äsken ekan matchini :) Ehdin jo saada ulkonäkökompleksit, mutta ilmeisesti kyseessä oli vain appissa ollut bugi :) Kiitos vastannaille -ap
Joko sovelluksessa on jotain vikaa tai et ole perusnätti nainen. Kokeile laittaa jonkun huippumallin vähemmän muokattu ig-kuva ja katso tuleeko sillä pareja.