Inhoan uuden naistuttavuuteni kissoja enemmän kuin pidän naisystävästä
Kissat ovat läskejä ja sotkevat paikat, kulkevat ruokapöydällä kun syömme ja nuolevat astioita. En ole kehdannut heitttää kissa pois sylistä vaikka inhottaa. Eivätkö ne voi kantaa jotain tappavaa tautiakin?
Naisystävä kertoo ja tulkitsee kissojen ajatuksia keskeytymättä "kissaäänellä" tai maukuu kissojen kanssa yhdessä. Mikä sekoittaa ihmisen pään kissaihmiseksi?
Kommentit (24)
Eikö tuollainen fanaattinen kissafani tajua miltä kuulostaa? Minäkin pidän autostani, mutta en kuvittele sille ajatuksia ja muita fantasiapiirteitä kuin se olisi Ritari Ässän Kitt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanainen on kissanainen hamaan loppuun saakka. Kyllä meilläkin kissa istuu ruokapöydässä kaverina, se saa herkkuja, on pullukka ja valtaa isoimman osan sängystä. Joskus päättää nukkua tyynylläni ja silloin minä nukun ilman tyynyä. Kissani on kuningatar, enkä kykene pitämään ihmisestä joka inhoaa kissaani. Et saa naistasi luopumaan kissoista mitenkään, etsi nainen jolla ei ole lemmikkejä. Onneksi minä löysin yhtä kissahullun puolison kuin itse olen!
Just tällaiset kissaihmiset on kyllä tosi rasittavia... Kai olet ottanut siitä katista satoja kuvia, joita esittelet into piukeena työkavereillesi, joita puolestaan ei voisi vähempää kiinnostaa? Örk.
Örk, tuollaiset kuvia esittelevät "äiti-ihmiset" töissä ovat rasittavia!
Minä en ainakaan luopuisi lemmikeistäni ihmissuhteen takia.Etenkään kun on jo lapsi ja lapsenlapset ja ikääkin riittää.
Mutta ei mun mielestäni kannata kummankaan omaksi parhaaksi mennä yhteen ..Toinen rakastaa eläimiä,toinen ei,kaikki kolme osapuolta kärsivät.
Ota lemmikkipossu ja ala tulkita possusen ajatuksia possuäänellä ja röhki. Nöff nöff