Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan uuden naistuttavuuteni kissoja enemmän kuin pidän naisystävästä

Vierailija
16.05.2017 |

Kissat ovat läskejä ja sotkevat paikat, kulkevat ruokapöydällä kun syömme ja nuolevat astioita. En ole kehdannut heitttää kissa pois sylistä vaikka inhottaa. Eivätkö ne voi kantaa jotain tappavaa tautiakin?
Naisystävä kertoo ja tulkitsee kissojen ajatuksia keskeytymättä "kissaäänellä" tai maukuu kissojen kanssa yhdessä. Mikä sekoittaa ihmisen pään kissaihmiseksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeämpi kysymys ole, että miksi edelleen olet kyseisen naisen kanssa, vaikka suhteenne on selkeästi tuhoon tuomittu?

Vierailija
2/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmaankin vaihdat naista. Jotkut ihmiset nyt tykkää eläimistä ja toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten olette yhä yhdessä? 

Vierailija
4/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tärkeämpi kysymys ole, että miksi edelleen olet kyseisen naisen kanssa, vaikka suhteenne on selkeästi tuhoon tuomittu?

Ilman kissoja tai sitä mikä johtaa kuvailtuun kissanaiseuteen, voisi olla toivoa. En vain tiedä, miten esittää asia hänelle.

Vierailija
5/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida sopia yhteen

Vierailija
6/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuitenkin noin päin, kuin että tekisi mieli roikkua epäkiinnostavan naisen kanssa vain ihanien lemmikkien takia. Toki kannattaa erota joka tapauksessa, mutta senhän jo tiesitkin.

Vierailija
7/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletat naisen luopuvan eläimistään sinun takiasi?

News Flash, ei luovu eikä sellaista pitäisi edes odottaa. Miksi olet edenneet tapailussa/seurustelussa jos olet tiennyt että eläimet ovat deal breaker?

Vierailija
8/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettet sotkeutunut koiralliseen naiseen, ne vasta epeleitä, maailmaan ei muuta mahdu.

Vierailija
9/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kissoja tai sitä mikä johtaa kuvailtuun kissanaiseuteen, voisi olla toivoa. En vain tiedä, miten esittää asia hänelle.

Sori, jos naisesi joutuu valitsemaan, kissat jäävät, sinä lähdet. Onneksi jaamme mieheni kanssa kissafaniuden. 

Vierailija
10/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten varmaankin vaihdat naista. Jotkut ihmiset nyt tykkää eläimistä ja toiset ei.

Minä tykkään eläimistä kovastikin, mutta ruokapöydässä lautasilta näykkivät kissat ovat silti ällöttäviä.

Vierailija
11/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
12/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hänestä tule naista ilman kissoja tai "sitä mikä johtaa kissanaiseuteen" esität asian hänelle kuinka hyvänsä.

Itse olen koiraihminen. Minulla ei ole tällä hetkellä koiria, mutta en voisi olla miehen kanssa, jolle ajatus koirasta lemmikkinä olisi vastenmielinen ja joka ei hyväksyisi minua koiraihmisenä.

Vierailija
13/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset on rasittavia.

Vierailija
14/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos naisesi joutuu valitsemaan, kissat jäävät, sinä lähdet. Onneksi jaamme mieheni kanssa kissafaniuden. 

Vaikea kuvitella, että mainitsemasi "mies" olisi mies.

Vierailija
15/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen on kissanainen hamaan loppuun saakka. Kyllä meilläkin kissa istuu ruokapöydässä kaverina, se saa herkkuja, on pullukka ja valtaa isoimman osan sängystä. Joskus päättää nukkua tyynylläni ja silloin minä nukun ilman tyynyä. Kissani on kuningatar, enkä kykene pitämään ihmisestä joka inhoaa kissaani. Et saa naistasi luopumaan kissoista mitenkään, etsi nainen jolla ei ole lemmikkejä. Onneksi minä löysin yhtä kissahullun puolison kuin itse olen!

Vierailija
16/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat sotkee paikat... miten? Ei meidän kissat ainakaan sen enempää sotke, muutamia kertoja on kyllä tullut oksennus herkän vatsan takia ja hiekkaa kulkeutuu laatikosta muuallekin, mutta nää korjaantuu imurilla ja talouspaperilla nopeesti. Koirat sotkee melkein enemmän mun mielestä.

Tuo ruokapöydällä kuljeskelu ja astioiden nuoleskelu kuulostaa kyllä ällöltä, en ole ikinä ymmärtänyt.

Vierailija
17/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät niin rasittavia kuin koiraihmiset :3

Vierailija
18/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin kissoista aiemmin enemmän. Nyt kun on nähnyt kuinka monessa perheessä kissa tulee suoraan hiekkalaatikolta ruokapöydälle, tai käy nuolemassa ruuanlaittovälineitä kesken ruuanlaiton, olen alkanut ällöämään niitä. Koira löytyy itseltänikin, mutta ei se sentään likaisilla jaloilla ruokapöydällä kävele, tai hypi keittiön tasoille nuolemaan asioita.

Vierailija
19/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanainen on kissanainen hamaan loppuun saakka. Kyllä meilläkin kissa istuu ruokapöydässä kaverina, se saa herkkuja, on pullukka ja valtaa isoimman osan sängystä. Joskus päättää nukkua tyynylläni ja silloin minä nukun ilman tyynyä. Kissani on kuningatar, enkä kykene pitämään ihmisestä joka inhoaa kissaani. Et saa naistasi luopumaan kissoista mitenkään, etsi nainen jolla ei ole lemmikkejä. Onneksi minä löysin yhtä kissahullun puolison kuin itse olen!

Just tällaiset kissaihmiset on kyllä tosi rasittavia... Kai olet ottanut siitä katista satoja kuvia, joita esittelet into piukeena työkavereillesi, joita puolestaan ei voisi vähempää kiinnostaa? Örk.

Vierailija
20/24 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät niin rasittavia kuin koiraihmiset :3

Koiraihmisetkään ei ole mun mielestä rasittavia, jos vaan pitävät koiransa kurissa. Ja osaavat puhua muustakin kuin karvavauvoistaan. Yleensä ne koirat rasittaa mua levottomuudellaan, häsläämisellä, jalkovälin nuuskimisella, ruoan ja huomion kerjäämisellä yms. mitä kissat ei tee lähes ollenkaan, ainakaan vieraille. Mutta hyvin käyttäytyvän koiran seurassa on mielellään.

Mutta joo, jos on rasittava kissahullu ja rasittava koirahullu, koirahullu on yleensä paljon raskaampaa seuraa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi