Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt vahingossa jonkun ihmisen alasti ikkunan ääressä tai oletko itse joutunut ns katsomisen uhriksi, kun olet ollut alasti ikkunan äärellä?

Vierailija
15.05.2017 |

:D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

2/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heiluin aina kotona alasti kun tulin suihkussa edellisessä asunnossani. Ihan lähellä oli toinen kerrostalo, josta näki ihan hyvin mun keittiöön. Kyllä mä sielläkin alasti hilluin. Jos joku katsoi, ihan sama, omapa on häpeänsä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Asuin Tampereen keskustassa ja kokkailin alasti pienessä keittokomerossa, jonka ikkunat kadulle.... pian soi ovikello ja joku sälli seisoi siellä ja kertoi katselleensa minua.

Sitten se häipyi ennnen kuin ehdin ällistyksestäni toipua. Ei siis pyytänyt treffeille tai halunnut tutustua tai yrittänyt tunkea sisälle tms. Kävi vain ilmoittamassa että katseli minua alasti!

Sen jälkeen ostin sälekaihtimet.

Vierailija
4/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotkut ottanut kuvia tollasissa tapauksissa?ap

Vierailija
5/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Asuin Helsingin Alppiharjussa isossa kerrostalossa, suoraan vastapäätä oli toinen samanlainen ja jotain miljoona parveketta myös. Yllättävän nopeasti tottui siihen, että pimeällä moni vastapäätä asuva jeppaili alasti kämpässään verhot auki ja valot päällä, ja kesällä jotkut olivat parvekkeellaan munasillaan.

Vierailija
6/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saatoin illalla poikaystäväni ulko-ovelle (asuin silloin vanhempien luona omakotitalossa) pelkissä pikkareissa ja hyvästelin hänet pussaamalla, kun hän oli jo ulkona. Tuli siinä vilauteltua tissejä myös ohikulkevalle koirantaluttajalle, joka taisi tilanteelle hieman hymyillä. :) Huomattuani hänet kiskaisin äkkiä oven kiinni ja poikaystäväni nauroi...

Piristin luultavasti koirantaluttajan päivää, ehkä iltalenkki alkoi kulkea useammin talomme ohi tapauksen jälkeen. ;)

Vierailija
7/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny muutamia kertoja, kun pimeellä näkee helposti sisälle. Omat verhot on kiinni, koska ahdistaa jos joku näkee.:D

Vierailija
8/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken koneen äärellä ja olin yläosattomissa ja verho oli puoliksi auki. Aukaisin ikkunan ja kuulin kuinka jonkunmatkan päässä (kymmeniä metrien päässä) oli mehikössä nuoria miehiä muutama puhumassa keskenään. En tiedä näkikö mut puolinakuna. Ap

Vierailija
9/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tajua, mitä ees olivat hämärässä siellä.. Ap

Vierailija
10/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme rivitaloalueella kun olin pieni. Seikkailimme pihojen välissä, ja satuimme yhden Mikan kodin kohdalle ja siellä Mikan äiti ja iskä olivat täydessä seksitouhussa olkkarissa. En ollut koskaan nähnyt moista missään, edes kuvissa.

Vierailija
11/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aihe!

Vierailija
13/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/34 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/34 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lapsuudenkodissa vilautettua noin 14-vuotiaana vahingossa kaksi vuotta vanhemmalle naapurinpojalle. Laitoin ruokaa ikkunan edessä yläosattomissa ja kun nostin katseeni, tuijotti poika minua huoneensa ikkunasta suu auki! Eipä siinä mitään, hyvissä väleissä ollaan vielä nyt parikymmentä vuotta myöhemmin, mutta tuosta tapauksesta ei olla puhuttu.

Vierailija
17/34 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/34 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja olen nähnyt ihmisten naivan ikkunan edessä. Mitä tarkoitit tuolla uhriksi tulemisella?

Vierailija
19/34 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, nuorena asuin kerrostalossa ja tuli joskus kiikaroitua naapuritaloja illalla.

Viime talvena punkkasin yhden muijan luona ja kiikaritähtäimen kanssa kiikaroin naapuritaloja eikä taaskaan näkynyt tissinvilaustakaan.

Vierailija
20/34 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti joku on nähnyt minun olleen alasti. Kerran sain myös lahjan ulko-oven eteen. Jollakin oli tapana silloin viedä lahja jos näki asunnon omistajan alasti. Ei onneksi tuollaista enää ole sattunut.