Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt vahingossa jonkun ihmisen alasti ikkunan ääressä tai oletko itse joutunut ns katsomisen uhriksi, kun olet ollut alasti ikkunan äärellä?

Vierailija
15.05.2017 |

:D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhden naapurin kanssa suora näköyhteys toistemme asuntoihin, joskus käynyt niinkin että molemmat nakuina ja katseet kohdanneet, kohteliaasti kännämme aina katseen pois ja teeskentelemme ettemme mitään nähneet. Väliäkö tuon, olen kotonani niin kuin olen ja jos jotakin niin hirveästi kiinnostaa niin siinäs tiirailee.

Vierailija
22/34 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun komea mies joskus heiluu seksin jälkeen alasti ikkunassa, jos se avataan. Siinä on kyllä naisille silmäniloa

Vierailija
24/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta en ole tietoinen. Usein mulla kestää aika pitkän tovin ennen kuin pukeudun suihkun jälkeen. Ei kiinnosta, kuka katselee.

Vierailija
25/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikakin ! Vastapäisen asunnon  pari häärii usein alasti, kaksi lihavaa keski-ikäistä niin on siinä näky. 

Vierailija
26/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keittiön pöydän ääressä meikkaamassa pelkät mustat rintsikat yläosan peittona.

Jonkun ajan kuluttua havahduin siihen, että vastapäisen kerrostalon parvekkeella istui mies tupakalla intensiivisesti tiiraillen.. yöks.

Vierailija
27/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Asuin Tampereen keskustassa ja kokkailin alasti pienessä keittokomerossa, jonka ikkunat kadulle.... pian soi ovikello ja joku sälli seisoi siellä ja kertoi katselleensa minua.

Sitten se häipyi ennnen kuin ehdin ällistyksestäni toipua. Ei siis pyytänyt treffeille tai halunnut tutustua tai yrittänyt tunkea sisälle tms. Kävi vain ilmoittamassa että katseli minua alasti!

Sen jälkeen ostin sälekaihtimet.

Kävi kokeilemassa irtoaisiko. Pervot luulee, että tuo on tahallista esiintymistä.

Vierailija
28/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin keittiön pöydän ääressä meikkaamassa pelkät mustat rintsikat yläosan peittona.

Jonkun ajan kuluttua havahduin siihen, että vastapäisen kerrostalon parvekkeella istui mies tupakalla intensiivisesti tiiraillen.. yöks.

Minkä kokoiset tissit sulla on?

Vierailija
29/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kerrostalokämpässä tajusin, että naapuri oli illalla parvekkeella kun itsellä oli valot päällä huoneessa ja suihkun jälkeen häärin hetken alasti... nykyisessä kerrostalokämpässä ei itse asiassa koko talossa ole mihinkään suuntaan naapuritaloja, joista näkisi sisälle, niin tulee keikisteltyä kummemmin miettimättä. Vuoden päästä aletaan viereiselle tontille rakentamaan kerrostaloa, joten pitänee muuttaa käytöstä tai muuttaa :D

Lapsena olen nähnyt vahingossa ikkunassa alastoman miehen, tosin miehelle tämä ei ollut mikään vahinko vaan kävi ilmi, että useampikin lapsi oli koulumatkalla "sattunut" näkemään saman... 

Vierailija
30/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ees tajua, mitä ees olivat hämärässä siellä.. Ap

Homoilemassa

Vierailija
31/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä paljastelusta saa sakot kotioloissakin, jos sitä tekee toistuvasti ja joku siitä poliisille ilmoittaa.

Rikosnimike on sukupuolisiveellisyyttä loukkaava käytös.

Ihan kannattaa ne verhot laittaa kiinni, ekshibitionismiin voi tyssätä työnhakukin.

Tästä on esimerkkitapauksia käräjäoikeuksista.

Vierailija
32/34 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahdollista kun olet kotona ja sinusta tehdään rikosilmoitus että olet alasti?

Vierailija
33/34 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset