Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu sitten kun ihminen ei vaan enää kestä?

Vierailija
15.05.2017 |

Tänä keväänä tässä kolmenkympin rajapyykillä on vaan alkanut tuntua siltä, etten ehkä kestä tätä yksinäistä elämää enää kovin kauan. Mikään ei oikeastaan tunnu miltään. Ei ole mitään odotettavaa, paitsi yksinäinen vanhuus. Jokin minussa on todella pahasti vialla, kun en osaa hankkia ystäviä/kelpaa ystäväksi. Happiness is real only when shared. Sen olen oppinut hyvin tuskallisella tavalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hyväksyt yksinäisyytesi, joku pelastaa sinut siitä tai kehität psykoosin ja irtaannut persoonastasi. Näillä mennään.

Vierailija
2/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala trollaamaan tällä palstalla niin helpottaa huolet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Rukoilen että löydät rakkaita ihmisiä elämääsi <3

Olet ainutlaatuinen&tärkeä!!

Vierailija
4/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihminen menee rikki.

Vierailija
5/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tilastoihin tulee uusi mt-potilas. Aikuisena mt-potilaan nimikkeen saaneet ovat pääsääntöisesti ihmisiä, joita on kohdannut liian suuret vaikeudet kestää ja jaksaa. Diagnoosit ovat vain sitä varten, että loppuunpalanut ihminen saa yhteiskunnalta toimeentuloapua, ensin sairasloman muodossa ja myöhemmin eläkkeenä

Vierailija
6/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli raja vastaan kun en enää kestänyt rumuuttani, tissittömyyttäni ja yksinäisyyttäni. Yritin itsemurhaa. Jouduin osastolle. Sain hoitosuhteen terapiaan, jossa olen nyt käynyt 1,5 vuotta. Ensi viikolla olis mun osaltani viimeinen terapiaistunto ja sit se on mun osalta ohi. Aika, terapia ja oikeanlainen lääkitys auttoivat ainakin mua. Olen edelleen ruma, tissitön ja yksinäinen nainen, mutta osaan elää noiden asioiden kanssa.  Itsemurhaa en ole miettinyt enää.

Vierailija
7/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä, mutta voinen lähiaikoina tulla kertomaan. Loppuromahdus ollut tekeillä jo jonkin aikaa.