Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*älykäs* koira :D

Vierailija
15.05.2017 |

En nyt lähde hekumoimaan älykkyydellä mutta olihan tuo ainakin melko älykkään näköistä kun sakemanni syö ruokaa kupilta ja kuppi oli laitettu melko korkeelle tasolle (koiran alapuolella kuitenkin) niin koira aina osas vetää kupin itseensä päin kun yletti pöydän reunoja ja oli tippumassa. Hyvissä ajoin ennen tippumista hampailla veti keskelle pöytää :'D

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muilla *älykkäitä *koiria tai hauskoja tarinoita <3?

Vierailija
2/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koirat sitten yleensä tyhmiä? Mun koira ainakin on huomannut, että jos sen joku kuppi on joskus päässyt tyhjäksi asti, niin kun siihen kupin reunaan tassulla kolautaa, niin palvelija saapuu. Kun pari kertaa vie yöllä omistajalta tyynyn, niin saa oman, koska eihän koira voi nukkua ilman tyynyä pään alla. Myös uusi puruluu löytyy kaapista, kun käy itse etsimässä, jos omistaja ei anna uutta, koska vanhaakaan ei ole vielä juurikaan pureksittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istu sängyllä ja koiranpentu tuuppas puruluunsa miehen pyllyn alle, hienosti vielä nenällään tuuppi miehen ahterin ympärille peiton pesäksi. Älykästä tai ei mutta nauroin vatsakippurassa.

Vierailija
4/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika jännää miten niin pieni ääni kuin kakkapussin repäisy rullasta saa koiran tulemaan innoissaan.

Vierailija
5/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koirat sitten yleensä tyhmiä? Mun koira ainakin on huomannut, että jos sen joku kuppi on joskus päässyt tyhjäksi asti, niin kun siihen kupin reunaan tassulla kolautaa, niin palvelija saapuu. Kun pari kertaa vie yöllä omistajalta tyynyn, niin saa oman, koska eihän koira voi nukkua ilman tyynyä pään alla. Myös uusi puruluu löytyy kaapista, kun käy itse etsimässä, jos omistaja ei anna uutta, koska vanhaakaan ei ole vielä juurikaan pureksittu.

No ei tietenkään ole <3 Meillä sama, koira osaa tassuttaa vesikuppia kun joko on tyhjä tai erittäin lähellä tyhjää. Myös osaa pyytää ulos kun on oikeasti kova hätä niin tassuttamalla eteisen ovea. Ja jos kukaan meistä ei tajua niin hyppää kyllä sitä ovea vasten. (yritän aina olla nopea ja ymmärtää että poika pääsee isolle hädälle, oli kello sitten mitä)

Siis oikeasti eikö teillä koiras nuku ilman tyynyä? :D Hahah todella hauskan kuuloista. Meidän koira on minulle ensimmäinen ja erittäin mielellään nukkuu ihan jalkopäässäni sängyllä tai levittäytyy ihan minun päälleni (ikäänkuin minä olisin se tyyny) :D ja mulla paikat kipeet aamulla.. tai sitten nukkuu tyytyväisenä lattialla mun huoneessa. :D Mut joo kuulostaa hauskalta toi tyyny juttu :_D:D

Vierailija
6/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies istu sängyllä ja koiranpentu tuuppas puruluunsa miehen pyllyn alle, hienosti vielä nenällään tuuppi miehen ahterin ympärille peiton pesäksi. Älykästä tai ei mutta nauroin vatsakippurassa.

Voi ei mikä mielikuva mulle tästä tuli :'D

Meillä koira on nyt piilotellut luuta kahden viikon ajan milloin missäkin, mutta tänään viimeksi vei ensin yhteen vaatekaappiin mikä oli auki ja sitten laittoi jotain vaatteita päälle. Myöhemmin vei samaisen luun omalle pedille ja laittai maksalaatikko purkin sen päälle, Oli siis syönyt sitä maksista aikaisemmin :'D

Vierailija
7/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika jännää miten niin pieni ääni kuin kakkapussin repäisy rullasta saa koiran tulemaan innoissaan.

Oikeesti? Siis pelkkä repäisy :D ehkä meillä ei ihan noin *älykköjä* olla. :D

Vierailija
8/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tietää myös, mitkä vaatteet/kengät on lenkille/muuhun tarkoitukseen. Jos on kiire ulos, vaikka maha sekaisin ja omistaja ei herää vinkumiseen, niin pompitaan vaikka mahan päällä, ja kiireesti ovelle, että nyt on kiiiiiire. Puruluut ja herkut kannattaa viedä omaan nurkkaan jonkun alle piiloon, jos ei niitä heti syö. Tyynyä voi käyttää myös etutassujen alla pehmikkeenä, kun pureskelee puruluuta. Rapsutuksia saa niin, kun valitsee strategisesti oikean paikan rapsuttajan ja telkkarin välissä, niin että rapsuttaja ei näe tv:tä ja istuu selkä rapsuttajaa päin.

Vierailija
9/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee pakko vielä todeta tästä meidän älyköstä että kun poikakoira tajusi että tassulla tosiaan voi kommunikoida niin kävi huoneiston melkein kaikki kaapistot läpi. Mä näytin että kun tassuttaa niin minä avaan ja näytän mitä siellä on , ja että se tassuttaminen tosiaan on '' vuorovaikutteista'' tämän koira oppi pian ja osaa käyttää sitä jos on utelias.. ja utelias se on ihan  joskus ilman syytäkin. Olettaa vaan että jotain tapahtuu minun osalta :D

ap

Vierailija
10/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira on oikeasti todella älykäs

Testien mukaan on huippuälykäs.

Harmittaa vähän, että menee hukkaan kotona, kun älykkyytensä perusteella voisi mennä sirkukseen oppimaan temppuja :-)

Vierailija
11/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole <3 Meillä sama, koira osaa tassuttaa vesikuppia kun joko on tyhjä tai erittäin lähellä tyhjää. Myös osaa pyytää ulos kun on oikeasti kova hätä niin tassuttamalla eteisen ovea. Ja jos kukaan meistä ei tajua niin hyppää kyllä sitä ovea vasten. (yritän aina olla nopea ja ymmärtää että poika pääsee isolle hädälle, oli kello sitten mitä)

Siis oikeasti eikö teillä koiras nuku ilman tyynyä? :D Hahah todella hauskan kuuloista. Meidän koira on minulle ensimmäinen ja erittäin mielellään nukkuu ihan jalkopäässäni sängyllä tai levittäytyy ihan minun päälleni (ikäänkuin minä olisin se tyyny) :D ja mulla paikat kipeet aamulla.. tai sitten nukkuu tyytyväisenä lattialla mun huoneessa. :D Mut joo kuulostaa hauskalta toi tyyny juttu :_D:D

Jep. Kylässäkin, jos koiralla ei ole tyynyä, niin aamulla on, mulla ei. En tiedä mistä se on sen keksinyt, mutta tyyny sille suotakoon, jos niin kerran haluaa. Kaapin alle vierineet puruluut ja lelut saa sieltä pois vinkumalla, tassulla huitomalla sen huonekalun alle ja omistajaa syyttävästi katsomalla. Normaalisti oon nähnyt koirien nukkuvan kerällä, mutta tää herra nukkuu pitkin pituuttaan, keskellä lattiaa ja tyyny pään alla.

Vierailija
12/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira tietää myös, mitkä vaatteet/kengät on lenkille/muuhun tarkoitukseen. Jos on kiire ulos, vaikka maha sekaisin ja omistaja ei herää vinkumiseen, niin pompitaan vaikka mahan päällä, ja kiireesti ovelle, että nyt on kiiiiiire. Puruluut ja herkut kannattaa viedä omaan nurkkaan jonkun alle piiloon, jos ei niitä heti syö. Tyynyä voi käyttää myös etutassujen alla pehmikkeenä, kun pureskelee puruluuta. Rapsutuksia saa niin, kun valitsee strategisesti oikean paikan rapsuttajan ja telkkarin välissä, niin että rapsuttaja ei näe tv:tä ja istuu selkä rapsuttajaa päin.

Repesin... :D

Vierailija
13/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Siis pelkkä repäisy :D ehkä meillä ei ihan noin *älykköjä* olla. :D

Juu. Ja näkisitpä mitä tapahtuu kun juustopakkaus avataan.

Vierailija
14/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kylässäkin, jos koiralla ei ole tyynyä, niin aamulla on, mulla ei. En tiedä mistä se on sen keksinyt, mutta tyyny sille suotakoon, jos niin kerran haluaa. Kaapin alle vierineet puruluut ja lelut saa sieltä pois vinkumalla, tassulla huitomalla sen huonekalun alle ja omistajaa syyttävästi katsomalla. Normaalisti oon nähnyt koirien nukkuvan kerällä, mutta tää herra nukkuu pitkin pituuttaan, keskellä lattiaa ja tyyny pään alla.

Sun pitää kyllä nyt hankkia sille oma tyyny :D 

Vierailija
15/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lenkillä koira kääntyy iloisen näköisenä haluamaansa suuntaan risteyksissä, jos sinne ei mennä, näyttää tosi surkealta hetken. Jos surkealta näyttäminen tehoaa, näyttää taas tosi iloiselta, häntä heiluu jne. Osaa kotoa pois päin mennessä kiertää pylväät ja pusikot, kotiin tullessa niihin kaikkiin sotkeentuu, kiertää narun ympäri, niin että menee aikaa sitä selvitellessä.... vaikka tehtäis pitkä lenkki, kotioven lähestyessä tämä vitkastelu alkaa.

Vierailija
16/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään koiran tulevan minua ulko-ovelle tervehtimään mielissään siitä, kun tulin kotiin. Jossakin vaiheessa tajusin, kun päiväpeitto oli rypyssä ja koirankarvoissa, että koira nukkuu salaa päivät sängyssä, minun kotona ollessa ei nuku. En kyllä sitä ole kieltänyt sängyllä nukkumasta.

Vierailija
17/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli karjalanpaistia ruokana ja syötyämme äiti laittoi karjalanpaistia sisältävän padan keittiötasolle nurkkaan viilentymään. Menimme sitten olohuoneeseen, keittiö jäi tyhjäksi kului puoli tuntia ja keittiöstä alkoi kuulumaan äidin ihmettelevä ääni " MISSÄ ON RUOKA!!! ". Pata oli paikoillaan mutta tyhjä ja siisti.

Lattialla makoili onnellisena koiramme joka oli vasta pentu. Mysteeri jäi selvittämättä mutta ratkesi kun samaan paikkaan jäi jauhelikastiketta sisältävä kattila.

Koiramme oli töpeksinyt ja saanut jauhelihakastikkeen päällensä siinä sitten erittäin nolo berhandilainen koira oli...

Se on mysteeri miten ihmeessä n. vuoden ikäinen koira pääsi ruokaa sisältävien astioiden luokse! Ja miksi ensimmäinen "ryöstö" onnistui mutta toinen meni sitten pieleen.

Vierailija
18/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, lenkillä koira kääntyy iloisen näköisenä haluamaansa suuntaan risteyksissä, jos sinne ei mennä, näyttää tosi surkealta hetken. Jos surkealta näyttäminen tehoaa, näyttää taas tosi iloiselta, häntä heiluu jne. Osaa kotoa pois päin mennessä kiertää pylväät ja pusikot, kotiin tullessa niihin kaikkiin sotkeentuu, kiertää narun ympäri, niin että menee aikaa sitä selvitellessä.... vaikka tehtäis pitkä lenkki, kotioven lähestyessä tämä vitkastelu alkaa.

Hahah ihana älykkö!! Tuli mieleen miten mun koira yleensä vetää tiettyyn suuntaan (esim risteytyksessä)  ja jos en ole mielissäni niin se menee istumaan. Yleensä saakin tahtonsa läpi. Mun mielestä on kiva käydä näitä ''keskusteluja koiran kanssa :D'' Joskus ei tietenkään ehdi ja sitten se alistuneen seuraa minua. Myös monesti pihalle saapuessa se haluaa kummasti leikkiä, mitä se ei tee aikaisemmin. Eli näyttää sen että tekisi vielä mieli olla ulkona. Suloista. <3 Annan paljon periksi näissä. :D

ap

Vierailija
19/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää kyllä nyt hankkia sille oma tyyny :D 

Sillä on, parikin kappaletta, omassa nurkassa ja olkkarissa. Kylään sen voi ottaa mukaan. Oman nurkan se valitsi niin, että se sitkeästi siellä nukkui, jolloin älysin sen punkan sinne viedä. Ja tyynyn.

Vierailija
20/54 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijottaa nyt yks karvakuono erittäin surkean näkoisenä. Luulen, että ilme kirkastuu, kun nousen tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä