Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä toimistotyöntekijä voi piereskellä?

Vierailija
15.05.2017 |

Tämä ei ole vitsi vaan vakava ongelma. Raksamiehen pieru ei varmasti haittaa rakennuksella eikä kalastajan merellä, mutta missä pieree tavallinen toimistohiirulainen?

Jos töräytät työhuoneessasi, satavarmasti paikalle pelmahtaa kollega juuri,kun istut hajupilven keskellä. Jajos hississä, niin seuraavasta kerroksesta nousee kyytiin talon komein mies. Vessassa, juu kyllä, mutta et voi sielläkään ravata vartin välein eikä se aina ole mahdollistakaan.

Prööt prööt

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkatauoilla ehkä? En ole tehnyt toimistotöitä, mutta tupakalla olen hoitanut piereskelyn itse :D

Vierailija
2/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala... Itse tehnyt toimistatöitä nyt 5 vuotta ja kyllä pöräyttelen aina kun pierettää. Työkaverit harrastaa samaa. Meitä on samassa tilassa n. 50 henkilöä, ja kyllä pieruja satelee vähintään parin minuutin välein, kunnon pöräytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. Et voi tuuttailla myöskään palavereissa, joita ainakin meillä riittää. Joskus lounaskahvila oli talon ulkopuolella niin, että matkalla pystyi hieman keventämää suht huomaamatta, mutta nyt syömme samassa talossa.

Valitettavasti en osaa kuitenkaan auttaa sinua. Kyllä ihmisen pitäisi saada pierra silloin, kun pierettää.

Vierailija
4/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei voi piereä vessassa, koska äänieristys toimistotiloihin on niin heikko.

Tiina

(P.s. Lisäksi ilmastointikanavan kautta kuulee myös miesten vessan äänet.)

Vierailija
5/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei voi piereä vessassa, koska äänieristys toimistotiloihin on niin heikko.

Tiina

(P.s. Lisäksi ilmastointikanavan kautta kuulee myös miesten vessan äänet.)

Ihan painajainen! Miksei vessoja sijoiteta ja äänieristetä paremmin? Missä sinä päästät ilmaa?

Vierailija
6/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ruokavalio. Ei muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
7/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen käyttänyt sellaista konstia, että kun oikein turvottaa eikä omassa työpisteessä voi hajun takia suhauttaa, että menen pitkälle käytävälle kävelemään ja kaasutan kävellessäni. Tietysi siinä pitää vähän katsoa että ketään ei ole paikalla mutta onnistuu yleensä hyvin. Sitten livahdus työpisteelle taas.

Vierailija
8/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala... Itse tehnyt toimistatöitä nyt 5 vuotta ja kyllä pöräyttelen aina kun pierettää. Työkaverit harrastaa samaa. Meitä on samassa tilassa n. 50 henkilöä, ja kyllä pieruja satelee vähintään parin minuutin välein, kunnon pöräytyksiä.

Tämän kirjoittajan työpaikka kuulostaa hirveältä! Joutua istumaan koko työpäivän ajan työkaverien päästämässä kaasupilvessä??

En ole koskaan ikinä kuullut kenenkään työkaverin pöräytystä ja olen työskennellut toimistotöissä jo pian 25 vuotta. Erilaisissa toimistoissa, eri työpaikoilla, tällä hetkellä 60 hengen avokonttorissa.

Itse menen vessaan jos pierettää, mutta tavallisesti päästelen kaasut vapauteen aamuisin ja iltaisin, enkä niinkään työpäivän aikana. En muuten piereskele kotonakaan, jos muita perheenjäseniä on samassa huoneessa, koska minusta se on vaan epäkohteliasta.

Vierailija
9/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ruokavalio. Ei muuta vaihtoehtoa.

kiitos neuvosta mutta koetettu on. Ruokapäiväkirjojen kera on jätetty milloin mikin ruoka-aine pois, milloin leipä, milloin maito jne. Mikään ei tunnu auttavan. Maha turpoaa päivän mittaan silmin nähden ja koko ajan pitäisi piereskellä

Vierailija
10/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa työskentely on ilmavaivaiselle kauheaa. Vaihdoin alaa ja suuressa hallissa jossa on aika kova meteli työskentely on ihanaa.. Prööt!

Vierailija
11/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi pierettää vartin välein. Selvitä mikä sen aiheuttaa tai jos ei onnistu niin jättäydy pois töistä, ei tuollaista kestä kukaan.

Vierailija
12/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailu ja liikunta kuntoon niin ei toimiston penkki haise perseelle.

Vierailija
13/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistossa työskentely on ilmavaivaiselle kauheaa. Vaihdoin alaa ja suuressa hallissa jossa on aika kova meteli työskentely on ihanaa.. Prööt!

Kateeksi käy. En kehtaa piereskellä tahallani myöskään mieheni kuullen. On ihanaa töräytellä vapaasti kun hän ei ole kotona.

Vierailija
14/20 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työhuoneessa; ovi kiinni, ilmaistointi päälle ja päräytykset pehmeää tuolia vasten niin eivät soi. Ärtyneestä suolesta kärsivänä joskus tulee varotoimista huolimatta syötyä jotakin vatsalle sopimatonta. Silloin on mentämä perimmäiseen vessaan ja päräyteltävä siellä, silloin tulee kyllä ripuloitua samalla kunnon satsit. Onneksi tässä talossa vessoja piisaa :D Pröööt.

Vierailija
15/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos tulee keskelle pierunhajua.

Vierailija
16/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan toimisto?

Vierailija
17/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarg, ymmärrän. Eikö voi tehdä tikusta asiaa jonnekin?

Menee siivouskomeroon, veskiin (siellä nyt haisee aina), paloportaikkoon (kaikki käyttää hissiä, ei siellä kulje kukaan) tai pikku lenkille pihalle?

Lopeta kaali, hapan ruisleipä, omenat, sipuli, pavut ja kuivahedelmät. Kahvikin voi pierettää, koska siinä on kofeiinia.

Vierailija
18/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pierualkkarit, niin voit vapaasti kaasutella https://www.myshreddies.com

Vierailija
19/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti, kun yhdessä kollegojen kanssa kokoustettiin ja minua pieretti ihan h-tisti.

Pidättelin kuplaa ja sitten se äänettä livahti, kun kollegan kanssa katsottiin yhdessä mun läppäriltä yhtä juttua!!! Voi NOLO kun yhtäkkiä istuttiin sellaisessa p-skapilvessä...

Se kollega oli vielä mies ja se haisteli siinä vaivihkaa epäluuloisena ilmaa. Luuli kai, että oma/minun henki haisee, kun alkoi puhua sivummalle. Tai sit se meinasi pyörtyä.

:Ö(

Vierailija
20/20 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkatauoilla ehkä? En ole tehnyt toimistotöitä, mutta tupakalla olen hoitanut piereskelyn itse :D

Kiva aloittaa tupakointi, että pääsee rupsuttelemaan tuuleen. Tai ehkäpä sitä voisi käydä kiertämässä toimitalon aina kerran tunnissa.