Bloggaaja menee naimisiin
Olipas uinon q&a tyhjä sisällöltään. Ei edes kertonut minä vuoden aikana haluaisi pitää häät. Myös aika vaitonainen kaikesta... Aika hutaisesti muutenkin tehty, huulipunat hampaissa.
Kommentit (6)
Käykää katsomassa Sarahin instasta uinon kuva. VÄHÄN muokkaa neiti omia kuviaan.
Mikä se puhe on että tuleva mies pettää ja aikasta ahkeraan? Taitaa tyttö olla aika tukeva luonnossa.
Uino ei todellakaan ole tukeva. Olen nähnyt hänet IRL monta kertaa. On aika pitkä ja ei ole sellainen siro ruumiin rakenteeltaan vaan enemmän "iso" kuin pieni, mutta tämä on ihan geneettinen ominaisuus johon ei laihtumalla vaikuteta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Uino ei todellakaan ole tukeva. Olen nähnyt hänet IRL monta kertaa. On aika pitkä ja ei ole sellainen siro ruumiin rakenteeltaan vaan enemmän "iso" kuin pieni, mutta tämä on ihan geneettinen ominaisuus johon ei laihtumalla vaikuteta mitenkään.
kuinka muiden kuvat sitten näyttää että on iso, tukeva.
Menivät viime viikonloppuna naimisiin, Samppa vaihtoi etunimensä Samulista Samueliin ja otti Ainon sukunimen! :D
Teennäinen ihminen. Missä se aito nuori nainen on, joka aloitti nuo hommat. Huulet ihan liian överit. ei osaa meikata kun naama näyttää palasilta videoissa. ja jos oikeasti sun ammatti on bloggaaja, sitä voisi kuvitella että postauksia ja videoita tulisi hieman enemmän. Hänellä on kumman huono tuuri tekniikan kanssa. Kun aina se sama selitys, tuli ongelmia kun tein videoita / editointia yms....