Raksamiehet sekä maalarit. Miksi ihmeessä pitää niiden mennä pa*kasissa vaatteissa ruokakauppaan?
Ei olisi liikaa vaadittu vaikka tehdä pakuun naulakko, jossa olisi puhtaat vaatteet päälle töiden päätyttyä.
Ärsyttääkö muita epäsiistit asiakkaat kaupassa?
Kommentit (40)
Juuh se raksamies tienaa luultavasti enemmän kuin joku perustason orja toimistossa.
Duunarit tarvitsevat katsos välillä evästä, että ne asuntorempatkin sujuisivat sitten taas ruokatunnin jälkeen mukavammin ja uudella energialla.
Niin yksinkertaisesta asiasta siinä siis on kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Töistä tullessaan miehet käyvät kaupassa vaimonsa käskemänä. Tuovat perheelleen ruoat ja herkut, jotta pikkuvaimon ei tarvitsisi raskasta kauppakassia kantaa.
Tuovat vaipat, piltit, tamppoonit ja suklaalevyn rakkaalleen.
Olen muuten itsekin käynyt räjähtäneenä kaupassa esim. kesken pihahommien.
Toki, kultsille tuuaan kaikki, senjälkeen sauna lämpimäksi ja rajua seksiä, työmiehen arki.
Raksamiehet on seksikkäitä. Ei haittaa yhtään
Mieluummin narikka ja ovimies ruokakauppoihin
Vierailija kirjoitti:
He käyttävät paskaisia työvaatteita vain itseään varten. Huolehdi sinä omista asioistasi.
M
Itseasiassa työnantajan ja vakuutusyhtiön pakottamana. Tai no, töissäkäynti on kyllä oma valinta.
Valitse laajennetuista aukioloajoista itsellesi sopivampi ajankohta.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Näyttää oikein hyvältä nähdä rehellisiä työmiehiä, jotka maksavat veronsa. Eikä sliipattuja soskupummeja.
Sliipattu sossupummi? Elätkö jossain hipsteralueella? Vaihtaisin lähikaupan edustan puliukot heti sellaisiin.
Äkkiäkös se raksamies väsää suihkunkin sinne pakuun, ihan siihen vaatenaulakon viereen. Siinä on sitten kätevä huuhtoa paskat pois iholta, suihkauttaa vähän Menneniä kainaloon ennen kuin pukee puhtoiset vaatteet päälle ja käväisee Prismasta hakemassa einespitsan ruokatunnilla. Ettei ap:n nenuliin satu.
Soon niin ihanan rivoa mennä paskasimmissa ja repaleisimmissa vaatteissa mitä löytyy kauppaan ja tarkkailla kuinka palstamamman kasvojen ilme muuttuu syvän keltaisesta punaiseksi ja sitten kiukun siniseksi tietäen että saan lukea kauppakäyntiraportin av:lta. Go for it Mamma!
Jos ne likastaa ja sotkee kauppaa, niin joo häiritsee. Jos niistä ei jää mitään jälkiä, niin sitten ei ole oikeutta harmistua.
Kerran olin maajussin perässä kaupassa ja sen saappaista jäi lattialle sellaista multa/sontasekoitusta sekä haju. Ja vielä he-vi-osastolla.Ei ollut kiva.
Seksikkäin mies, jonka tiedän, on juuri tuollainen raksahessu / maalari. Haluaisin repiä ne paskaiset vaatteet hänen päältään, ja harrastaa tajunnanräjäyttävää seksiä monta kertaa putkeen.
Mä haistan aina yhden hitsaajan kaupassa. Kun olin lapsi, isäni työskenteli hitsaajana ja se tuoksu on jotenkin ikuisesti jäänyt vahvana positiivisena hajujälkenä aivoihini. Mun kantiskaupassa käy tosi usein yksi hitsari töiden jälkeen/lounastauolla ja haistan sen jo usean hyllyn takaa.
Raksamiehet on usein aika pantavan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäkös se raksamies väsää suihkunkin sinne pakuun, ihan siihen vaatenaulakon viereen. Siinä on sitten kätevä huuhtoa paskat pois iholta, suihkauttaa vähän Menneniä kainaloon ennen kuin pukee puhtoiset vaatteet päälle ja käväisee Prismasta hakemassa einespitsan ruokatunnilla. Ettei ap:n nenuliin satu.
Mutta sitten tämä pikkurouva itkee korkeita remppakuluja ja sitä, että budoaarin maalaus kestää niin kauan.
Mulla on joku fetissi työvaatteisiin miehillä. Kyllä kiitos, komeita miehiä työhousuissa kauppaan mun silmäniloksi!
Vielä kun tulisi t-paitakelit.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäin mies, jonka tiedän, on juuri tuollainen raksahessu / maalari. Haluaisin repiä ne paskaiset vaatteet hänen päältään, ja harrastaa tajunnanräjäyttävää seksiä monta kertaa putkeen.
No eipä! Viime kesänä työpaikan vieressä tehtiin jotain remonttia ja viereisen rakennuksen katolla pyöri 5-7 tuollaista salskeaa raksamiestä kaikki päivät ja suoraan mun toimiston ikkunan edessä. Pariin viikkoon ei tullut paljon töitä tehtyä kun toivoi vaan että helle nousisi lähelle kolmeakymppiä ja miehet vähentäisi vaatteita paljastaen kullanruskeita, lihaksikkaita ja hikisiä vartaloitaan.
Voi juma, oli hyvä kesä se.
Pukupakko kauppoihin :D , sama millaset vaatteet päällä on kun kauppaan menee. Pusikko juopot jotka eivät peseydy saatika vaatteita vaihda ja tuoksahtavat pikantilta pissalta ovat epämieluisia asiakkaita ainakin jos joutuu jonottamaan pusikko juopon läheisyydessä.
Se kauppa katsos ap on myös duunareille jotka tekee likasempia hommia, ei vain hienostorouville joiden pierutkin tuoksuu hajuvedelle.