Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

bi, mutten tiedä miten reagoida

Suski93
15.05.2017 |

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt tätä. olen huomannut että minua kiinnostaa seksuaalisella tasolla miehet ja naiset mutta tunne tasolla miehet kiinnostavat ainoastaan. Mieheni ei oikeastaan tiedä mutta ei asiasta olisi pahoillaan. asiasta tekee monimutkaisen se että kiinnostusta kokeiluun löytyisi mutta en ole halunnut tehdä sitä koska juttu on aika tuore ja tuntisin sen vääräksi/pettämiseksi miestäni kohtaan. Mitä muut on mieltä.
Naisetkin sytyttää vaikkei ole kokemusta(varsinkin vatsalihakset).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tuollaiset muodostunutta identiteettiä vastaan käyvät ajatukset vievät aikansa pohtia ja sitten muuttaa identiteettiä. 

Totta kai se on samalla tavalla pettämistä, jos hyppäät sänkyyn naisen kanssa. 

Mutta jos se kerran olisi miehelle OK, niin sittenhän voit sanoa hänelle uusista tuntemuksistasi ja katsoa miten hän reagoi. Jos kokeilu on hänelle OK, niin sitten voit mennä etsimään naista jonka kanssa kokeille. Jos siis itse silloin haluat tietenkin. 

Vierailija
2/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pikkusen sanonut asiasta mutta osasyytä miksi olen myös vastahakoinen kokeilussa on se että pelkään joutuvani siihen tilanteeseen että nainen yrittäisi iskeä miestäni. Tuota en ole kertonut... Senkään vuoksi asia tuntuu väärältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Suski. Ihminen on biseksuaalinen olento ja hänellä on kyky rakastua ja tuntea seksuaalista vetovoimaa niin naisiin kuin miehiinkin. Mukavaa, että yhä useampi ja useampi uskaltaa olla luonnollisesti ja rohkeasti bi-ihminen, koska sellaisia me biologisesti ollaan.

Vierailija
4/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski93 kirjoitti:

Olen joskus pikkusen sanonut asiasta mutta osasyytä miksi olen myös vastahakoinen kokeilussa on se että pelkään joutuvani siihen tilanteeseen että nainen yrittäisi iskeä miestäni. Tuota en ole kertonut... Senkään vuoksi asia tuntuu väärältä.

Ei sun kannata että sun miestä isketään. Rakkaus on universaalia. Ei ketään saa omistaa henkisesti tai fyysisesti.

5/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen...