Ujo, herkkä, tyttömäinen ja empaattinen nainen ei viehätä miehiä seksuaalisesti
Oikea aikuinen mies haluaa itsenäisen vahvan naisen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. Kova ja laskelmoiva bisnesnainen sen olla pitää.
Kommentit (11)
On tullut huomattua. Tosin olen ujo, herkkä, naisellinen, empaattinen, vahva ja itsenäinen, enkä tarvitse miestä, vaan haluaisin elämänkumppanin. Jonkun itseni kanssa samankaltaisen miehen, mutta he ovat harvassa.
Miksi muuten usein luullaan, kuten tästäkin aloituksesta voi päätellä, että herkkyys sulkisi pois vahvuuden? Ei se niin mene.
Jaa, kyllä mulle on aina miehiä riittänyt ;) Tosin olen aika tuhma.
Vierailija kirjoitti:
On tullut huomattua. Tosin olen ujo, herkkä, naisellinen, empaattinen, vahva ja itsenäinen, enkä tarvitse miestä, vaan haluaisin elämänkumppanin. Jonkun itseni kanssa samankaltaisen miehen, mutta he ovat harvassa.
Miksi muuten usein luullaan, kuten tästäkin aloituksesta voi päätellä, että herkkyys sulkisi pois vahvuuden? Ei se niin mene.
Kokeile mielisairaalasta, siellä on paljon ujoja ja herkkiä miehiä.
päinvastoin, semmonen ylimielinen, ylpeä (i am strong woman) nainen ei todellakaan viehätä :D nainen on vaan nainen.
Ärsyttää että nuo ominaisuudet liitetään jotenkin toisiinsa. Ja vielä tuo miehen tarvitseminen.
Nyt meni kyllä AP:lla ihan metsään. Jos ei ole viehättävän näköinen, niin silloin ei pidetä seksuaalisesti kiinnostavana. Tämä on ainut pakollinen. Seksuaalisesta viehättävyydestä voidaan tinkiä, jos hakee pitkäaikaista puolisoa ja muuten on oikeanlainen.
Oon ujo, herkkä, tyttömäinen ja empaattinen.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö olisi myös tota sun kuvailevaa "kylmää ja laskelmoivaa bisnesnaista" :D Yksin tässä elämässä on selvittävä, yksin tiet valittava ja vahva oltava.
Ja oon kyllä elämäni aikana miesten kaa pannu että ei se mun ujous ja herkkyys ja tyttömäisyys ja empaattisuus mihinkää vaikuta.
Yleensä oon saannu kuulla just olevani ihana tai jotain kun oon kertonut jostakin mun herkästä/empaattisesta puolesta. Ja oon saanut kuulla olevani kuuma ja seksikäs kun oon kertonut tai näyttänyt jonkun mun tyttömäisen puolen. Tyttömäisyyteenhän yleensä yhdistetään pienet rinnat ja muutenkin hentoinen pieni olemus (minun maailmassani), tämmöinen olen, ja siitä olen kiitosta kuullut.
Niin koska kylmät ja laskelmoivat naiset ovat yleensä kauniimpia.
Olen nuorena ollut juuri tuollainen, ja miehiä riitti. Eli ap on väärässä.
Nykyisin en ole yhtään ujo enää, vaan itsevarma, rohkea ja tuhma, ja edelleen miehiä riittää.
Aivan totta, olen monesti tämän huomannut.