Naapuri näki meidän lemmenkohtaukseeen...sai raivokohtauksen omalla tontillaan
Nuori miesystäväni, (ollaan saman ikäisiä) tuli luokseni yhtäkkiä mökille kevarillaan. Olihan se kiva yllätys. Hän alkoi suutelemaan mua keskellä pihaa ja oli vähän omistava.. siinä sitten harrastettiin seksiä (metsän keskellä), kunnes naapuri ilmestyikin aitamme taakse!
Poikaystäväni ei usko, ettei mulla ja naapurin ukolla ole mitään. Naapuri sai jonkun kohtauksen tontillaan ja karjui. Oliko sisällä ketään, en tiedä mutta siitä hermostui, kun minulla on mies täällä mökillä!
Nyt pitäisi olla rehellinen menneisyydestä kuulemma, mutta kannattaako, jos poikaystäväni alkaa luulemaan kaikkea ja pelkään menettäväni hänet ihan turhaan!
Olen joskus ollut hänen kanssaan, mutta en tosissani. Hän on 14 vuotta vanhempi kuin minä. Tämänkö takia menetän hyvän miehen?
Kommentit (28)
Siis oli sutinaa naapurin kanssa kesäisin kun olin 17-20v. Ei vakavaa kun naapurin ukko on jo aika vanha. Poikkis luulee että naapuri suuttui koska meillä on suhde (naapuri huusi kaikenlaista) ja naapurista en tiedä mikä sen ongelma on koska ei vakavaa ikinä.
Mä haluaisin kuulla lisää siitä kevarista.
Mitä helekkarin sutinaa siinä sitten oli,nussittako te?!
Vai maalipensselin sutinaa.
No mitä mun nyt sitten tässä asiassa pitäis tehdä.
No kerrot ettet sinäkään tiedä mikä sitä vaivas. Jos kerran nyt ei ole oikeaa suhdetta, voihan sen naapurin päässä olla joku suhde. Tai se on kade...?
Jos kerrot että olet naapuria pannut muinoin, ja uusi lähtee kävelemään sen vuoksi, se lähtisi jokaisen mennen panon vuoksi, joten samapa antaa sen sitten mennä nyt heti.
Keskellä metsää on mökki ja aita ja aidan takana naapuri.
Ainoa kiinnostava asia on sen aidan materiaali, että onko lankkua, piikkilankaa vai peräti kuusiaita? Keskellä metsää kun ollaan.
Keskellä metsää ja naapuri huuteli aidantakaa tontiltaan. OK
Tules nyt selittelemään itseäsi ulos tästä, ap! Tai joku tuuraa.