Naapuri näki meidän lemmenkohtaukseeen...sai raivokohtauksen omalla tontillaan
Nuori miesystäväni, (ollaan saman ikäisiä) tuli luokseni yhtäkkiä mökille kevarillaan. Olihan se kiva yllätys. Hän alkoi suutelemaan mua keskellä pihaa ja oli vähän omistava.. siinä sitten harrastettiin seksiä (metsän keskellä), kunnes naapuri ilmestyikin aitamme taakse!
Poikaystäväni ei usko, ettei mulla ja naapurin ukolla ole mitään. Naapuri sai jonkun kohtauksen tontillaan ja karjui. Oliko sisällä ketään, en tiedä mutta siitä hermostui, kun minulla on mies täällä mökillä!
Nyt pitäisi olla rehellinen menneisyydestä kuulemma, mutta kannattaako, jos poikaystäväni alkaa luulemaan kaikkea ja pelkään menettäväni hänet ihan turhaan!
Olen joskus ollut hänen kanssaan, mutta en tosissani. Hän on 14 vuotta vanhempi kuin minä. Tämänkö takia menetän hyvän miehen?
Kommentit (28)
Siis olen joskus ollut naapurin ukon kanssa, vaikkakaan en tosissani.
Poikaystäväni taas on 26v. Ja me ollaan muutama kuukausi oltu yhdessä.
Minä olen täällä meidän porukoitten kesämökillä koska tykkään olla täällä mielummin kuin kerrostalossa kaupungissa. Eikä mulla ole mitään tuota naapuria kohtaan.
Tuosta ei saanut edelleenkään mitään selvää.
Yrittääkö ap jotain munsalan puku -ketjua?
Siis harmittaako sinua nyt se että naapuri, josta et ole kiinnostunut, ehkä,näki teidät ja raivostui _vai_ että poikaystäväsi luulee että sinulla ja naapurilla,josta et ole kiinnostunut, suuttui teille vai mitä ihmettä?
Norpat ja emättimet mökillä levällään?
Miten et ap ole oppinut kirjoittamaan selkokielellä, vaikka menet ensi vuonna jo yläasteelle?
Vierailija kirjoitti:
Siis harmittaako sinua nyt se että naapuri, josta et ole kiinnostunut, ehkä,näki teidät ja raivostui _vai_ että poikaystäväsi luulee että sinulla ja naapurilla,josta et ole kiinnostunut, suuttui teille vai mitä ihmettä?
Kirjoitinpa vammasesti, siis että poikaystäväsi luulee että suuttuneella naapurilla ja sinulla on jotain sutsisatsaa?
Miks sun 26v poikkis ajelee Kevarilla??
Eikös metsässä sekstailuun ole vähän viileää vielä?
Ei vieläkään mitään selkoa tähän ketjuun. Lisää
Tämä provohan kosahti heti alkuunsa siihen, että kukaan ei ymmärtänyt sanaakaan koko jutusta. Hienosti meni ap, siitä 5/5! 😂😂😂
Tuon siitä sit saa,kun aukoo jalkovälinsä samassa paikassa vähän kenelle sattuu..mökkinaapuri,kevari"jätkä"..ei varmaan lista jää tähän.
Hys hys, ei kun jatketaan nyt tätä. Lisää?
Itse saisin sydänkohtauksen vastaavasta toiminnasta.
Ap, voisitko teeskennellä vielä muutaman kommentin ajan lisää olevasi vähä-älyinen. En ole ihan vielä valmis. M48
Onhan poikaystäväsi myös vähän vajaa ja hänellä on leveä lantio ja pienet siansilmät?
Ap, luepa vielä aloituksesi ajatuksella läpi. Ei tuosta saa mitään tolkkua!
Onko sinulla siis ollut suhde naapurin ukon kanssa, ja naapuri siksi reagoi niin voimakkaasti nähdessään sinut ja poikaystäväsi? Vai luuleeko poikaystäväsi turhaan, että sinulla on ollut suhde?
Joka tapauksessa, mikäli menneisyydessä on jotain mitä kannattaa kertoa, niin se asia todella kannattaa kertoa ja olla rehellinen.
AP on yhtä selkeä kuin Pikku Britannia-sarjasta tuttu Vicky Pollard.
Yeah but no but yeah but no but...
Tuosta ei saanut mitään selvää.