Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yliopistoon.

Onneton
15.05.2017 |

Olen akateemisen perheen ainut lapsi. Vanhemmat ovat aina tukeneet opiskeluaikeitani. Minulle on jo ostettu kaksio yliopistokaupunkiin, jossa on aikomus aloittaa opinnot. Pääsykokeet ovat taas pian ja äiti tulee taas tueksi. Olen yrittänyt jo kolmasti yliopistoon, aina on puuttunut pisteitä. Nyt on taas karsintakokeet ja jännittää. Tuntuu, että nyt olisi pakko päästä. Olen käynyt myös valmennuskurssilla koko vuoden. Noloa, että minua tuetaan näin paljon. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja, että pääset! Mukavaa, että sinua kannustetaan kotoa. 

Vierailija
2/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tulee tueksi minne? Pääsykokeisiinko? Sano äidille, että jää kotiin eikä soittele. Sinä pärjäät kyllä. Jos ei pääsykokeissa nappaa, niin mieti jotain muuta opiskelua tai työtä. Siinä sivussa voit suorittaa opintopisteitä.

Kyllä sinä pärjäät, kun alat uskoa itseesi. Se alkaa sillä, että sanot vanhemmillesi, että joku raja on tukemisessakin, nyt he tukevat ihan liikaa. Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis! Jos nyt en pääse niin annan olla.

Vierailija
4/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kai vastakkainen. Ei akateemisia perheessä, ei ollut varaa valmennuskursseihin ja asuntoihin, pääsin ekalla kerralla paikkaan, jonne vaikea päästä.. Mutta nyt sitten valmistunut ja työtön, joten en tiedä kannattiko edes. Jos et pääse sisään, niin hae jonnekin muualle, ehkä saat paremmin töitäkin? Vai paikottaako vanhemmat yliopistoon, kun ovat itse akateemisia?

Vierailija
5/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnentyttö, jos et sinne ole päässyt, on niin paljon muutakin.

Nimim. kahden tutkinnon akateeminen

Vierailija
6/8 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne alalle haet?

Vierailija
7/8 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sittenkin ollut fiksumpaa opiskella sitä alaa avoimessa yliopistossa valmennuskurssien sijasta? Jos siinä tiedekunnassa ei sopivia avoimen opintoja ole, niin sitten jotain muuta, josta olisi hyötyä pääsykokeissa.

Vierailija
8/8 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tilanne, että en pääse yliopistosta pois! Viimeinenkin suoritus tutkintoon tehty jo ajat sitten, mutta veltto proffa ei ole vielä saanut vietyä sitä rekisteriin. Mitenkähän kauan vielä pitää odottaa ja kysellä perään - periaatteessa kai pitäisi kahden viikon kuluessa antaa merkintä.

Mahdankohan valmistua tänäkään keväänä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän