Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei laukea

Vierailija
15.05.2017 |

Mistä johtuu? Seisoo kyllä kun vähänkin hipaisee ja haluaa minua aina mutta ei vain tule.. vaikuttaako kondomi vai johtuuko jännityksestä?

Ja ei nyt mitään karkeita vastauksia että vika minussa koska se ei voi ainakaan koko syy olla..
Eli oletteko törmänneet tähän..? Seksisuhde siis ja mies on 25v eli nuori vielä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSRI-lääkitys? Mieheni sisko ei ole kertonut masennuksestaan miehelle, jota on tapaillut tiiviisti jo useampia kuukausia. Ovat tavanneet toistensa vanhemmat ja kaikkea. Nainen kertoi totuuden edelliselle miehelle, joka sitten lopetti tapailun siihen. Siksi hän ei enää uskalla kertoa asiasta. Hän ei kuitenkaan lääkkeiden takia kykene saamaan orgasmia, en tiedä feikkaako sitten vai miten hoitaa tilantet.

Ei ainakaan tietääkseni ole mitään lääkitystä. Muutenkin terve ja urheilullinen nuorimies:/ Veikkaan kyllä vähän tuota jännittämistä..olen pari vuotta vanhempi, hyvännäköinen/kroppainen ja puhun asioista aina suoraan häpeilemättä. Hän on vähän ujonpuoleinen muutenkin, joten olen miettinyt että ottaa ehkä paineita

Vierailija
22/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on melko yleistä, että jos mies yrittää estää laukeamista ja pitkittää petipuuhia niin voi käydä niin ettei tulekaan ollenkaan sillä kerralla.

En olisi huolissaan jos laukeaa muutoin kuitenkin. Pyydä saada vain pikainen, ja katso josko silloin tulisi. Tai jos sormipelillä ensin itsellesi ja sitten mies vasta sisälle, poistuu paineet pitkittämiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeet oli syynä minun miehellä. Oli jo lopettanut ne kun alettiin tapailla mutta sanoi että vaikka nauttii kyllä seksitä niin se huippu jää saavuttamatta. Aika moni nainen osaa varmaan samaistua?

Kyllä se siitä pikkuhiljaa meni ohi ja nyt toimii "normaalisti".

Vierailija
24/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla herralla lääkitys vähän liiankin kohdillaan.

Vierailija
25/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja.. Onko nuo mielialalääkkeet nuorilla miehillä kovinkin yleisiä kun niistä jo useampi maininnut??

Vierailija
26/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nuo mielialalääkkeet on aika yleisiä kyllä

Vierailija
27/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomista johtuu

Vierailija
28/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla etenkin miesten mielipiteitä.. ei naisilta kannata mitään kysyä ne mistää tiiä mitään

Vierailija
29/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole lauennut yhdynnässä synnytyksen jälkeen. Hänellä on pieni rakenteellinen poikkeama ja terskassa ei ole tuntoherkkyyttä ollenkaan. Yksi lapsi saatiin ja tyydyttiin siihen, toista ei tullut vaikka mitään ehkäisyä ei ole käytetty.

Mukilla ja ruiskulla onnaa, jos saa siemensyöksyn masturboidessa.

Vierailija
30/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua siitä että olet nainen.

Vierailija
31/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan alkuvaiheessahan nainen otetaan huomioon. Parin viikon päästä oma napa on paras napa. 

Vierailija
32/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti liian kuivat paikat. Tai väljät.

Lahnan kanssa myös vaikeaa. Joku näistä kolmesta se on.

- ammattimies

Vierailija
33/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti liian kuivat paikat. Tai väljät.

Lahnan kanssa myös vaikeaa. Joku näistä kolmesta se on.

- ammattimies

ongelma ei todellakaan ole liian kuivat paikat tai väljät. Lahnaongelma ei todellakaan ole ;)

Vierailija
34/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli seksisuhde 25 v mieheen joka ei tullut ensimmäisillä seksikerroilla. Olin varma että syy siihen olin minä ja pienet tissini. Sitten yht'äkkiä mies vaan alkoi tulemaan kanssani. En tiedä sitten jännittikö ne ekat kerrat?

Vierailija
35/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli seksisuhde 25 v mieheen joka ei tullut ensimmäisillä seksikerroilla. Olin varma että syy siihen olin minä ja pienet tissini. Sitten yht'äkkiä mies vaan alkoi tulemaan kanssani. En tiedä sitten jännittikö ne ekat kerrat?

aijaa! Varmaan sun kohdalla sitten johtunut esim siitä että ollut myös miehellä paineita.. Jos omallakin kohdalla kävisi noin että alkaisi vaan  tulemaan :D Kun tosiaan kauheen montaa kertaa ei olla vielä harrastettu mitään... itsee vaan häiritsee että onko joku erityinen syy

Vierailija
36/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tietääkseni ole mitään lääkitystä. Muutenkin terve ja urheilullinen nuorimies:/ Veikkaan kyllä vähän tuota jännittämistä..olen pari vuotta vanhempi, hyvännäköinen/kroppainen ja puhun asioista aina suoraan häpeilemättä. Hän on vähän ujonpuoleinen muutenkin, joten olen miettinyt että ottaa ehkä paineita

Olet siis "räväkkä" ämmä, joten mies kokee olonsa entistä ujommaksi ja olevansa tossun alla.

Vierailija
37/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis "räväkkä" ämmä, joten mies kokee olonsa entistä ujommaksi ja olevansa tossun alla.

Tämä on hyvin mahdollista myös

Vierailija
38/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi olla runkannut hieman ennen? 

Vierailija
39/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NuoriMiesPori kirjoitti:

Yhden muijan kanssa en lauennut koska muija oli järkyttävä valas ja löysä alapäästään. Yhden kanssa en lauennut kun näin paskapökäleen kurkkaamassa peräaukosta kun takaapäin katselin maisemia. Erään nymfon kanssa en lauennut kun halusi joka päivä naida ainakin kolme kertaa.

Yhdenillan juttuja? Onko koskaan käynyt ettet ole lauennut naisen kanssa jostain muusta kun edellämainituista syistä?

Vierailija
40/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huono tulemaan. Olen aina ollut eikä sooloseksi varmasti ole sitä helpottanut. Oma nainen tai satunnainen, ei väliä. Jos olisin kuukauden laukematta, saattaisin laueta naiseen helpommin. Mutta siitä tulisi sitten jo uusia ongelmia.

Ainoa helpotus, jonka olen saanut, oli erään satunnaiskumppanin asenne ja sanat. Kun huomasi tilanteen jäävän päälle, hän kuiskasi korvaani "tule vaan". Se auttoi ja toimi. Ei tuota vaan tohdi suoraan muille naisille opettaa, kun spontaanius teki siitä hienoa.

Kiitos, Outi. Jäit mieleeni.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä