Kun mies ei laukea
Mistä johtuu? Seisoo kyllä kun vähänkin hipaisee ja haluaa minua aina mutta ei vain tule.. vaikuttaako kondomi vai johtuuko jännityksestä?
Ja ei nyt mitään karkeita vastauksia että vika minussa koska se ei voi ainakaan koko syy olla..
Eli oletteko törmänneet tähän..? Seksisuhde siis ja mies on 25v eli nuori vielä.
Kommentit (60)
Ilmeisesti on melko yleistä, että jos mies yrittää estää laukeamista ja pitkittää petipuuhia niin voi käydä niin ettei tulekaan ollenkaan sillä kerralla.
En olisi huolissaan jos laukeaa muutoin kuitenkin. Pyydä saada vain pikainen, ja katso josko silloin tulisi. Tai jos sormipelillä ensin itsellesi ja sitten mies vasta sisälle, poistuu paineet pitkittämiselle.
Mielialalääkkeet oli syynä minun miehellä. Oli jo lopettanut ne kun alettiin tapailla mutta sanoi että vaikka nauttii kyllä seksitä niin se huippu jää saavuttamatta. Aika moni nainen osaa varmaan samaistua?
Kyllä se siitä pikkuhiljaa meni ohi ja nyt toimii "normaalisti".
Taitaa olla herralla lääkitys vähän liiankin kohdillaan.
Hyviä pointteja.. Onko nuo mielialalääkkeet nuorilla miehillä kovinkin yleisiä kun niistä jo useampi maininnut??
Käsittääkseni nuo mielialalääkkeet on aika yleisiä kyllä
Olis kiva kuulla etenkin miesten mielipiteitä.. ei naisilta kannata mitään kysyä ne mistää tiiä mitään
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole lauennut yhdynnässä synnytyksen jälkeen. Hänellä on pieni rakenteellinen poikkeama ja terskassa ei ole tuntoherkkyyttä ollenkaan. Yksi lapsi saatiin ja tyydyttiin siihen, toista ei tullut vaikka mitään ehkäisyä ei ole käytetty.
Mukilla ja ruiskulla onnaa, jos saa siemensyöksyn masturboidessa.
Voi johtua siitä että olet nainen.
Nimenomaan alkuvaiheessahan nainen otetaan huomioon. Parin viikon päästä oma napa on paras napa.
Todennäköisesti liian kuivat paikat. Tai väljät.
Lahnan kanssa myös vaikeaa. Joku näistä kolmesta se on.
- ammattimies
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti liian kuivat paikat. Tai väljät.
Lahnan kanssa myös vaikeaa. Joku näistä kolmesta se on.
- ammattimies
ongelma ei todellakaan ole liian kuivat paikat tai väljät. Lahnaongelma ei todellakaan ole ;)
Mullakin oli seksisuhde 25 v mieheen joka ei tullut ensimmäisillä seksikerroilla. Olin varma että syy siihen olin minä ja pienet tissini. Sitten yht'äkkiä mies vaan alkoi tulemaan kanssani. En tiedä sitten jännittikö ne ekat kerrat?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli seksisuhde 25 v mieheen joka ei tullut ensimmäisillä seksikerroilla. Olin varma että syy siihen olin minä ja pienet tissini. Sitten yht'äkkiä mies vaan alkoi tulemaan kanssani. En tiedä sitten jännittikö ne ekat kerrat?
aijaa! Varmaan sun kohdalla sitten johtunut esim siitä että ollut myös miehellä paineita.. Jos omallakin kohdalla kävisi noin että alkaisi vaan tulemaan :D Kun tosiaan kauheen montaa kertaa ei olla vielä harrastettu mitään... itsee vaan häiritsee että onko joku erityinen syy
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tietääkseni ole mitään lääkitystä. Muutenkin terve ja urheilullinen nuorimies:/ Veikkaan kyllä vähän tuota jännittämistä..olen pari vuotta vanhempi, hyvännäköinen/kroppainen ja puhun asioista aina suoraan häpeilemättä. Hän on vähän ujonpuoleinen muutenkin, joten olen miettinyt että ottaa ehkä paineita
Olet siis "räväkkä" ämmä, joten mies kokee olonsa entistä ujommaksi ja olevansa tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tietääkseni ole mitään lääkitystä. Muutenkin terve ja urheilullinen nuorimies:/ Veikkaan kyllä vähän tuota jännittämistä..olen pari vuotta vanhempi, hyvännäköinen/kroppainen ja puhun asioista aina suoraan häpeilemättä. Hän on vähän ujonpuoleinen muutenkin, joten olen miettinyt että ottaa ehkä paineita
Olet siis "räväkkä" ämmä, joten mies kokee olonsa entistä ujommaksi ja olevansa tossun alla.
Tämä on hyvin mahdollista myös
Mieshän voi olla runkannut hieman ennen?
NuoriMiesPori kirjoitti:
Yhden muijan kanssa en lauennut koska muija oli järkyttävä valas ja löysä alapäästään. Yhden kanssa en lauennut kun näin paskapökäleen kurkkaamassa peräaukosta kun takaapäin katselin maisemia. Erään nymfon kanssa en lauennut kun halusi joka päivä naida ainakin kolme kertaa.
Yhdenillan juttuja? Onko koskaan käynyt ettet ole lauennut naisen kanssa jostain muusta kun edellämainituista syistä?
Olen itse huono tulemaan. Olen aina ollut eikä sooloseksi varmasti ole sitä helpottanut. Oma nainen tai satunnainen, ei väliä. Jos olisin kuukauden laukematta, saattaisin laueta naiseen helpommin. Mutta siitä tulisi sitten jo uusia ongelmia.
Ainoa helpotus, jonka olen saanut, oli erään satunnaiskumppanin asenne ja sanat. Kun huomasi tilanteen jäävän päälle, hän kuiskasi korvaani "tule vaan". Se auttoi ja toimi. Ei tuota vaan tohdi suoraan muille naisille opettaa, kun spontaanius teki siitä hienoa.
Kiitos, Outi. Jäit mieleeni.
M40