Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei laukea

Vierailija
15.05.2017 |

Mistä johtuu? Seisoo kyllä kun vähänkin hipaisee ja haluaa minua aina mutta ei vain tule.. vaikuttaako kondomi vai johtuuko jännityksestä?

Ja ei nyt mitään karkeita vastauksia että vika minussa koska se ei voi ainakaan koko syy olla..
Eli oletteko törmänneet tähän..? Seksisuhde siis ja mies on 25v eli nuori vielä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pointteja.. Onko nuo mielialalääkkeet nuorilla miehillä kovinkin yleisiä kun niistä jo useampi maininnut??

Niitä ei tarvitse edes kauaa käyttää jos se vaikuttaa laukeamiseen se vaikutus voi jäädä lääkkeiden lopettamisen jälkeen.

Vierailija
42/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NuoriMiesPori kirjoitti:

Yhden muijan kanssa en lauennut koska muija oli järkyttävä valas ja löysä alapäästään. Yhden kanssa en lauennut kun näin paskapökäleen kurkkaamassa peräaukosta kun takaapäin katselin maisemia. Erään nymfon kanssa en lauennut kun halusi joka päivä naida ainakin kolme kertaa.

Yhdenillan juttuja? Onko koskaan käynyt ettet ole lauennut naisen kanssa jostain muusta kun edellämainituista syistä?

Tuo valas oli yhdenyön juttu, muut suhteissa.

Kyllä laukeamattomuuteen on vain kaksi syytä:

-Joko jätkä on runkannut niin paljon ettei enää lasti lennä tosipaikan tullen

-Tai sitten muija ei vaan sytytä/ole tarpeeksi kireä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla mielialalääkkeitä, paniikkihäiriölääkkeetkin aiheuttaa tota eikä sillä hommalla välttämättä ole mitään tekemistä varsinaisten mielenterveysvaivojen kanssa.

Vierailija
44/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian kiimanen seksipeto ja miehellä menee pupu pöksyyn niin ei pysty tuleen

Vierailija
45/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt pari tapaamista/panoa uuden miehen kans, on lauennut sit vasta runkkaamalla molemmilla kerroilla. Syynä kortsu, joka hinkkaa, ei ole tottunut kumin kans touhuamaan. (Siis näin itse sanoi, ei ole minun arvailua/päätelmää.)

Vierailija
46/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on nuoruudesta. Eka poikaystäväni ei tullut koskaan yhdynnässä (muut ovat kyllä tulleet). Hän oli poikana saanut kovan potkun juurikin sinne alas eikä koskaan tullut yhdynnässä (omin käsinkin äärimmäisen harvoin).

Voi siis olla myös fysiologista vikaa.

Vierailija
47/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina uuden seksikumppanin kanssa tämä sama keissi.. veikkaisin että jännityksen piikkiin ja ehkä ette vielä tiedä toistenne mieltymyksiä tarkalleen

Vierailija
48/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli seksisuhde 25 v mieheen joka ei tullut ensimmäisillä seksikerroilla. Olin varma että syy siihen olin minä ja pienet tissini. Sitten yht'äkkiä mies vaan alkoi tulemaan kanssani. En tiedä sitten jännittikö ne ekat kerrat?

Aloitin vuosi sitten seurustelemaan muehen kanssa, joka oli ollut pitkään yksin ja tottunut omaan käteen. Ei tullut alussa yhdynnässä, mutta tilanne muuttui parin kuukauden jälkeen. Puhumme avoimesti omista toiveistamme ja olemme kokeilunhaluisia. Seksi hänen kanssaan on mahtavaa.

Vierailija
49/60 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän ajan kanssa (jos suhde edes jatkuu;D) korjaannu....ei vaan viitsisi ottaa puheeksi

50/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siitä kieltämättä sellainen fiilis ettei kovin kiihottava itse ole jos mies ei laukea vaikka todennäköisesti johtuu että on just vähän ennen runkannut tai tottunut kovempaan käsittelyyn itse itseään hoidellessa.

Mut voishan sen sitten vaikka sanoa ettei mee turhaksi säätämiseksi ja turhauttavaksi jyystämiseksi.

Tuskin aloittajan postauksessa on kyse jännittämisestä tms. jos kuitenkin seisoo eikä lerpahda.

Vierailija
51/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu (etenkin epämukavalta tuntuva) ja jännitys on aika tappava yhdistelmä. Lisää siihen olut tai kaksi niin tuloksena on takuuvarma fail, ellei ole herkästilaukeavaa tyyppiä. Harvemmin sillä on mitään tekemistä kumppanin viehättävyyden kanssa.

Vierailija
52/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu (etenkin epämukavalta tuntuva) ja jännitys on aika tappava yhdistelmä. Lisää siihen olut tai kaksi niin tuloksena on takuuvarma fail, ellei ole herkästilaukeavaa tyyppiä. Harvemmin sillä on mitään tekemistä kumppanin viehättävyyden kanssa.

Kortsu ja jännitys todellakin voivat olla syynä. Lisäksi väsymys, alkoholi ja lääkitys sekä jo mainittu oman käden käyttö. Oma mieheni syö lääkkeitä, jotka tiettyyn aikaan otettuna vaikuttavat laukeamiseen. Ehkä kannattaisi yrittää puhua aiheesta, jos se ap:ta vaivaa.

Vierailija
53/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääke monesti myös pitkittää laukeamista.

Vierailija
54/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen on väliä vaikkei laukea jos kovana vaan pysyy? Eikö se oo naiselle nautinnollista kun seksi kestää pitkään eikä mikään minuuttimuna? 😁

Vierailija
55/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sen on väliä vaikkei laukea jos kovana vaan pysyy? Eikö se oo naiselle nautinnollista kun seksi kestää pitkään eikä mikään minuuttimuna? 😁

Kiteytit hyvin. Liika on aina liikaa, mutta mielellään mies saa kestää pitkään.

Vierailija
56/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla Homokin, mikäli mies ei oikein kykene laukeamaan ja jos hän on lisäksi haluton.

Vierailija
57/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi noin kun ennen piti huolehtia niin helkkaristi siitä naisen nautinnosta. (Varmaan osittain se oli vaan mun omassa päässä) piti opetella pidättelemään laukeamista loputtomiin, kunnes se ei enää toisinaan onnistunut ollenkaan. Muna turrana höylätä vaan menemään, eipä tunnu hääviltä.

Nykyään saa tulla tai olla tulematta milloin haluaa, eikä naiseni motkota. (Luo paineita) nykyään paneminen on kivaa ja sitä on useammin. Ja kyllä, naisenikin tulee :)

Luuletko että näin alkuvaiheessa mies ottaa paineita minun tyydyttämisestä ja voi näin siis vaikuttaa siihen ettei laukea? Huomaan myös välillä haluaisi lähteä rynkyttämään ihan törkeetä vauhtia mutta sitten hidastaa tahtia.. 

Onko tuota oikeasti noin vaikea uskoa? Todella monet miehet ovat kiinnostuneita myös naisen nautinnosta ja koko ajan kuulee joka paikasta arvostelua miesten taidoista. Totta kai osa miehistä saa tästä suorituspaineita.

Vierailija
58/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä että molemmat nauttii - mies ja muna. Ei kovuudella tai kestolla mitään merkitystä ole.

Vierailija
59/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, sellainen pitkittyvä jyystö on kamalaa ja se muuttuu vain kiusalliseksi kun alkaa olla selvää, että mies ei ole laukeamassa. Paikat alkaa kuivua ja kummankin kunto loppua.

Vierailija
60/60 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi tähänkin hätään 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi