Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana päivittää facea ja katsoa kuka ei tykkää julkaisusta, eli siis on kateellinen

Vierailija
14.05.2017 |

Harrastatteko muut tätä? Muiden tekemistä kateelliseksi omalla onnella?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä nyt käsitä tätä ollenkaan. Miksi postaisin jotain toiveena tehdä muut onnettomiksi/ kateellisiksi? Kuinka tyhjää ja onnetonta mun oman elämän pitäisi olla jotta toimisin noin?

Vierailija
2/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tee ketään tahallaan kateelliseksi. Mutta on helppo todeta ne ihmiset joilla on syystä tai toisesta kateus aina äitienpäivästä ja matkoista. Muita päivityksiä aina tykätään ensimmäisten joukossa mutta nämä jäävät päivittämättä. No, tiedän kyllä muutenkin että näillä henkilöillä on henkilökohtaisia ongelmia tällaisten asioiden kanssa (mies ja lapset eivät muista äitienpäivänä jne) mutta en minä nyt sen takia jätä laittamatta omaa päivitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta, enkä edes usko että tykkäämättä jättämisestä voi päätellä että joku on kateellinen. Itse ainakin tykkään vaikka olisinkin kateellinen 😉

Vierailija
4/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että katsot tykkääjät. Vaikka en tiedä sitten, voihan se olla yleistäkin.

Vierailija
5/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista jos onnesi on kiinni siitä, että joku muu sinua kadehtii.

Vierailija
6/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että katsot tykkääjät. Vaikka en tiedä sitten, voihan se olla yleistäkin.

Öh, eikö kaikki lähestulkoon katso tykkääjät???

Vierailija
7/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta et tee muita kateelliseksi vaan itsesi naurunalaiseksi. Luen sun tyylisten tyyppien postauksia sekä miehelle että kavereille ja nauretaan sulle yhdessä, koska se hehkutus on niin läpinäkyvää. Jatka vaan, se käy viihteestä. ;)

Vierailija
8/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ovatko ne, jotka eivät tykkää, edes nähneet päivitystäsi?

Mulla on yksi työkaveri, joka ei IKINÄ ole tykännyt yhdestäkään päivityksestäni, vaikka tykkäilee muiden työkavereiden päivityksistä. Olen alkanut kiinnittää tähän huomiota.

Pitäisikö päätellä, että hän on minulle kateellinen?

Olen ajatellut, että hän ei vaan pidä minusta.

Vierailija
9/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ajatellu että tykkäämättä jättäminen voitais tulkita kateudeksi :O

Itse tykkäilen vain jos päivitys kiinnostaa mua, tai koen päivitetyn asian tosi kivaksi yms.

Eli todella harvoin.

Vierailija
10/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tee ketään tahallaan kateelliseksi. Mutta on helppo todeta ne ihmiset joilla on syystä tai toisesta kateus aina äitienpäivästä ja matkoista. Muita päivityksiä aina tykätään ensimmäisten joukossa mutta nämä jäävät päivittämättä. No, tiedän kyllä muutenkin että näillä henkilöillä on henkilökohtaisia ongelmia tällaisten asioiden kanssa (mies ja lapset eivät muista äitienpäivänä jne) mutta en minä nyt sen takia jätä laittamatta omaa päivitystä.

Mä en ymmärrä miksi facebookissa toivotellaan toisille hyvää äitienpäivää. Ette kai te niiden äitejä ole. Tämmösistä en todellakaan tykkäile enkä toivottele, toivotan ainoastaan omalle äidilleni enkä tosiaankaan facebookin seinällä. Sitten luullaan että toiset on kateellisia kun ei se nyt tykkää mun päivityksestä kun olenhan sentään pyhä äiti. Ja mikä juttu tääkin on että mies muistaa eukkoansa äitienpäivänä. Eikö sillä enää omaa äitiä ole ollenkaan vai muutenko vaan on vaimostaan tehnyt äitinsä?

Vierailija
11/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Itse en facebookia joka päivä selaile eli aika paljon menee päivityksiä ohi, ajatteleekohan kaverit nyt, että olen kateellinen, vaikka en ole nähnyt koko päivitystä :D Ja eiköhän se tykkäämättömyys muutenkin johdu siitä, että sun päivitykset on vaan tylsiä ja perseestä.

Vierailija
12/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko ap massalynkkausta aloituksellasi? Ei tää oikein lennä vaikka yritys hyvä olikin

Vierailija
13/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi facebookissa toivotellaan toisille hyvää äitienpäivää. Ette kai te niiden äitejä ole. Tämmösistä en todellakaan tykkäile enkä toivottele, toivotan ainoastaan omalle äidilleni enkä tosiaankaan facebookin seinällä. Sitten luullaan että toiset on kateellisia kun ei se nyt tykkää mun päivityksestä kun olenhan sentään pyhä äiti. Ja mikä juttu tääkin on että mies muistaa eukkoansa äitienpäivänä. Eikö sillä enää omaa äitiä ole ollenkaan vai muutenko vaan on vaimostaan tehnyt äitinsä?

Mä olen luullut että se on äitienpäivä, siis ihan kaikkien äitien.  Ilmeisesti se onkin Vain Oman Äidin Päivä.

Vierailija
14/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet että tykkäämättömät edes näkevät postauksiasi?

Vierailija
15/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, eikö kaikki lähestulkoon katso tykkääjät???

Itse en ainakaan niitä kovin tarkkaan kyylää. Esim. jos on tullut ilmoitus, että Tuula-Taunokki ja 15 muuta tykkäävät kuvastasi, niin harvemmin jaksan käydä läpi, että ketäköhän ne 15 muuta mahtaa olla.

Vierailija
16/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta et tee muita kateelliseksi vaan itsesi naurunalaiseksi. Luen sun tyylisten tyyppien postauksia sekä miehelle että kavereille ja nauretaan sulle yhdessä, koska se hehkutus on niin läpinäkyvää. Jatka vaan, se käy viihteestä. ;)

Niin mekin tehdään. Jotkut kun menee matkoille niin ne laittaa oikein lähtölaskennan pystyyn, joka hemmetin päivä kirjotetaan kuinka monta päivää matkaan on jäljellä, parin kuukauden ajan. Ihan kun ketään ulkopuolista niin paljon kiinnostaisi että niitä jaksaisi lukea ja jokaisesta tykätä.

Vierailija
17/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Ap ihan mun työkaverilta. Ne sen päivitykset on niin läpinäkyviä täysin oman itsen tai onnen hehkutusta, katsokaa mua, tykätkää musta. Mä oon saanut kaiken, mulla on paras suhde ja mies, lapset, lahjat, matkat, kaikki rakastakaa oon niin taitava ja hyvä. Ja marttyyrin viittaa sovittelee muka päälleen, vähän väliä sairaana töissä. Ja se pitää helkata kertoa kaikille. Älytöntä. 😂 Naurattaisi jos ei jo tuntuis et hänen täytyy olla pohjimmiltaan todella surullinen ja epävarma.

Vierailija
18/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet että tykkäämättömät edes näkevät postauksiasi?

Koska he tykkää muiden postauksista.

Vierailija
19/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, kun FB ei näytä enää nykyään oikein kenenkään päivityksiä eli 99% niistä menee ohi.

Vierailija
20/29 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on äitienpäivä ni yks syy miks ei tykätä voi olla ettei paljoa istuta koneella kuten sinä istut stalkkaamassa tykkäyksiä. Sit myös face valkkaa mitä syöttää feediin, moni päivityksistä menee siksi ohi jos ei erikseen mene tietyn kaverin sivuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi